MuscleMeat

men's physique doen of nog niet?

Bezoekers in dit topic

Goed fysiek kerel, nice. :thumbs:
 
OT: goed fysiek, gewoon meedoen. Al zou het alleen al zijn om de ervaring!

Heb je een foto van je benen ?

Ik heb wel foto van mijn derde been, wil je die zien?
 
OT: goed fysiek, gewoon meedoen. Al zou het alleen al zijn om de ervaring!



Ik heb wel foto van mijn derde been, wil je die zien?
wuhahahha...goed beantwoord!..

ja daarom het gaat voor mij om een keer zoiets mee te maken!
 
Oh die zwembroeken klasse. :roflol: Nou ja in ieder geval beter dan in een halve string op het podium staan. :P

Duidelijk dat je niet weet waar je het over hebt :)

Met alle respect voor de mappers, maar map is wel een tikkeltje 'vrouwelijker' dan bodybuilding.
De poses (handje in je zij) zijn anders en andere punten zijn belangrijker: kapsel, glimlach, gaaf huidje etc.
 
Staat er goed bij!! Alleen onderschat het poseren niet ;)
 
Staat er goed bij!! Alleen onderschat het poseren niet ;)
nee dat niet..ben aan het voor bereiden..

---------- Toegevoegd om 07:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:09 ----------

weet iemand hoe dat zit met lidmaatschaap bij NBBF? Ik heb al merdere keren email verstuurd maar krijg geen reacties en heb tot 10 maart tijd om in te schrijven8/
 
ik ga denk ik ook poseer lessen nemen bij evelien nellen, steel ik de show bij strongmanwedstrijden :) gewoon omdat het kan
 
Oh die zwembroeken klasse. :roflol:
Nou ja in ieder geval beter dan in een halve string op het podium staan. :P

.... echt wat doe je hier op dit forum..

OT

GOED fysiek man, denk dat het goed gaat doen als je nog ff wat drooger word.
 
.... echt wat doe je hier op dit forum..

OT

GOED fysiek man, denk dat het goed gaat doen als je nog ff wat drooger word.
dank je man..ik ben al begonnen..dus tot 22te ben zeker droger
 
Ziet er zeer goed uit man (nohomo), maar kun je eens wat meer info geven over hoe lang je al bezig bent? voeding/training schema ?
 
Ziet er zeer goed uit man (nohomo), maar kun je eens wat meer info geven over hoe lang je al bezig bent? voeding/training schema ?
dank je man...ben al ruim 14 jaar bezig..nooit kurtjes gehad allemaal naturel..kwa voeding ..ik tel mijn kcal ..zit tussen 2200-2500 maar nu ga drogen dus 200 per week minderen..en trainen doe ik om 2 weken wat anders..dus 2 weken bv zwaar,4-6 herhalingen en dan 2 weken licht 12-20 herhalingen..dus laat mijn spieren niet aanwennen...

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

top ben benieuwd naar pic's van je show! good luck
zeker man..!! dank je wel!!

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------
 
Je hoeft maar 2200-2500 te eten om op gewicht te blijven?
 
Je hoeft maar 2200-2500 te eten om op gewicht te blijven?
ja man..wel clean he..zo beetje bij beetje ging vet weg en heb wat spier massa gekregen..niet veel maar toch!
 
2200 op gewicht te blijven ? Terwijl je 1.98 bent met 93 kg? Ikzelf heb 3200 kcal nodig om op gewicht te blijven..
 
Je ziet er echt nice uit, maar ik denk dat als je echt tussen de 2000-2500 blijft je een heleboel gains misloopt. Jij kan makkelijk 3000+ clean eten zonder veel vet bij te komen hoor! ;)
 
Je ziet er echt nice uit, maar ik denk dat als je echt tussen de 2000-2500 blijft je een heleboel gains misloopt. Jij kan makkelijk 3000+ clean eten zonder veel vet bij te komen hoor! ;)
heb al geprobeerd natuurlijk in mijn 14 jaar ervaring..:)..krijg vet
 
Laatst bewerkt:
Goed fysiek man! probeer goed te leren poseren(sierlijk) en een goede lach en het moet goed komen :D
benen word niet opgelet, staat wel mooi natuurlijk als je beetje kuiten heb
 
Back
Naar boven