Fitness Seller

Sticky Metal Topic

Bezoekers in dit topic

Fit For An Autopsy is sowieso top-notch.

Thy Art Is Murder binnenkort met een nieuw album:


Dat stuk vanaf 2:34 is echt fucking bizar :bow2:
 
Fit For An Autopsy is sowieso top-notch.

Thy Art Is Murder binnenkort met een nieuw album:


Dat stuk vanaf 2:34 is echt fucking bizar :bow2:

Ja ze staan 11 augustus in Patronaat in Haarlem, ga ik sowieso bij zijn.

Fit for an Autopsy 26 mei in Den Bosch, die show wordt sowieso fucking hard. 3 bands in het voorprogramma die alle drie tering hard zijn.
 
Voor liefhebbers van Black metal en Djent. Huh? Traint lekker weg.
 
:DMetal

9E359EC6-A316-4E1C-B948-49DB2DC1631E.jpeg
 
De nieuwe Cult of Luna is zeer, zeer vet.


Ben deze plaat al aantal dagen aan’t repeaten en hij verveelt zeker niet.

Ik host een event via meetup voor deze show. Dus als je zin hebt om mee te gaan, je hoeft niet alleen te staan.



Join me at Cult Of Luna @ Melkweg (Amsterdam) // 26 November

http://meetu.ps/e/GVTv2/GdmGd/a
 
Vrijdag naar A night by Colin H. van Eeckhout geweest ter gelegenheid van het 20 jarig jubileum van Amenra.
Kunsttentoonstelling van Colin met veel dode kraaien, expressionistische dans, folkzanger Broeder Dieleman en als hoogtepunt een akoestische Lingua Ignota op piano terwijl het buiten onweerde. Angstaanjagende en bijzondere ervaring.
 
Cool, ik ben zaterdag naar de show geweest. AmenRa strak als altijd. Maar na het laatste album vind ik de livesets toch echt minder vet.

Geen enkele plaat van het geniale Mass III en slechts 1 nummer van Mass IV. Ik vind het nieuwe album toch echt wel minder vet.
 
Heel moeilijk voor een band als Amenra om zichzelf nog te overtreffen denk ik en dat geldt ook voor het bijwonen van concerten. De ervaring van zo'n band voor het eerst zien is voor mij nooit meer te evenaren. Heb daarom een beetje metaalmoeheid en ga nog maar enkele keren per jaar naar een concert. Er moet iets bijzonders voorbijkomen. Lingua Ignota was ik benieuwd naar door verschillende samenwerkingsprojecten (Met Amenra, The Body enz.) en omdat ze zo tekeer gaat. Was wel bang voor hordes feministische hipsters als publiek maar door de Amenra insteek viel dat enorm mee.
 

Ga ik dit weekend nog DBB'ers tegenkomen in Amsterdam of Nijmegen?
 
Bij gebrek aan voldoende motiverende muziek tijdens Legday (en gebrek aan smaak :p ) maar even een een oldy metal playlist gedownload.


En hé, deed wat het moet doen :hedbang:
 
morningtraining met deze Spaanse grindhufters - wakker zijn we dan wel en ook beetje opgefokt

 
 
Morgen Cult of Luna, overmorgen Bury Tomorrow. Twee vette bands.
Vooral Cult of Luna veel zin in. Laatste album is zo vet.
 
ROB G . hopelijk is het Cult of Luna zonder featuring American vocalist Julie Christmas. - want dat vond ik wa langdradig
 
ROB G . hopelijk is het Cult of Luna zonder featuring American vocalist Julie Christmas. - want dat vond ik wa langdradig

Cult of Luna viel behoorlijk tegen live man. Beetje bak herrie. Terwijl het in melkweg is waar ze wel altijd goed geluid hebben. Jammer. Het was niet slecht maar ze maakte zeker niet waar wat ze op plaat neer zetten.

Vanavond Bury Tomorrow, weer even wat anders.
 
Cult of Luna viel behoorlijk tegen live man. Beetje bak herrie. Terwijl het in melkweg is waar ze wel altijd goed geluid hebben. Jammer. Het was niet slecht maar ze maakte zeker niet waar wat ze op plaat neer zetten.

Vanavond Bury Tomorrow, weer even wat anders.
jammer - trix kan het geluid ook nogaleens zwaar de mist in gaan - dacht dat ze daar wel redelijk waren .. en support geluid ook nie goed ? brutus ? - have fun met Bury Tomorrow
 
Back
Naar boven