Lars035
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 282
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

In december komt terror weer naar nederland
Potverdomme ****ing balen machine head komt in zwolle maar alle kaartjes zijn al weg, behalve dan bij van die naaiorganisaties maar ik sterf nog liever aan terminale down dan dat ik dat doe.
Echt k*t, ik heb ooit een kaartje voor fields of rock gekocht speciaal voor hun alleen toen was de tourbus stuk en kwamen ze niet![]()
Gingen hard op graspop gister, jammer dat ze zo vroeg geprogrammeerd stonden.
Enige wat me stoort aan de metalscene zijn de "die-hards" die constant moeten verkondigen hoe hardcore ze zijn, welke bands je wel en niet mag luisteren en die hun neus optrekken voor groepen die volgens hen te mainstream of commercieel zijn...
Was 10 jaar geleden zo en merk dat het nog steeds zo in elkaar zit. Fak dat.
Tuurlijk hebben de meeste van die bands dezelfde opbouw, ga ik niet ontkennen. Meestal kan je perfect voorspellen wanneer de breakdown of een tempowissel komt als je een nummer voor het eerst hoort. Vraag me gewoon af wat dat allemaal uitmaakt en waarom daarover telkens opnieuw een hoop gezeik moet komen. Smaken verschillen en als ik zo'n prefab bandje graag hoor, luister ik daar gewoon naar zonder te denken 'oh nee, dit is echt niet complex genoeg'.gaat hem toch niet om de mainstreamheid (het blijft extreme muziek), maar om de kwaliteit en de complexiteit ervan, en je kan niet ontkennen dat al die deathcorebandjes volgens eenzelfde generieke formule werken (slappe, versimpelde aftreksels van bands als suffocation+die belachelijke breakdowns tussendoor). dan kan je beter voor de originelen gaan, maar dat zal wel niet "cool" genoeg zijn omdat die bands zich niet hullen in thuglife kledij.

Enige wat me stoort aan de metalscene zijn de "die-hards" die constant moeten verkondigen hoe hardcore ze zijn, welke bands je wel en niet mag luisteren en die hun neus optrekken voor groepen die volgens hen te mainstream of commercieel zijn...
Was 10 jaar geleden zo en merk dat het nog steeds zo in elkaar zit. Fak dat.
gaat hem toch niet om de mainstreamheid (het blijft extreme muziek), maar om de kwaliteit en de complexiteit ervan, en je kan niet ontkennen dat al die deathcorebandjes volgens eenzelfde generieke formule werken (slappe, versimpelde aftreksels van bands als suffocation+die belachelijke breakdowns tussendoor). dan kan je beter voor de originelen gaan, maar dat zal wel niet "cool" genoeg zijn omdat die bands zich niet hullen in thuglife kledij.
) Groot deel van de samenleving bestaat nu eenmaal uit zulke mensen.Metalcore is voor kinderen. Is niet erg want men gaat niet van licht alternatieve muziek naar funeral doom ofzo. Daar zitten nog 10-100 bands tussen. Als je smaak zich op een gegeven moment maar uitbreidt/ontwikkelt..
Mijn voorkeur verandert op m'n 33e ook steeds volop. Heeft onze Nyro hier in ieder geval al jaren geen last van en dan ga je vermoeden dat het niet gaat om de muziek maar puur "kijk mij stoer ik luister naar zware muziek en heb tattoo's" net zoals meer dan de helft van wat er staat op een gemiddeld festival trouwens. (Bij grote festivals worden vaak ook popiejopie bands tegen een kwaliteitsband gezet. Kwaliteitsband vrijwel altijd op een klein zijpodiumpje ergens..) Groot deel van de samenleving bestaat nu eenmaal uit zulke mensen.