XXL Nutrition

met hoeveel bf worden de buikspieren zichtbaar eigenlijk??

pak hem beet 12%

hangt van 2 dingen:

je buikspieren zelf
wat je verstaat onder zichtbaar....

een volledige 6pack moet je toch richting de 7% BF gaan...maar de bovenste blokjes zijn zaak vanaf 12-14% als enigszins zichtbaar

als ik op 14-15 zit zie ik ze al als ik ze natuurlijk opspan 12% zag ik ze heel goed maar hangt van je type af

denk toch ook wel 6 percent nu sta ik op 12 en de bovenste komen een beetje door maar ben aan het bulken dus dat mag zo blijven

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt

zit nu op een kleine 13% en op rijst vis en de kip dus nog even doorzetten duzz:D

Ik zit nu op 11% bf. en ze zijn alle zes zichtbaar.. maar er zit nog een duidelijk laagje vet op.. :(

Bovenste blokjes zijn bij een hoger BF ook zichtbaar. Maar echt volledig zichtbaar zal <12% zijn afhankelijk van je vetverdeling uiteraard.

Is genetisch bepaald. Ik ben best wel dik maar je ziet ze nog steeds.

Onder 10 altijd, als je ze een beetje traint.

oke

hoeveel % bf kun emaximaal verliezen per week als je echt streng met je eten ben

hangt van heel veel factoren af, maar 0.5 is goed te noemen.

al kan je op sommige manieren ook 5% in 1 week verliezen ;)

tell me

hoe doe ik die 5 %:D

hahaha

opdit moment puur natuur op hydroxycut na

ik ben al 116 kg geweest met 13% maar toen voelde ikme niet meer echt mens:cool:

op dit moment 88.7 kg 1.85 m en 13.9bf

nog andere bruikbare tips??

ik vind 7% perfect kwa abs. voor mij zelf 10%..dan is het zichtvaar genoeg . helaas ben ik tegenwoordig 12 a 13.

7% is echt laag hoor...als je geen ecto bent is het heel k*t om daar al op te komen (natural)

Terug
Naar boven