MuscleMeat

mensen help me met afvallen

morro69

Novice
Waardering
0
hallo mensen

ik ben al ruim 4 maanden bezig met afvallen maar het gaat niet al te snel.

ben begonnen in februari met een gewicht van 92 kilo. mijn doel was de 81 kilo weer te behalen want dat woog ik 1,5 jaar geleden. ik wil voor 20 juli dit gewicht halen. en aangezien ik blijf hangen op een gewicht van 85 kilo heb ik nog 4 kilo te gaan kan ik dit halen of is dit onmogelijk?

ik ben nu al 1,5 maanden blijven hangen op dit gewicht.

hebben jullie tips voor me om snel af te vallen? eventueel eet schema s en sport schema s
alvast bedankt

Misschien eet je té weinig dan kom je namelijk op spaarstand te gaan en val je amper nog af. Vertel eens wat je precies ondernomen hebt om af te vallen tot op heden.

• Topic Starter Topic Starter
ik eet niet veel

k hou er niet van om in de ochtend te eten.
in de ochtend drink ik een 500ml pakje boordevol

rond 13.00 eet ik of een broodje gezond of kip.

tussendoor 2 sinasappels

avond eten eet ik gewoon warm maar met mate

en nog in de avond een banaan

en drink gemiddeld 3 liter water

Als ik jou was zou ik in ieder geval een "goed" ontbijt nemen, dus niet te weinig. Hoeveel keer sport je in de week en op wat voor intensiteit? Wel eerlijk zijn he ;) Trouwens het risico van snel afvallen is snel aankomen, ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit, je bent al erg goed bezig geweest!!
Heb je trouwens een belangrijke dag op 20 juli?

ik sport minimaal 4 keer per week

voorheen deed ik elke dag 60 min crostraining en daarna 1 uur kracht training en pakte ik elke spiergroep. vooral mijn rug en armen

je eet veel te weinig en zit vermoedelijk teveel onder je onderhoud. max 500 kcal mag je onder je persoonlijk kalorisch onderhoud gaan, zelfs dan riskeer je om op die spaarmodus te komen. ga niet te veel onder je onderhoud en doe daarbij cardio. Je voeding moet je dagelijks spreiden in een 6 tal maaltijden, op die manier versnel je je metabolisme. Wil je geen(weinig) spiermassa verliezen dan moet je zeker je eiwitgehalte verhogen.
Je eet veel te weinig daarmee dat je gestopt bent met afvallen. En ontbijten is onontbeerlijk.
Reken als eerste stap al je BMR uit..

waar kan ik dat uitrekenen of hoe

Ik denk dat je te weinig eet en daarom in de spaarstand bent gekomen. Probeer is ergens op de dag het liefst natuurlijk bij het ontbijt of halverwege de morgen een tussendoortje te plannen en kijk of het resultaat heeft.

Ben je geen BB of krachtrainer? En is je doel daadwerkelijk alleen afvallen?
Go spinning!! Everyday! :eek: en uiteraard je goeie voeding. Succes

mijn uiterlijke doel is om binnen 6 maanden gewoon er goed uit te zien en goed gespierd. en een wasbordje te hebben. maar ik kan me niet aan een schema houden en bovendien hebben wij fintis instructeurs die waardeloos zijn. ik heb een goed lichaam alleen moeten mijn spieren nog doorkomen.

ben 1.86 lang
weeg nu 84
en heb een vetpercentage van 17%
en het meeste zit rondom mijn buik en mijn armen

dit komt denk ik omdat ik 16 jaar lang dik ben geweest

ok, dus doelstelling is gespierd...... om te beginnen een goeie gym opzoeken.
en het houden aan een schema? inzet en discipline verwezelijkt het doel, bro!
;)

Terug
Naar boven