Fitness Seller

Men's Physique van 10% naar 5/6%

mooi fysiek bro

*edit*

oh had ik al gezegd :p

• Topic Starter Topic Starter
Vanaf vandaag weer begonnen met me carbs rustig aan ophogen. Wil een clean bulk gaan doen tot oktober. Vanaf oktober weer cutten tot de flexcup. Ik ga tussendoor nog creatine gebruiken van MP om net dat kleine stukje extra te kunnen doen. Aankomende zondag poseerlessen :lifter: via de flexcup organisatie. Nog mensen die ik tegen ga komen daar?

Hou ook van alles bij op instagram : hhtp://instagram.com/brianfit90

Ziet er heel goed uit Brian, ik krijg hier gewoon terug motivatie om mezelf te herpakken!

Nice!
Kan je meer vertellen over je manier van cutten? Hoe ziet je eetschema er in grote lijnen uit?

Mijn manier van cutten is geweest; Me carbs minderen en me eiwitten verhogen. Vetten hield ik ongeveer hetzelfde. En dan de laatste 2/3 weken alleen maar carbs eten rondom me training en dan wel echt heel laag: 30/40 gr carbs voor me training en hooguit 50 gr carbs na me training. Had een artikel van een kerel gevonden die zelfs in de laatste week tot max 50gr carbs per dag ging maar aangezien ik nog gewoon moest werken en alles heb ik dit(nog) niet geprobeerd toen. In december net voor me wedstrijd wil ik dit wel gaan proberen.

Oja en de hele dag door groenten eten. zoals paprika komkommer wortel tomaat. is makkelijk meenemen :D en makkelijk rauw te eten.

Tel je die groenten dan niet mee als koolhydraten verder? Want als je de hele dag door groenten eten kom je ook zo aan de 50gr carbs aan alleen de groenten

Nee groenten tel ik verder niet mee, ja daar heb je wel een punt, maar omdat ik de hele dag door hele kleine porties eet van groenten merk ik dat ik weinig "last" heb van de carbs die daar inzitten. Verteerd als een malle dan :P

Ja ze zeggen dat de handeling van het eten van groenten bijna gelijk staat aan het kcal dat er binnen komt :)

Wil ik best geloven ja:P Zoals ik al zei, kreeg rondom me training gewoon "volle" carb bronnen binnen zoals pannekoeken en rijst en dan verder die enkele carbs uit de groenten ja, voor mij werkte dit wel om op de 7% te komen.

Keep up the good work man!

Thnx :D ga in oktober weer fotos posten na me "clean bulk" en dan 2 maanden aftrainen naar de MAP

Goeie core man.

Vraag me wel af: ben je eigenlijk je hele leven al redelijk lean geweest?

Merk toch vaak dat bij mensen die hun hele leven best dik zijn geweest het toch moeilijker is om zo'n vetpercentage te bereiken.

Of als ze het bereiken ziet het er toch minder goed uit.

thnx man.
Nee ben altijd wat dikker geweest woog altijd rond de 105/110 kilo.
Dus heb er wel veel voor moeten doen/laten ;)
Ik zal van de week eens een foto plaatsen waarop ik nog rond dat gewicht zat;)

Dat zou je echt niet verwachten, dat je daar vandaan komt :o Ik kom zelf ook van de 100kg 25-30% vet ofso af. Maar jij ziet er stuk leaner uit als ik

me vet% was rond de 20/25 maar daarom zeg ik zal vanavond thuis even fototje opzoeken ;)

hier toen ik nog rond de 20/25% zat

Foto550-K3VN8KGR.jpg

Heel nice!

Alweer een update pic?? :D

Terug
Naar boven