Fitness Seller

met hoeveel bf worden de buikspieren zichtbaar eigenlijk??

Bij mij is dat rond de 12% zonder aan te spannen
Als ik de spieren aanspan dan zie je ze al bij een hoger vet%

conclusie van dit topic = iedereen schat z'n eigen BF % verkeerd.

zit nu op 12% en zijn altijd zichtbaar wanneer aangespannen. en meestal zijn ze ook zichtbaar als ze niet aangespannen zijn. Ik denk ook dat het genetisch bepaals is aangezien bij mij het meeste buikvet aan de zijkant en niet aan de voorkant zit.

Heb 3 weken terug in mijn nieuwe gym men bf% laten meten: 6,7%
Moet zeggen ik heb die 6-pack bij mij nog nooit duidelijk gezien!
Hij mat eerst met een soort lat de lengte tussen mijn schouder en elleboog.
Daarna zette hij een "volgens hem toch wel zeer dure" sensor op men biceps en wist mij toen het resultaat te vertellen.

Laatst bewerkt:
Heb 3 weken terug in mijn nieuwe gym men bf% laten meten: 6,7%
Moet zeggen ik heb die 6-pack bij mij nog nooit duidelijk gezien!
Hij mat eerst men een soort lat de lengte tussen mijn schouder en elleboog.
Daarna zette hij een "volgens hem toch wel zeer dure" sensor op men biceps en wist mij toen het resultaat te vertellen.

:roflol: zijn gewoon verdoete metingen man. op 7& ziet iedere normale man zn abs

:rolleyes:

Hangt van persoon tot persoon af en ik denk vanaf 12% dat het toch wel duidelijk begint te worden.

Beste vetmeting is volgens mij de huidplooimeter.

dus je denkt echt dat je op 6.7% staat?

Wat is zichtbaar?
Hoe gespierd zijn je buikspieren?
Wat is je vetpercentage?

Ik heb een 7 pack, alles van die kleine langwerpige steentjes zeg maar die niet recht naast elkaar staan maar om en om.
Krijg ik hier met veel training etc de 6 normale blokken van? Of is dit echt genetisch bepaald en blijf ik dit houden.

wordt hiermee gespannen of ongespannen bedoeld?

gespannen zie ik ze wel
ongespannen niet

Minder Koolhydraten eten wil ook nog al eens vaak goed werken om je sixpack te laten zien.
Vaak zit er namelijk veel vocht in je lijf door grote koolhydraat inname, en daardoor kan je ook ''vetter'' lijken dan je werkelijk bent...

Dat is waar, in de cut meestal low carbs gaan he...

Terug
Naar boven