AndroidHealthClinic

Sticky Metal Topic

Gorefest, wie kent hen nu niet..
Ik wil eventjes zeggen dat die mannen hun eerste 2 cd's (Mindloss & False) zwaar heerschen !!!
De nummers zijn gewoon te goed om deze 2 cd's af te keuren.
Nadien is het voor mij dan, alleen maar bergaf gegaan met deze band.
Hier voor de fans nog een clipje waar Jan Chris er meesterlijk op los brult..
En ja ik heb heimwee naar deze periode... :sad:

YouTube - Gorefest

La muerta en rise to ruin zijn supergoed!

• Topic Starter Topic Starter

- --------------------------------------------------------------------------- -
Children Of Bodom - Blooddrunk [2008/VBR]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Release Info
Artist: Children Of Bodom
Album: Blooddrunk
Label: Nuclear Blast Records
Playtime: 36:49 min
Genre: Metal
URL: MySpace.com - Children of Bodom - www.myspace.com/childrenofbodom
Rip date: 2008-02-21
Street date: 2008-03-14
Size: 68.88 MB
Type: Advance
Quality: 248 kbps / 4410kHz / Joint Stereo
Release Notes
The band that darted to international fame with their debut, 1997s
Something Wild, has gone from being this amazing band from Finland to a
household name in the metalscene. And that, of course, is obvious given the
intensity, sheer quality of their material and the flawless execution.

Formed in 1993 and hailing from the city of Espoo, Finland, this young
Finnish group took their name from one of the biggest murder mysteries in the
history of their home town and Finnish crime: the murders at the Lake Bodom.
After starting out as a trash-metal combo, the founding members Alexi Laiho
(guitars and vocals), Jaska Raatikainen (drums), Henkka Seppälä (bass) and
Alexander Kuoppala (guitars) soon found elements of classic heavy metal
creeping into their music. After taking in keyboardist Janne Wirman to
complete their line-up, they honed their combination of old schoold black
metal, classic heavy, and death metal vocals into the sharpest instrument of
its kind.

After Spinefarm Records received Children of Bodoms Deadnight Warrior
demo, it didnt take long for the company to figure out what they had in
their hands back in late 1996. Three demo spins later, the band was signed
and ready to knock a few heads off with their debut album Something Wild.
In their following albums Children of Bodom perfected their sound. Their
music became a glorious mixture of their debut album's heavy riffing raw
sound and 2nd album "Hatebreeders" monstrous technical metal acrobatics. By
their 2002 album Hate Crew Deathroll the band had also taken their
songwriting into new levels of aggressivity and heaviness.

In the Summer of 2003, Alexander Kuoppala left the band and was replaced by
Roope Latvala, whose stellar playing had already graced countless of Finnish
metal records. In early 2005 Children of Bodom barricaded themselves into
studio to record their next full-length album. Released through Universal
Music worldwide in September 2005, Are You Dead Yet? s phenomenal success
brought the world onto its knees. The successful AYDY-touring run was
followed by the release of the Childrens first live DVD Chaos Ridden
Years Stockholm Knockout Live in Autumn 2006. The massive show filmed in
Sweden, at the Arenan in Stockholm, was directed by Patric Ullaeus of In
Flames-fame, and proved to be one of the most successful DVD releases in
Finland, and certainly the most wanted live release of the year amongst metal
fans!

The live release gave the band a breather, and Alexi Laiho finally found some
time to start writing material for their next full-length release. As a
teaser CoB released Tie My Rope, a special single song sample of the
forthcoming material which was only released commercially in the States.
Finally in August 2007 the band entered the Petrax-studios in the middle of
the woods of Hollola, Finland. Stranded in the middle of nowhere, the band
and their producer Mikko Karmila recorded mopre material for the album which
was later dubbed Blooddrunk, a nine track killer of an album which shows
Bodom at their heaviest and hardest yet.

Even more technical and more unforgiving than any of Children of Bodoms
earlier albums, Blooddrunk shows the raw side of Alexi Laiho. No mercy given,
no easy routes chosen, the whole album is pure death, terror and murder from
the beginning until its end. The title track of the album was shot into a
video by German director Sandra Marschner, and the video displays the
terrifying themes perfectly with a shot into the life of a dead, cold ghost
town and its inhabitants.

