Samira
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dames die fitness en bodybuilding doen zitten te laag in vet om nog maandstonden te hebbenhoe doen jullie dat dan als zo'n periode vlak voor of tijdens een wedstrijd is??
dames die fitness en bodybuilding doen zitten te laag in vet om nog maandstonden te hebben
ik stop gewoon op tijd met de pil zodat ik men regels heb week voor de wedstrijd, heb dan toch rust en zit op lager gewicht dan tijdens de wedstrijd zelf
last van humeur of slechter trainen heb ik niet echt
Vraagje voor de dames.....
Hoe doen jullie dat met de menstruatie..?? Ik voel mij rond deze periode altijd zo #$%^&^%@#$%^&!! Chagerijnig en ik vlieg bij de geringste iets op... (word zelfs kreng genoemd door mijn omgeving en vriendlief laat zich rond deze periode ook niet graag zien)Ik houd ook 2 kilo vocht vast en voel mij gewoon niet lekker in mijn vel!! Normaal heb ik altijd wel de zin/drang om te sporten maar als het zover is, heb ik absoluut geen zin om te sporten.... Ik was een tijdje verlost van de menstruatie, omdat ik een te lage vetpercentage had (was magertjes) maar ik moet het er nu toch maar mee leren leven zucht....
Herkennnen jullie dit en hoe gaan jullie ermee om qua sporten enz...
, daarna alles weer goed gemaakt met heleboel knuffels en een lekker kopje groenethee 

wat een ellende was dat!! Ik had het nog niet moeten zijn maar door het dieet wat ik volgde sloeg het bij mij niet over maar kreeg ik gewoon een keertje extra.....

Sneller huilen, gebrek aan motivatie, meer de behoefte om alleen te zijn. Menstruatie sucks!!! Ik sport meestal toch wel als ik ongesteld ben, ben ik lekker op mezelf en het geeft me energie en voldaan gevoel. Met uitzondering van extreme buikpijn. Gelukkig zijn wij vrouwen vaker niet ongesteld dan wel! 
Sneller huilen, gebrek aan motivatie, meer de behoefte om alleen te zijn. Menstruatie sucks!!! Ik sport meestal toch wel als ik ongesteld ben, ben ik lekker op mezelf en het geeft me energie en voldaan gevoel. . Gelukkig zijn wij vrouwen vaker niet ongesteld dan wel!![]()