MuscleMeat

Sticky Metal Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.963
Moet meer hardcore hebben. Wel wat tips van Lennart en WWE gehad al. Nieuw lijstje:

- Cruel Hand - Lock & Key
- Final Prayer - I Am Not Affraid
- Backtrack - Darker Half
- Rock Bottom - Down With The Devil
- Downpresser - Don't Need A Reason
- Suburban Scum - Internal War
- World Of Pain - World of Pain
- World Of Pain - Improvise & Survive
- Desolated -Disorder Of Mind (**** my ass dit is lekkere beatdown)
- Desolated - Verse Of Judas
- Benchpress - Controlled By Death (vanwege de naam alleen kan je deze niet laten liggen)

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Final prayer ook lekkere plaat:

http://www.youtube.com/playlist?list=PLqHPIIgt_rpGrhu3QwzP3oJfkXlvnbMDC

Moet meer hardcore hebben. Wel wat tips van Lennart en WWE gehad al. Nieuw lijstje:

- Cruel Hand - Lock & Key
- Final Prayer - I Am Not Affraid
- Backtrack - Darker Half
- Rock Bottom - Down With The Devil
- Downpresser - Don't Need A Reason
- Suburban Scum - Internal War
- World Of Pain - World of Pain
- World Of Pain - Improvise & Survive
- Desolated -Disorder Of Mind (**** my ass dit is lekkere beatdown)
- Desolated - Verse Of Judas
- Benchpress - Controlled By Death (vanwege de naam alleen kan je deze niet laten liggen)

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Final prayer ook lekkere plaat:

http://www.youtube.com/playlist?list=PLqHPIIgt_rpGrhu3QwzP3oJfkXlvnbMDC
Mooie note Rob, bazig spul in dat lijstje. Desolated, man man wat een band.

• #1.966
Mooie note Rob, bazig spul in dat lijstje. Desolated, man man wat een band.

Jammer dat hun laatste werk zo kort is, ik trek die beatdowm shit erg goed.

Ik ben er wel bij met Ieperfest wintereditie. Wordt mooi roadtripje, we hebben huisje gehuurd daar. Jij er ook bij?

Ik ben er wel bij met Ieperfest wintereditie. Wordt mooi roadtripje, we hebben huisje gehuurd daar. Jij er ook bij?

Begreep dat ze dit jaar wel met een nieuw album komen dus dat is iig goed nieuws.

Ga zelf niet naar de wintereditie, ben een paar jaar geleden wel een keer geweest. Toen was het iig tof. Vind de line up op een paar namen na ook niet zo leuk. De headlinende namen zijn iig al niet zo mn ding.

De zomereditie zou je eens moeten bezoeken man, ooit overwogen?:)

• #1.969
Begreep dat ze dit jaar wel met een nieuw album komen dus dat is iig goed nieuws.

Ga zelf niet naar de wintereditie, ben een paar jaar geleden wel een keer geweest. Toen was het iig tof. Vind de line up op een paar namen na ook niet zo leuk. De headlinende namen zijn iig al niet zo mn ding.

De zomereditie zou je eens moeten bezoeken man, ooit overwogen?:)

Ja we waren snel op zoek naar een goed mosh roadtripje, dus dit was goede optie.

Zomereditie zal ik wel eens kijken. En mosh in de roerpoet zou het mooiste zijn. Duitsland destijds was echt geniaal.

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

born from pain en chelsea smile kennen jullie ook vast al (komen uit nl)

http://www.youtube.com/watch?v=zUBj-0UtCgU

Jeps. Laatste van Human Demise gaat er bij mij ook goed in.

Ik ga puur en alleen voor Exhumed! (Matig benieuwd naar Toxic Holocaust, Oathbreaker en Centuries)

• #1.971
  • Like
Waarderingen: wwe
Ja we waren snel op zoek naar een goed mosh roadtripje, dus dit was goede optie.

Zomereditie zal ik wel eens kijken. En mosh in de roerpoet zou het mooiste zijn. Duitsland destijds was echt geniaal.

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

Jeps. Laatste van Human Demise gaat er bij mij ook goed in.

Zomereditie zou ik zeker overwegen gast!

Duitsland was niet normaal vet, maar is normaal gezien wel erg ver weg voor me dus ben daar verder niet meer geweest voor shows. Gewoon Nederland en Belgie,alhoewel ik belgie vaak wel toffer vind.

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

Zin om zondag Ramallah te zien!!

http://www.youtube.com/watch?v=zH-KJNzMoec

Duitsland was niet normaal vet, maar is normaal gezien wel erg ver weg voor me dus ben daar verder niet meer geweest voor shows. Gewoon Nederland en Belgie,alhoewel ik belgie vaak wel toffer vind.

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

Waar kan ik je zondag aan herkennen?

Ramallah is zo fking sick , lucky basterd veel plezier :hedbang:

• #1.975
Ik vind Ramallah een beetje, uhmz, poppy. Aantal nummers wel tof. Sommige hebben een beetje een crazy town vibe

Uuh heb niet iets specifieks waar ik aan te herkennen ben denk ik. Jij wel?

Ik dans alsof ik down heb en kijk vet moeilijk. Ook sta ik over het algemeen na 10 seconden los te zijn gegaan 10min hijgend uit te rusten.

Uuh heb niet iets specifieks waar ik aan te herkennen ben denk ik. Jij wel?

Ik doe een zwart kort broekje aan waar me gele stringetje bovenuit steekt en leger kistjes.

Ik ga waarschijnlijk weg voordat het hoofdprogramma begint van suicidal tendencies vind ik echt geen ene fl**ker aan.

Ik doe een zwart kort broekje aan waar me gele stringetje bovenuit steekt en leger kistjes.

Ik ga waarschijnlijk weg voordat het hoofdprogramma begint van suicidal tendencies vind ik echt geen ene fl**ker aan.

Goede uitleg. Gaat m niet worden dus.

Terug
Naar boven