Fitness Seller

Sticky Metal Topic

curieus of ze live ook de moeite zijn

Ja hoor. Helemaal als je een klein beetje snapt waar die drummer mee bezig is. Live een redelijk onmenselijke olympische prestatie. Wel heb ik nog nooit een publiek meegemaakt dat fatsoenlijk op Meshuggah kan headbangen. Mensen proberen het wel maar dan..nee weer mis.

gaat er nog iemand naar neurotic deathfest? [Link niet meer beschikbaar]

ik ga waarsch de zaterdag

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.016
IEPERFEST was weer tof. Voornamelijk buiten op straat bier gedronken, in Belgische vage kroegen gehangen en ja, heel dronken geworden. Nasty was hard als altijd. Verder wat lelijke bands en lelijke mensen. Wel weer een onvergetelijke dag. WWE, volgende keer ben je er bij baas! :thumbs:

Vandaag deze tegengekomen op facebook:
http://www.youtube.com/watch?v=A-y1N29vH2Y

Dringend tijd dat ik eens Meshuggah op men MP3 gooi, curieus of ze live ook de moeite zijn, we zullen het zien op Graspop dit jaar.

Vet filmpje zo in combinatie met die muziek:D

---------- Toegevoegd om 00:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:41 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=FqQye1KUiXM
gvd deze band is echt goud. ****ing veel zin in hardcore feestje in adam

Ben er zelf wss niet bij in amsterdam man. Vrienden van mij met wie ik naar shows ga gaan naar groezrock(madball en wisdom in chains stan daar ook) en dat is een paar dagen later dus hebben ze geen zin om naar deze show te gaan. Ga overigens wss niet mee naar groezrock met ze, of het moet financieel ineens ontzettend mee zitten. Is een tamelijk duur festival en vind zelf de line up op een paar namen na niet zo interessant.

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:44 ----------

IEPERFEST was weer tof. Voornamelijk buiten op straat bier gedronken, in Belgische vage kroegen gehangen en ja, heel dronken geworden. Nasty was hard als altijd. Verder wat lelijke bands en lelijke mensen. Wel weer een onvergetelijke dag. WWE, volgende keer ben je er bij baas! :thumbs:

Klinkt als een mooi dagje Rob. Nasty, man man wat een band is dat toch!
Wordt tijd dat ik je weer eens aantref, verwacht je voor ieperwinterfest 2015 nog ergens een show aan te tikken?;)

Huh ik weet niet of ik er naast zit maar dit komt op me over als iemand die een (waarschijnlijk duur) kaartje koopt voor iets en dan amper muziek ziet. Net als van die mensen die naar lowlands gaan en de camping niet afkomen. Maar mooi dat je het tof hebt gehad.

Ben er zelf wss niet bij in amsterdam man. Vrienden van mij met wie ik naar shows ga gaan naar groezrock(madball en wisdom in chains stan daar ook) en dat is een paar dagen later dus hebben ze geen zin om naar deze show te gaan. Ga overigens wss niet mee naar groezrock met ze, of het moet financieel ineens ontzettend mee zitten. Is een tamelijk duur festival en vind zelf de line up op een paar namen na niet zo interessant.

Das wel k*t idd als je ergens heen wil en je kunt er geen mensen enthousiast voor krijgen (wat in jouw geval wel te begrijpen is aangezien ze dan in een paar dagen tijd dezelfde bands en waarschijnlijk setlist zien).
Ik vind wisdom in chains voorlopig mijn beste ontdekking na amon amarth (en die ken ik al een tijdje).

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.020
Huh ik weet niet of ik er naast zit maar dit komt op me over als iemand die een (waarschijnlijk duur) kaartje koopt voor iets en dan amper muziek ziet. Net als van die mensen die naar lowlands gaan en de camping niet afkomen. Maar mooi dat je het tof hebt gehad.

Kaartje kost 15 euro, dat is niet duur. Verder was de line-up niet zo cool. Alleen Nasty was tof. We hebben nog wat andere bands half gezien, maar was niet veel aan.

Sowieso, wij gaan ook voor de roadtrip. Beetje naar de Belgische kroegen. Voor die paar centen, zie ook graag wat van de stad zelf. En dan nog wat mosh er bij, goede combo.

Terug
Naar boven