XXL Nutrition

Men's Physique van 10% naar 5/6%

goed fysiek. Zonde van de tattoo's. Als een villa dat is ondergespoten met graffiti.

Nice fysiek gozer, zeker als je ziet dat je eerst fat was!
Prima kandidaat voor mens physique wedstrijd!
Good luck en ik zie je wel weer in de gym ghehe

Heb je niet wat te weinig massa om naar 5% te gaan? Bij MP wedstrijden sta je wel tussen wat beesten.

• Topic Starter Topic Starter
@iletya iedereen zijn eigen keuzes wat die mooi vind he ;)
@ Rob_G ja misschien wel, maarja zie het in december wel. Als je te gespierd/groot bent word je er ook weer op afgerekend en heb al een aantal van de concurrenten gezien en zitten geen "grotere" jongens tussen tot nu toe. Maar ik ziehet wel in december :P

Haha wij hebben samen posing lessen gehad laatst bij Flash ook MAP

hahah nice:P oktober is er als het goed is weer he :D

Hoelang train je al?

Heb je niet wat te weinig massa om naar 5% te gaan? Bij MP wedstrijden sta je wel tussen wat beesten.

Ja dit een beetje..... Een hoop zijn een stuk groter, maar een hoop ook totaal niet.
Het gaat bij MAP puur om aestetisch (hoe je het dan ook schrijft) en om symmetrie.
De perfecte vormen hebben zoals ze in de boekjes staan, en daarnaast ook nog eens een uber shape hebben.

Ik zou als ik jou was eerder naar de 4% cutten.
Als je zomaar heen gaat zonder wedstrijd ervaring zonder coach maak je het wel moeilijk voor jezelf.

hahah nice:P oktober is er als het goed is weer he :D

Yes sir.

Ben benieuwd naar de volgende meting. Stond laatste keer op 8.5%

Bij MAP gaat het niet om of je de grootste bent. Die posing trainer van ons was kleiner dan wij, maar hij viel wel in de prijzen bij zijn wedstrijden.

Ongeveer 5 jaar, waarvan 3 jaar serieuzer qua voeding en afwisselender trainen

Ja dit een beetje..... Een hoop zijn een stuk groter, maar een hoop ook totaal niet.
Het gaat bij MAP puur om aestetisch (hoe je het dan ook schrijft) en om symmetrie.
De perfecte vormen hebben zoals ze in de boekjes staan, en daarnaast ook nog eens een uber shape hebben.

Ik zou als ik jou was eerder naar de 4% cutten.
Als je zomaar heen gaat zonder wedstrijd ervaring zonder coach maak je het wel moeilijk voor jezelf.

Voor MAP is 4% te droog. Van de organisatie zeiden ze dat je op 6/7% er goed uitziet bij de MAP anders word je te droog en teveel definitie en is het meer bodybuilding.

Yes sir.

Ben benieuwd naar de volgende meting. Stond laatste keer op 8.5%

Bij MAP gaat het niet om of je de grootste bent. Die posing trainer van ons was kleiner dan wij, maar hij viel wel in de prijzen bij zijn wedstrijden.

Nice:D nu al zin in:P ik sta nu weer rond de 10. ga vanaf oktober weer cutten. Ja daarom, als je te groot bent eindig je achteraan kijk maar naar de fotos van vorig jaar. de grootsten stonden allemaal helemaal aan de buitenkant oftewel laatste

Ongeveer 5 jaar, waarvan 3 jaar serieuzer qua voeding en afwisselender trainen

Voor MAP is 4% te droog. Van de organisatie zeiden ze dat je op 6/7% er goed uitziet bij de MAP anders word je te droog en teveel definitie en is het meer bodybuilding.

Nice:D nu al zin in:P ik sta nu weer rond de 10. ga vanaf oktober weer cutten. Ja daarom, als je te groot bent eindig je achteraan kijk maar naar de fotos van vorig jaar. de grootsten stonden allemaal helemaal aan de buitenkant oftewel laatste

Guido van de Waart die dit jaar alles gewonnen had stond zeker niet op 6% a 7% man.
Die stond gewoon op 4%

Aankomende maand is er een reading in NL waarbij de internationale en vaste regelgeving en richtlijnen voor jurering uitgelegd wordt. Mochten ze hier wat over het vet% zeggen laat ik het weten.

Let wel op dat de richtlijnen dit jaar al heel anders geworden zijn he. Veel kleiner en harder moet men nu zijn.
Top 5 van vorig jaar in Amerika behoorde dit jaar niet eens bij de top 15...

Laatst bewerkt:
Dat is het nadeel van een relatief nieuwe klasse, de jury weet nog niet wat ze nu eigenlijk willen zien.
Sowieso gaan voor een harde droge look en maximale easthetics :)

Guido van de Waart die dit jaar alles gewonnen had stond zeker niet op 6% a 7% man.
Die stond gewoon op 4%

Aankomende maand is er een reading in NL waarbij de internationale en vaste regelgeving en richtlijnen voor juryrering uitgelegd wordt. Mochten ze hier wat over het vet% zeggen laat ik het weten.

Let wel op dat de richtlijnen dit jaar al heel anders geworden zijn he. Veel kleiner en harder moet men nu zijn.
Top 5 van vorig jaar in Amerika behoorde dit jaar niet eens bij de top 15...

Aah ok, nja ik ga vanaf oktober cutten en gaan we gewoon voor max shredded:P en op die fotos voorgaande in dit topic zat ik op 7% als ik dan nog wat vochtafdrijf zit ik al snel rond de 5 dus gaan ons best doen (A)

Ja zou top zijn man als je dat dan even zou willen laten weten :thumbs:

Dat is het nadeel van een relatief nieuwe klasse, de jury weet nog niet wat ze nu eigenlijk willen zien.
Sowieso gaan voor een harde droge look en maximale easthetics

Amen to that :bow2:

Haha ik begon in januari met 19% dus voel me nu al shredded as f**k met mn single digit bodyfat :D kan niet wachten tot het echte werk/dieet begint

We will meet on stage :)

in maybe word dat ook me eerste MAP wedstrijd

Terug
Naar boven