- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 94kg
ik train vandaag exact 2.5 jaar, dus dacht ik, zal ook maar eens een logje bijhouden 
kleine voorstelling:
status: bulken
trainingsschema:
UB/LB (vanaf pagina 6 )
supplementen: whey/creatine/visolie
alle kritiek is welkom, zolang ik hem maar kan gebruiken.
str stats:
deadlift: 180kg --> 190kg ---> 195kg ---> 200kg
squat: 160kg ---> 170kg ---> 180kg
bench: 115kg
--> 120kg ---> 125kg ---> 135kg

kleine voorstelling:
ben 20 jaar, begonnen op men 18 op 76kg (1m90), was graatmager en toch skinnyfat. kheb nog nooit in men leven men buikspieren gezien.
1.5 jaar getrained zonder een dieet. resultaten waren er aan het begin ( noobgains ) maar een halfjaar later na 9 kilo viel het stil, nog een jaar zonder veranderingen verder gedaan en toen was ik het beu
toen beslist ( vorig jaar april ) dat het zo niet verder kon, een paar aanpassingen gemaakt aan men eten en training: benen beginnen trainen
, ontbijt met eitjes, en een extra maaltijd kip met rijst erbij, dat ging goed, maar viel ook snel stil ( geen foto van )
dan eind september besloten het eindelijk serieus te bulken.
berekend wat ik nodig had en een goed voedingsschema samengesteld, dagelijks 250gr eiwitten, 75g vet en koolhydraten als opvulling. 3500-4000 calorien per dag.
resultaten kwamen er snel en schoot meteen naar 100kg ( 3 weken geleden ), nu zit ik na een week griep op 97
1.5 jaar getrained zonder een dieet. resultaten waren er aan het begin ( noobgains ) maar een halfjaar later na 9 kilo viel het stil, nog een jaar zonder veranderingen verder gedaan en toen was ik het beu
toen beslist ( vorig jaar april ) dat het zo niet verder kon, een paar aanpassingen gemaakt aan men eten en training: benen beginnen trainen
, ontbijt met eitjes, en een extra maaltijd kip met rijst erbij, dat ging goed, maar viel ook snel stil ( geen foto van )dan eind september besloten het eindelijk serieus te bulken.
berekend wat ik nodig had en een goed voedingsschema samengesteld, dagelijks 250gr eiwitten, 75g vet en koolhydraten als opvulling. 3500-4000 calorien per dag.
resultaten kwamen er snel en schoot meteen naar 100kg ( 3 weken geleden ), nu zit ik na een week griep op 97
trainingsschema:
UB/LB (vanaf pagina 6 )
supplementen: whey/creatine/visolie
alle kritiek is welkom, zolang ik hem maar kan gebruiken.
str stats:
deadlift: 180kg --> 190kg ---> 195kg ---> 200kg
squat: 160kg ---> 170kg ---> 180kg
bench: 115kg
--> 120kg ---> 125kg ---> 135kg
Laatst bewerkt:

)
weer PR !! ( al 3 weken op een rij
wou ineens niet meer