AndroidHealthClinic

men's physique doen of nog niet?

Bezoekers in dit topic

Goed fysiek man! probeer goed te leren poseren(sierlijk) en een goede lach en het moet goed komen :D
benen word niet opgelet, staat wel mooi natuurlijk als je beetje kuiten heb
bankje man..komt goed!!:)
 
Waarom niet? je gaat sws evaring opdoen.

Voor de rest heb je een goed fysiek met de juiste verhoudingen.. voor de klasse
 
Waarom niet? je gaat sws evaring opdoen.

Voor de rest heb je een goed fysiek met de juiste verhoudingen.. voor de klasse
yep ik doe mee
 
meer massa op je lats zou geen kwaad doen maar is maar een aandachtspuntje verder nette fysiek bro
 
En...al afscheid kunnen nemen van je baard;)? Heel veel suc6 en geniet er van:)!
 
en hoe is het gegaan?
 
en hoe is het gegaan?
jah wat zou ik zeggen..ik ben ervaring rijker en dat vond ik echt kicken..maar ik ben niet in top 6 beland en dat vond ik niet terecht! maar jah..ik blijf verder mee doen!
 
Heb je misschien een paar foto`s tijdens de JBC? Nog zitten denken aan een volgende wedstrijd?
 
Heb je misschien een paar foto`s tijdens de JBC? Nog zitten denken aan een volgende wedstrijd?

ik ga op 2 mei naar Denemarken voor WBFF!
 
Laatst bewerkt:
en wie ben jij op die foto? ;)
 
Denk dat je te "grof" bent voor de mappers hier in nederland (c wedstrijden).

Internationaal mag je groffer zijn en geef ik je meer kans.

De mappers zijn uitgevonden zodat iedereen een kans heeft om op het podium te kunnen gaan staan (lokaal) ga je internationaal dan gelden er weer helemaal andere regels...
 
Die benen van sommige gasten. Om te janken
 
komt zeker goed !
 
Ik vind je echt een mooie fysiek hebben, snap niet waarom ze je te grof vinden ;) Maar op een ander niveau zou je inderdaad meer kans maken, als je nog eens meedoet zou ik me meer focussen op echt shredded to the bone zijn, gaat belangrijker zijn dan massa denk ik ;)

Btw, als je al in IFBB wedstrijden hebt gedaan en je gaat dan naar de WBFF voor wedstrijden ga je ene waarschuwing krijgen van de IFBB, denk daar aan ;)
 
Back
Naar boven