jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Draag een riem anders eindig je net als mij
=> Onderrug f*cked
met 10x80kg squat en 10x70kg deadlift zeker?
zal dat wel aan je houding liggen haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Draag een riem anders eindig je net als mij
=> Onderrug f*cked
Exactly.met 10x80kg squat en 10x70kg deadlift zeker?
zal dat wel aan je houding liggen haha

@ Soesoeki: Maar je komt er dan niet op dat je je core eens zou kunnen versterken d.m.v. oefeningen, zodat je in de toekomst niet meer zo makkelijk door je rug gaat i.v.m. constant maar een riem om te doen? Op deze manier ga je niks oplossen namelijk, zoals je zelf al - pijnlijk - achter bent gekomen, neem ik aan.
En ja ... ik weet dat er oefeningen voor zijn, maar durf hier gewoon toe te geven dat ik die simpelweg niet aandurft
Nee ... mij zul je geen goodmorning zien doen bijvoorbeeld
Met riem word de onderrug zelfs meer belast dan zonder riem![]()
Tell me please 
ik zou het als noob eerder aanraden om goed naar filmpjes te kijken, licht te beginnen en techniek te perfectioneren. Dan heb je geen riem nodig.Exactly.
Was ik vergeten toe te voegen btw, riem hoeft niet als je je techniek goed doet, zou het als noob wel aanraden
Had het beter ook gedaan![]()
train je core gewoon. Ik had ook een zwakke rug tot ik begon te deadliften en squaten, heb nu van niets nog last!Zelfs met simpele oefeningen als cable curls, staande curls etc ... voel ik mijn onderrug al. Waarschijnlijk is dit ook omdat ik hem te hol trek, maar dat ik een zwakke en zeer kwetsbare onderrug heb blijkt al uit het feit dat ik zelfs bij langer zitten al last krijg. Laat ik nou net een zittend beroep hebbenEn ja ... ik weet dat er oefeningen voor zijn, maar durf hier gewoon toe te geven dat ik die simpelweg niet aandurft
Nee ... mij zul je geen goodmorning zien doen bijvoorbeeld
![]()