XXL Nutrition

meningsverschil!!

Ok een beetje dan;) Maar idd ontopic....

@Drycure: discussiëren heeft idd geen zin...de kennis die hun hebben gaat ver voorbij jou. Zal je wel achter komen als je ook ooit eens een begeleider krijgt. Je zult misschien wel veel weten over bepaalde zaken. Maar er zijn dingen die alleen begeleiders weten. Zie het als een soort trucjes...weet je deze trucjes niet dan zul je een hele hoop massa mislopen. Sinds ik begeleid wordt ga ik echt veel sneller vooruit. Ik had bv 3 maanden geleden 42cm armomtrek...nu is dat 45cm, en over ong 6-7 maanden minimaal 50cm als ik mn begeleider moet geloven. Ik wil dus alleen maar zeggen dat begeleiders meer weten dan jij denkt...zonder begeleider zou je nooit zoveel massa (ed) winnen dan met begeleider, ook al denk je zoveel te weten.

Jongen als jij 30setjes voor je armen doet elke week heb je ook zo 2cm erbij maar als je dan weer terug gaat naar 10setjes is het er binnen 3weken weer af. Ga mij vertellen wat ik wel en niet weet, hoe kan jij nou over iemand oordelen die je niet eens kent. Jongen ga jij is ff 200kg squatten en daarna heel hard op je duim blazen krijg je een grote borstkas van geloof mij al die gasten bij mij in de sportschool doen het ook. En die zijn GROOT niet te geloven, moet je echt doen man. Dan creeer je nog is massa!

I know...soms denk ik ook wel dat hij dingen zegt waarmee ik het niet eens ben. Maar het is gewoon moeilijk om hem niet te geloven aangezien hij een stuk of 32 wedstrijden heeft gedraaid in de A-klasse. Ook krijg ik af en toe info van een huidige prof, die wordt begeleid door een van de beste van NL. Ze zijn soms misschien wel oldschool en achterhaald. Maar geloof mij, ze hebben ook niet de beste genen en gebruiken niet eens hoeveelheden as wat ik soms voorbij zie komen door ''recreatie-gebruikers'' hier op dit board.

Het hebben van een begeleider is nog wel nuttig hoor. Want qua AAS zaken zijn ze niet zo up-to-date vaak, maar zijn ze wel experts in 't wedstrijdklaar krijgen van vele bodybuilders dmv. grote kennis van voeding en training ed.

Jongen als jij 30setjes voor je armen doet elke week heb je ook zo 2cm erbij maar als je dan weer terug gaat naar 10setjes is het er binnen 3weken weer af. Ga mij vertellen wat ik wel en niet weet, hoe kan jij nou over iemand oordelen die je niet eens kent. Jongen ga jij is ff 200kg squatten en daarna heel hard op je duim blazen krijg je een grote borstkas van geloof mij al die gasten bij mij in de sportschool doen het ook. En die zijn GROOT niet te geloven, moet je echt doen man. Dan creeer je nog is massa!

Ok....bedankt voor de info drycure!

Terug
Naar boven