With these Blooddrunk weapons at hand, CoB will head for tours next, starting
their world domination from the States with the Gigantour, and continuing to
wield their deadly scythe all over Europe, Japan and beyond.

Children of Bodom have come a long way since their humble beginnings, and
today stand tall in the all time extreme metal hall of fame, commanding the
respect and awe of both fans and colleagues alike. Children of Bodom have
been hugely influential, but still, eight years down the road east and west
alike, remain the leaders of the genre.

It is not mere precision, but the metal-mad passion that makes COB unique in
their craft.
Tracklist
01. Hellbounds On My Trail ( 4:00)
02. Blooddrunk ( 4:05)
03. Lobodomy ( 4:25)
04. One Day You Will Cry ( 4:05)
05. Smile Pretty For The Devil ( 3:54)
06. Tie My Rope ( 4:14)
07. Done With Everything, Die For Nothing ( 3:30)
08. Banned From Heaven ( 5:04)
09. Roadkill Morning ( 3:32)
Children_Of_Bodom-Blooddrunk-(Advance)-2008-FNT Torrent - btjunkie

Je bent me net voor kerel wilde 'm ook gaan posten :D

Dit album is GOED! Heerlijk raggen meer in hun oude sT! :hedbang:

:hedbang: Children of Bodom :hedbang:

Ik ga hem ff checken blackie!

Even een kick met wat nieuwe platen die me wel cool lijken adhv nieuwe lords of metal:

Hardcore: Paint it Black - New Lexicon

01. 01. The Ledge.mp3 [3MB]
02. 02. Four Deadly Venoms.mp3 [3MB]
03. 03. We Will Not.mp3 [5MB]
04. 04. Past Tense, Future Perfect.mp3 [4MB]
05. 05. Missionary Position.mp3 [3MB]
06. 06. White Kids Dying of Hunger.mp3 [3MB]
07. 07. Gravity Wins.mp3 [5MB]
08. 08. Dead Precedents.mp3 [1MB]
09. 09. The Beekeeper.mp3 [3MB]
10. 10. Check Yr Math.mp3 [2MB]
11. 11. So Much for Honour Among Thieves.mp3 [3MB]
12. 12. New Folk Song.mp3 [4MB]
13. 13. Saccharine.mp3 [2MB]
14. 14. Severance.mp3 [6MB]
15. 15. Shell Game Redux.mp3 [4MB]
16. coverpib.jpg [8KB]
17. Free Music Center.txt [48 bytes]
18. pib.jpg [2KB]
19. playlist.txt [369 bytes]

Review

Thijs: Het gebeurt me niet vaak dat ik omver geblazen word door een album. "De uitzondering bevestigt de regel", aldus een oude volkswijsheid. Nou, dit is de uitzondering! Wat een pissige plaat heeft Paint It Black gemaakt. Alles aan deze release maakt duidelijk dat we hier met een band te maken hebben die ver boven de grauwe middelmaat uitsteekt. Het eerste wat opvalt is dat 'New Lexicon' prachtig is vormgegeven. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar het boekje met 24 genummerde bladzijdes. Dit boekje is gevuld met sfeervolle foto's en de teksten. Dit zorgde ervoor dat ik me eens fijn geïnstalleerd heb op de bank met dit boekje en koffie binnen handbereik. Vervolgens heb ik de CD aangezet.

Toen kreeg ik het over me uitgestort. Frustratie, agressie en ongenoegen met de wereld waar we in leven. Een rauwe productie, nu eens zonder de gebruikelijke muur van gitaren, maar met ruimte voor alle instrumenten en een hoofdrol voor zanger Dan Yemin. Zijn teksten verdienen hier een aparte vermelding, vanwege de vorm en de inhoud (godsdienst, oorlog, consumptie, politiek). Dan Yemin is boos en kritisch, maar in zijn teksten is altijd een sprankje hoop te vinden. De opbouw van de nummers wijkt af van het gebruikelijke couplet, refrein, couplet, bridge, refrein. De breaks vliegen je om de oren, wat het spannend houdt en ervoor zorgt dat je na dertig minuten naar de CD-speler loopt om nogmaals op play te drukken. Deze plaat groeit bij elke luisterbeurt. De muziek doet me denken aan een rockende versie van Black Flag, met hier en daar wat meer melodieuze punkgeoriënteerde stukken. Favoriete nummers zijn voor mij 'Past Tense, Future Perfect' en 'New Folk Song'. Niet te vergeten de afsluiter, want de CD eindigt met een knaller, luister maar eens naar de gastvocalen op dit nummer door Jeff Pezzati. Maar eigenlijk valt er niet over favorieten te spreken, de plaat is van constante kwaliteit, er zijn geen opvullers te bekennen.

Paint It Black heeft voor dit album een co-producer uit de hiphop in de arm genomen, Oktopus. Deze heeft op een subtiele manier extra sfeer meegegeven aan dit album door middel van soundcapes, maar nergens overheerst dit want Paint It Black is een gitaarband, laat daar geen misverstand over bestaan. Het geeft echter wel een duidelijke meerwaarde aan dit album, samen met de, al eerder genoemde, verpakking. Tja, ik kan nog wel een tijdje doorgaan over deze CD, maar ik zou zeggen, koop hem en ga zelf luisteren. Nu al een van de toppers van 2008. Heerlijke plaat!

Score: 94/100 (toelichting)

...| PAINT IT BLACK |...

Paint It Black - New Lexicon Torrent - btjunkie

Different Metal: Genghis Tron - Board Up The House

01. 00-genghis_tron-board_up_the_house-2008.m3u [384 bytes]
02. 00-genghis_tron-board_up_the_house-2008.nfo [4KB]
03. 00-genghis_tron-board_up_the_house-2008.sfv [494 bytes]
04. 01-genghis_tron-board_up_the_house.mp3 [9MB]
05. 02-genghis_tron-endless_teeth.mp3 [3MB]
06. 03-genghis_tron-things_dont_look_good.mp3 [6MB]
07. 04-genghis_tron-recursion.mp3 [3MB]
08. 05-genghis_tron-i_wont_come_back_alive.mp3 [10MB]
09. 06-genghis_tron-city_on_a_hill.mp3 [5MB]
10. 07-genghis_tron-the_whips.mp3 [3MB]
11. 08-genghis_tron-blow_back.mp3 [6MB]
12. 09-genghis_tron-colony_collapse.mp3 [3MB]
13. 10-genghis_tron-the_feast.mp3 [1MB]
14. 11-genghis_tron-ergot_(relief).mp3 [17MB]
15. www.mp3nova.org.url [122 bytes]

Review

Jasper: Het illustere trio van Genghis Tron ziet de toekomst somber in. Met de titel van het derde album 'Board Up The House' wordt duidelijk gemaakt dat we ons schrap moeten zetten vanwege het komende einde der tijden. We hebben de wereld kapot gemaakt en dat zullen we weten ook. Geen vrolijke jongens, die Genghis Tronianen.

Ik zal direct duidelijk maken dat het wereldbeeld van de band nogal in ironisch contrast staat met het succes dat ze op het moment aan het boeken zijn. Na twee door de underground hoog gewaardeerde platen uitgebracht te hebben op kleine labels mag Genghis Tron zich nu gaan bewijzen op het hoogste strijdtoneel. 'Board Up The House' is het resultaat, en direct ook het allerbeste wat de band ooit liet horen. Het is überhaupt het beste wat ik dit jaar aan harde muziek voorbij heb horen komen, en ik heb zo'n vermoeden dat dat voorlopig nog wel eventjes zo blijft.

Als er na Meshuggah's 'Catch 33' of Control Human Delete's 'Terminal World Perspective' nog steeds mensen zijn die twijfelen aan de combinatie van drumcomputers en metal dan is Genghis Tron de evangelist die ze zeker gaat bekeren. Het bijzondere aan de band is namelijk het organische geluid, zeer opmerkelijk als je bedenkt dat hier slechts twee keyboards en een gitaar te horen zijn. Vooral de vloeiende manier waarop blastbeats en breakbeats in elkaar overgaan, en de complete vanzelfsprekendheid waarmee Genghis Tron dit brengt zijn onovertroffen. Zanger Mookie Singerman krijst als een duivelsaanbidder en zingt bovendien zeer verdienstelijk clean, dat met de toegenomen rustige stukken de muziek nog meer diepgang meegeeft. Genghis Tron klonk vroeger al als een compleet losgeslagen Nine Inch Nails, maar nu weet de band ook de grootsheid van Trent Reznor's serieuze kant te benaderen. Dit mag een groot compliment heten natuurlijk. Maar als het één ding duidelijk maakt is dat we Genghis Tron niet meer lacherig tot de computer-bliepjes-core van HORSE The Band en consorten mogen rekenen.

Het monster is volwassen geworden, en wij aanschouwen met open mond het machtige beest dat zijn plek binnen de metal gevonden heeft op 'Board Up The House'. Zoek maar alvast dekking, want deze machine gaat voor de kill.

Score: 95/100 (toelichting)

Genghis Tron - Board Up The House. In Stores February 19th.

Genghis_Tron-Board_Up_The_House-2008-FNT Torrent - btjunkie

Industrial: Machinae Supremacy - Overworld

01. 00-machinae_supremacy-overworld-(advance)-2008.m3u [450 bytes]
02. 00-machinae_supremacy-overworld-(advance)-2008.nfo [2KB]
03. 00-machinae_supremacy-overworld-(advance)-2008.sfv [570 bytes]
04. 01-machinae_supremacy-overworld.mp3 [7MB]
05. 02-machinae_supremacy-need_for_steve.mp3 [6MB]
06. 03-machinae_supremacy-edge_and_pearl.mp3 [6MB]
07. 04-machinae_supremacy-radio_future.mp3 [7MB]
08. 05-machinae_supremacy-skin.mp3 [8MB]
09. 06-machinae_supremacy-truth_of_tomorrow.mp3 [7MB]
10. 07-machinae_supremacy-dark_city.mp3 [9MB]
11. 08-machinae_supremacy-conveyer.mp3 [6MB]
12. 09-machinae_supremacy-gimme_more_(sid).mp3 [5MB]
13. 10-machinae_supremacy-violator.mp3 [5MB]
14. 11-machinae_supremacy-sid_icarus.mp3 [6MB]
15. 12-machinae_supremacy-stand.mp3 [7MB]
16. 179120.jpg [13KB]
17. Demons_Eye_Music_Forum.txt [50 bytes]

Review

Frank D.: "Back to the front", zingt Hetfield op de achtergrond als ik me na een tweetal maanden sabbatical weer meldt bij mijn chef. "Ah! Welkom terug!" klinkt het en direct vliegt er een pakketje in mijn richting. Met een glimlach wandel ik terug naar mijn stoel en laadt de eerste schijf. Machinae Supremacy? Nooit van gehoord. Zodra de klanken mijn oren bereiken ga ik er eens goed voor zitten. De puta madre! Deze Zweedse groep klinkt erg veelbelovend.

Direct vanaf de titeltrack 'Overworld' is duidelijk dat we met een hoogvlieger hebben te maken. Sodeju, de laatste maanden voor mijn kleine vakantie dacht ik wel eens dat ik alles langzaam wel gehoord had, maar zie hier… twee seconden terug en een juweeltje als 'Overworld' komt langs. De mannen spelen een bombastische soundtrack-achtige metal die vakkundig wordt vermalen met sporen van industrial invloeden. Het resultaat laat denken aan een kruising van HIM aan de coke, Apocalyptica (met zang), Pain op downers en Lacuna Coil. Een ding is duidelijk: het is een pakkend, melodisch en typisch Scandinavisch geluid. Extra compliment gaat naar zanger Stjarnstrom die het perfecte stemgeluid heeft om de stemmingswisselingen van de muziek te dragen. Hulde, hulde, hulde. Een nummer als het rustige 'Skin' verschilt als dag en nacht van opzwepende tracks als 'Truth Of Tomorrow' en 'Edge And Pearl', maar een ding hebben ze gemeen, ze staan als een huis. Absoluut hoogtepunt is 'Gimme More (Sid)' waarin Britney Spears enige therapeutische trappen onder haar kont krijgt. Dit is stomweg een heerlijk album en de perfecte "welkom terug" schijf.

Kort en goed, met dit 'Overworld' brengt Machinae Supremacy zijn tweede album uit bij Spinefarm en ik hoop dat het zeker niet het laatste zal zijn. Deze band verdient een doorbraak naar het grote publiek. Hoewel, als je op geheel eigen kracht al 100.000 downloads per maand weet te genereren, vraag ik me wel af of deze band mijn ondersteuning nog wel nodig heeft. Met andere woorden, aanrader!

