Ow nice! Thx om te komen, wist niet dat je aanwezig ging zijn? Mss moest je es goeiendag komen zeggen want ik weet totaal niet hoe je eruit ziet ze.
Was wel een goeie show nog ja, heb me geamuseerd. Omerta was ook wel goed, de zanger met de tattoes is namelijk m'n neef.
Alhoewel, zou het kunnen zijn dat jij Bram bent van Fatal Recoil
En ja idd het gaat er een beetje aan toe zoals ik gezegd heb. Ik denk dat heel veel mensen wel
Aborted kent. Dit is al een band die al wat langer meegaat en al behoorlijk bekend is, en toch hebben die nu nog maar een nul-operatie met het verkopen van merch en touren. Want ze moeten infeite uit eigen zakken soms geld gaan investeren om te kunnen touren of geld halen uit de verkoop van merch enz...
Meesta bands scheuren dus hun broer eraan.
Wij met Invictrius vragen bvb 125 euro per show, soms wordt er wel eens een mauw aangepast om dit naar 60 euro te brengen. bvb afgelopen zaterdag in de Vortn Vis. Als we dus een 20 euro verdienen van die 60 zonder dat we een cammionette huren dan is het veel.
Nuja daar doen we het ook niet voor he, het is leuk als je wat meer verdiend om dan wat meer naar de fans te kunnen doen qua releases en merch en buttons enzo. We doen het nog altijd voor de fun en voor de muziek he!