- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarnaast is aangetoond dat visolie supps echt overbodig zijn als je gewoon een paar keer per week een flinke moot vette vis eet..

visolie van B&F shop is wel echt vele en vele malen goedkoper dan die van de concurrentie; en visolie kan flinke vervuiling in de vorm van metalen etc bevatten; ik vertrouw zulke cheapass olie niet, kan me niet voorstellen dat ze een uitgebreid zuiveringsproces ondergaan..
visolie van B&F shop is wel echt vele en vele malen goedkoper dan die van de concurrentie; en visolie kan flinke vervuiling in de vorm van metalen etc bevatten; ik vertrouw zulke cheapass olie niet, kan me niet voorstellen dat ze een uitgebreid zuiveringsproces ondergaan..
Alles wat je van het huismerk koop van B&F is simpelweg rommel. goedkoop is duurkoop. Je bezuinigd toch niet op je gezondheid?
Elke dag vis eten is behoorlijk kostbaar, zeker als je verse vette vis eet.
Dagelijks visolie caps nemen bij grote maaltijden is ook voor mij een prima aanvulling op mijn voeding.
Merk het aan mijn huid, maar ook geestelijk.
Voornamelijk als ik geen visolie meer neem na het een tijd geslikt te hebben; met een paar weken merk ik duidelijk achteruitgang, die weer op te vangen is na een paar dagen weer visolie te slikken.
Ik neem dagelijks 2x per dag 2000 mg, bij het ontbijt en avondeten.
Mijn vader kreeg Omacor (visolie op recept) voorgeschreven naast een statine (met de statine is hij nu gestopt). De cardioloog raadde het af, maar in combinatie met rode gist rijst en 4000 mg visolie per dag zit hij nu al op zijn streefdosering. En heeft maar een kleine 2 maanden 10 mg Crestor geslikt.
Ook wij hebben gezien dat de visolie niet meer hetzelfde is als toen uit de grote Marinol potten.
Wij hebben een tijdje Omega's geslikt van Jarrow en Wholemega bestelden wij altijd in Amerika, maar veel webshops verzenden ineens niet meer naar Nederland, of alleen via bijvoorbeeld Fedex, waardoor je een grote kans hebt op controle door de douane met als resultaat extra belasting.
Wij gaan nu op zoek naar of een te betalen leverancier van Wholemega of mogelijk een andere variant.
Omdat wij het in hoge dosis slikken en mijn vader het ook medisch gebruikt, na een hartinfarct, ook om eventuele volgende infarcten te voorkomen, moet de visolie van stabiele en zuivere kwaliteit zijn.
Nu zo dit onderwerp te hebben gelezen en het uitblijven van reacties van producten etc., wordt de afkeer naar de "Marinol"? alleen maar groter.
Ook erg geschrokken van wat er allemaal aan het licht is gekomen over de eiwitten van bodyenfitshop.nl
Voor ons nooit meer bodyenfitshop!
Elke dag forelfilets is niet praktisch, niet lekker (als het elke dag is) en duurder. Nee..
Hoeft ook niet elke dag, beetje afwisselen met tonijn, zalm, haring etc.
Maar ja, als het niet uit een pil komt is het niet hardcore ofzo..