XXL Nutrition

Sticky Metal Topic

Afgelopen weken echt compleet verslaafd aan het nieuwe album van Architects. Weet niet of er nog meer mensen zijn hier die het luisteren?
Architects is wel leuk. OM&M vind ik te soft, ze staan binnenkort in Tivoli, Utrecht zag ik. Misschien wel leuk om te gaan kijken.

Groezrock was leuk:D

Gaat er iemand naar graspop?

Gaat er iemand naar graspop?

ik wou naar hellfest na enkele jaren weer graspop gegaan te zijn. maar tickets zijn al uitverkocht, dus misschien ga ik toch voor een dagje naar graspop.
Persoonlijk vind ik de line up op graspop weer te veel lijken op vorige jaren en heb het een beetje gehad met dat "nerdy" volkje dat er rond loopt, maar dat hoort nu eenmaal bij een metal publiek zeker?.

ik wou naar hellfest na enkele jaren weer graspop gegaan te zijn. maar tickets zijn al uitverkocht, dus misschien ga ik toch voor een dagje naar graspop.
Persoonlijk vind ik de line up op graspop weer te veel lijken op vorige jaren en heb het een beetje gehad met dat "nerdy" volkje dat er rond loopt, maar dat hoort nu eenmaal bij een metal publiek zeker?.

Ik vrees er een beetje voor. Ik ga naar graspop omdat het ondertussen al een traditie is geworden maar je hebt absoluut gelijk over het 'nerdy' volk. De line-up vind ik dit jaar best wel meevallen eigenlijk.

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven