AndroidHealthClinic

men's physique doen of nog niet?

Bezoekers in dit topic

Hele mooie fysiek! Zou ik een moord voor doen.
Welke klassa ga je doen bij de WBFF?
 
jah wat zou ik zeggen..ik ben ervaring rijker en dat vond ik echt kicken..maar ik ben niet in top 6 beland en dat vond ik niet terecht! maar jah..ik blijf verder mee doen!

Top 6 vond ik zeker wel terecht, misschien had jij de 6e plaats moeten krijgen.
Maar voor de rest was het gewoon terecht, de andere stonden er een stuk harder bij.
Ik ben 5e geworden trouwens, was voor mij ook de eerste keer.



Die benen van sommige gasten. Om te janken

Ik durf gerust te wedden dat mijn benen 2x zo groot als die van jou.
Maak je daar maar geen zorgen over. :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als t kan na de zomer veel gaines pakken. Massa trainen en zorgen dat lichaam in verhouding komt. Pak je benen ook goed mee, alle beetjes helpen. Ook al is t voor de zwembroeken klasse.
2000 2500 kcal hoe zit je dagritme eruit dan?
 
jij had die wedstrijd moeten winnen ;) misschien slechte punten op je posering ?
 
Vind je op die foto er het beste uit zien van allemaal. Jammer dat de meesten de kuiten hebben van een ethiopiër. Zou er zoveel beter uitzien met een goed stel kuiten eronder.
 
Hoe is het gegaan dit weekend in Denemarken?
 
Hoe is het gegaan dit weekend in Denemarken?


heb 11de plek genomen van 22..slechte posering had ik!! volgende keer beter..kwa fisiek had beste vorm ooit!:)
 
Laatst bewerkt:
Nu snap ik waarom je geen pic van benen wilde posten tijdje terug :roflol:
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ot92
Goed upperbody, maar lowerbody... :roflol:
 
mirin die upper body wel echt keihard.



nu weet je IIG waar je aan moet werken.
 
Hoe wordt in deze klasse lb beoordeelt? aangezien dit toch een soort MAP is telt het volgens mij niet zo zwaar mee. Anders is de MAP van IFBB wellicht een betere optie.
 
Zou je eigen niet zo druk maken om de reacties hier op het forum -_- mensen met teveel tijd en een eenzaam leven die op internet niks liever doen als mensen afzeiken. Iedereen die een behoorlijk fysiek heeft volgens de mensen hier heeft ook direct aas gebruikt en kan absoluut niet een voorbeeld zijn van hard werk. Iedereen heeft zijn vooroordeel al klaar en alleen wat hun zeggen is waarheid.

Just keep up the good work!
 
  • Like
Waarderingen: Ot92
I weet zeker dat als je je benen zou flexen ze niet zo uit de toon zouden vallen! Mooi Fysiek man, niets aantrekken van de haters! ;)

Van plan om dit jaar nog mee te doen in NL? Dan zie ik je misschien wel eens ergens ;)
 
Back
Naar boven