AndroidHealthClinic

Sticky Metal Topic

Bezoekers in dit topic

jammer - trix kan het geluid ook nogaleens zwaar de mist in gaan - dacht dat ze daar wel redelijk waren .. en support geluid ook nie goed ? brutus ? - have fun met Bury Tomorrow

Ik heb support niet gezien man. Cult of Luna is volgens mij niet de beste live band. Zag wat filmpjes online van The Fall (laatste nummer nieuwe plaat) want dat is zo een episch nummer, maar kwaliteit meestal beetje matig.

Ze zijn ook met 7 man ofzo, mogelijk dat dat het lastiger maakt? de kans dat iemand een foutje maakt is zeg 20% per persoon, met zijn 7en gaat het dan snel fout. Anyway halverwege werd het wel beter.

Bury Tomorrow was echt zo fakking vet. Serieus die laatste plaat Black Flame helemaal kapot gedraaid, en die speelde ze integraal. W2 in Den Bosch sowieso toffe zal. Goed geluid en ze speelde echt strak.

Filmpje wat maat van me heeft gemaakt:

Stormbringer is wel mijn favo nummer van de band. Echt genoten.

Zaterdag nog naar August Burns Red geweest. Ken de albums niet zo goed maar ook wel echt een toffe band hoor. Ook filmpie:



Veel van de filmpjes op zijn youtube kanaal was ik bij.


Nog even mijn MOSH afspeellijst proppen hiero:

 
tonight 10/12/2019 - max & igorr playing arise&beneath
 
Zaterdag nog naar August Burns Red geweest. Ken de albums niet zo goed maar ook wel echt een toffe band hoor. Ook filmpie:


Mijn vriend was zaterdag ook naar August burns red. Die zei dat het bijna een EO jongerdag was.
 
Laatst bewerkt:
August Burns Red is supertof. Alleen jammer dat ik hun gitaarwerk op het nieuwste album een beetje te overdone vind...



 
lijkt mij ook, vond het jammer dat ik niet meekon zaterdag.
 
enkel voor fijnproevers van technische death en macabere (maar funny) teksten
 
Mijn vriend was zaterdag ook naar August burns red. Die zei dat het bijna een EO jongerdag was.
Dat is puur omdat wij ouder worden. Toont net dat August burns red rulet en ook de snotapen meteen verkocht zijn :p

Iemand nog tips voor wat postmetal? Amenra, the ocean, schematics for gravity, time to burn, tidings... Zo'n dingen met een hoop herrie en geschreeuw :)
 
Oh, en nog iets.

Mijd dit topic persoonlijk omdat er vaak zo'n vreemde sfeer hangt. Alsof je smaak edgy moet zijn of enkel obscure underground bands gepost mogen worden... Staat echt haaks op de mentaliteit van de metalheads die ik ken.

Hen (en mij) boeit het geen reet of je nu houdt van commerciële metal of één of andere Wit-Russische sludgeband die niemand kent. Of dat er veel 15-jarigen op een optreden van een band rondlopen. We stonden er zelf op die leeftijd en kwamen voor de muziek.

Niet mijn bedoeling iemand te viseren btw.
 
Ok dan :$

Ene selektie der orgasmische liederen mijnentwege:




 
Oh, en nog iets.

Mijd dit topic persoonlijk omdat er vaak zo'n vreemde sfeer hangt. Alsof je smaak edgy moet zijn of enkel obscure underground bands gepost mogen worden... Staat echt haaks op de mentaliteit van de metalheads die ik ken.

Hen (en mij) boeit het geen reet of je nu houdt van commerciële metal of één of andere Wit-Russische sludgeband die niemand kent. Of dat er veel 15-jarigen op een optreden van een band rondlopen. We stonden er zelf op die leeftijd en kwamen voor de muziek.

Niet mijn bedoeling iemand te viseren btw.
Staat je vrij om je eigen muziek te posten, toch? Dingen die ik post gaan ook van bijna ‘mainstream’ tot een bak herrie.
Wat je beschrijft is inderdaad wat het metal-wereldje leuk maakt; leef en laat leven.

 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven