Fitness Seller

Men's Physique van 10% naar 5/6%

• Topic Starter Topic Starter
haha en dan zonder begeleider enzo? en hoe ga je het poseren leren?

haha en dan zonder begeleider enzo? en hoe ga je het poseren leren?

Jup ga het gewoon proberen en zie wel waar het schip strand. Begeleiders zijn zelf ook ergens begonnen he ;)
en lees me veel in en praat met veel mensen ;)
Heb laatst al een keer poseer lessen vanuit de flex gehad en in oktober nog een keer.

Jup ga het gewoon proberen en zie wel waar het schip strand. Begeleiders zijn zelf ook ergens begonnen he ;)
en lees me veel in en praat met veel mensen ;)
Heb laatst al een keer poseer lessen vanuit de flex gehad en in oktober nog een keer.

o okee en kan je je voor die lessen gewoon inschrijven?

Dat is het nadeel van een relatief nieuwe klasse, de jury weet nog niet wat ze nu eigenlijk willen zien.
Sowieso gaan voor een harde droge look en maximale easthetics :)

Precies, zou ik er ook in gaan. Mits ze op die reading anders zeggen natuurlijk.
Gewoon kijken naar de winners van de laatste 2 wedstrijden ofzo.

Aah ok, nja ik ga vanaf oktober cutten en gaan we gewoon voor max shredded:P en op die fotos voorgaande in dit topic zat ik op 7% als ik dan nog wat vochtafdrijf zit ik al snel rond de 5 dus gaan ons best doen (A)

Ja zou top zijn man als je dat dan even zou willen laten weten :thumbs:

Amen to that :bow2:

Als je al op 7% zit ben je zo klaar. Eitje :D

Het gaat nog druk worden in de MAP klasse :D

Afgelopen tijd paar keer fotos langs zien komen of FB/instagram van sergi constance met daarop een aantal van zijn trainingen(word geclaimd tenminste) Dit aankomende maand maar eens gaan proberen :D zit iets hoger in HH dan wat ik zelf gewent ben, maar lets give it a try

Huidige staat::

dbb.jpg

Goede ronde schouders! Flexcup?

Terug
Naar boven