Fitness Seller

Sticky Metal Topic

Ik heb niet het hele topic gelezen, maar de laatste cd van Unearth vind ik echt een van de beste cd;s van het laatste jaar, III In the eyes of fire.

123.jpg

Een van de beste bands die er is, de hardcore band Terror brengt een nieuwe ep uit getiteld Rhythm Amongst The Chaos.
Ik heb m al op mn computer staan:rolleyes:;)
Ik heb er nu een nummertje van geluisterd en hij is echt vreed.
Als er liefhebbers zijn kan ik hem uploaden.

• Topic Starter Topic Starter
DUDEEEEEEE!!!!

TERROR!!!!!!!!!!!

Ik heb laatst die site nog zitten checken of er niet eens een nieuwe plaat in de maak is!!

Thnx voor de tip, ben hem aan't downen!

Hardcore is normaal niet mijn ding maar toch eens proberen, thnx :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn er hier nog HC fans?:D
De nieuwe cd van Agnostic front:

01. Addiction ( 2:20)
02. Dead To Me ( 2:52)
03. Outrage ( 1:54)
04. Warriors ( 2:08)
05. Black And Blue ( 2:35)
06. Change Your Ways ( 1:53)
07. For My Family ( 2:22)
08. No Regrets ( 1:49)
09. Revenge ( 3:12)
10. We Want The Truth ( 2:24)
11. By My Side ( 2:52)
12. Come Alive ( 2:02)
13. All These Years ( 2:07)
14. Forgive Me Mother ( 1:56

RapidShare: 1-Click Webhosting

Yo ik had hem paar dagen geleden gedownload ja. Wel vet plaatje. Maar toch vind ik die vocals bagger, lijkt wel of er een spast achter de mic staat.

Nu ze toch weer bijeen zijn, voor de liefhebbers..

Carcass - Symphonies of Sickness (1989)
Grindcore - Melodic Death Metal

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1. Reek Of Putrefaction 04:12
2. Exhume To Consume 03:51
3. Excoriating Abdominal Emanation 04:32
4. Ruptured In Purulence 04:12
5. Empathological Necroticism 05:45
6. Embryonic Necropsy and Devourment 05:14
7. Swarming Vulgar Mass Of Infected Virulency 03:10
8. Cadaveric Incubator of Endoparasites 03:25
9. Slash Dementia 03:23
10. Crepitating Bowel Erosion 05:28
Total playing time 43:06

Code:
http://www.megaupload.com/?d=CK4M8CB8

:hedbang:

Zeg wordt er niet meer gekocht? ;)

Ik koop wel concert kaartjes :)

Ik hoop dat jullie wel nog altijd ook echte cd's kopen! Khoop maar dat je weet hoeveel tijd, geld en met hopen, en miserie ermee komt te zien, om zo'n schijf te maken. Dus als respect voor een band die je graag hoord, koop je wel een cd.

Ik hoop dat jullie wel nog altijd ook echte cd's kopen! Khoop maar dat je weet hoeveel tijd, geld en met hopen, en miserie ermee komt te zien, om zo'n schijf te maken. Dus als respect voor een band die je graag hoord, koop je wel een cd.

Het downloaden is voor veel metal bands juist goed. Er zijn erg veel underground bands die bekendheid krijgen via het internet. Bands maken toch de meeste winst op concert kaartjes, dus die koop ik ook. Ik kan toch niet van elke vette band een cd kopen. Ik heb zojuist via een internet een erg vette band gevonden genaamd : Thick As Blood, deze band had ik zonder internet echt niet ontdekt.

Bands die winst maken op concertkaartjes? haha
Zal ik je zeggen dat een metalband of een underground metalband praktisch niet verdiend aan zijn muziek! De enige die winst maakt op de kaartjes is de organisator die de band moet betalen om te komen spelen, die band houdt dan ook niet veel meer over van dat som geld want ze moeten bvb massas en massas geld gaan spenderen om op tour te gaan.

Laten we stellen dat ongeveer Morbid Angel, Cannibal Corpse enzo van hun muziek nog redelijk kunnen leven met dit fulltime te doen mss, maar tzal niet veel zijn. Suffocation vroeg ooit 3000 euro om in de Frontline te Gent te spelen, een bom geld maar ze moeten van ver komen, ze moeten hun vliegtuig betalen, hotel mss, de rest van hun tour afbetalen want ze gaan van ver echt niet voor 1 kleine show effe naar België bvb komen.

En een gewone band, underground metal en die bvb bij Sabam aangesloten is, kan op een cd, ongeveer een 3 a 4% winnen op heel zijn cd-prijs!

Heb hierover laatst nog een workshop gekregen in Brugge, met mensen van Stu-Bru en dergelijke.

Terug
Naar boven