Score 89/100 (toelichting)

Machinae Supremacy

Machinae Supremacy-Overworld-(Advance)-2008-FNT Torrent - btjunkie

Gothic: Crematory - Pray

01. 00. Crematory - Pray.nfo [3KB]
02. 01 - When Darkness Falls.mp3 [8MB]
03. 02 - Left The Ground.mp3 [6MB]
04. 03 - Alone.mp3 [9MB]
05. 04 - Pray.mp3 [6MB]
06. 05 - Sleeping Solution.mp3 [8MB]
07. 06 - Just Words.mp3 [5MB]
08. 07 - Burning Bridges.mp3 [6MB]
09. 08 - Have You Ever.mp3 [8MB]
10. 09 - Remember.mp3 [6MB]
11. 10 - Say Goodbye.mp3 [10MB]

Review

Vera: "Your prayers were heard" staat er bovenaan het infoblad bij het nieuwe Crematory album 'Pray'. En gelijk hebben ze! Dit gaat zelfs al mijn verwachtingen te boven en bij deze wil ik 'Pray' spontaan uitroepen tot beste Crematory cd ooit. Ze gaan terug naar hun oorsprong lees ik ook nog. Dat hebben we al meer mee gemaakt met bands, maar in dit geval zou je haast van een doom metal album in plaats van gothic metal kunnen spreken.

Na een sabbatperiode van drie jaar - ze zijn al sinds 1993 actief en midden jaren negentig hebben ze mijn collectie verrijkt met goede albums als 'Illusions', 'Crematory' en 'Awake' - keerde de Duitse band in 2004 terug met 'Revolution'. Dat was een sterk album, maar ik had toch wat moeite met al die electro spielerei waar het vijftal zich gulzig aan vergreep. Goed, ze hadden er groot succes mee, maar als dit succes verkregen is door dansbare beats voelt ondergetekende zich toch niet helemaal vrolijk. Met die terugkeer naar een meer organisch geluid is voor mij dus een wens in vervulling gegaan.

Er is nogal wat gesleuteld aan het Crematory-geluid. Het geluid van de toetsen onderging een totale metamosfose. Geen moderne loops meer, maar donkere zweverige achtergrond, orgel, piano en vooral begeleidende koorzang en zelfs wat strijkersarrangementen. Dit allemaal perfect geïntegreerd in de nieuwe nummers die meer ademen en integer zijn. Een ander nieuw element is de heldere zang van gitarist Matthias. Deze wordt erg veel gebruikt en dat is een plus, want het contrast met de donkere grom van Felix is fantastisch. Na het Duitstalige album 'Klagebilder' markeert 'Pray' de terugkeer naar de Engelse taal. De slagroom op de taart is natuurlijk dat het allemaal sterke songs zijn. Je merkt in 'When Darkness Falls' al dat er iets aan de hand is. Tokkelende gitaren en fluisterzang leidt naar een spannende vocale interactie tussen Felix en Matthias. De toegankelijke refreinen zijn wel gebleven. In 'Left The Ground' dacht ik zelfs even aan End Of Green.

Maar dan komt het eerste nummer dat me kippenvel bezorgt. 'Alone' is pure doom! Traag en slepend, met orgel en donkere koorzang is dit nummer een absolute topper die me aan bands als Swallow The Sun en Officium Triste deed denken. Let op de grunt met echo van de heldere zang en de uitermate doomy riffs. Het titelnummer is wat vlugger, maar blijft dit doom achtige geluid handhaven met half gesproken ruige interludia, sprankelende toetsen en veerkrachtige riffs als kenmerken. 'Sleeping Solution' is terug wat trager, maar bijt zich meteen vast in je hoofd. Het hoogtepunt dat me het meest verrast heeft en de rillingen over mijn rug laat lopen is 'Just Words'. Dromerig gesproken doom gaat over in een heldere zanglijn die zo beklijvend is dat er geen woorden voor zijn. Later komen daar dan nog dramatische toestanden bij (schreeuw à la Pink Floyd) en Crematory overtreft zichzelf. Het wilde 'Burning Bridges' heeft zware orkestratie, maar de volgende nummers hebben ook een toegankelijk aspect. 'Say Goodbye' is een knappe afsluiter die switcht van melancholie naar furie en wanneer de laatste noten wegsterven heb ik al zin om op de repeat knop te drukken. Een onvoorstelbaar knappe plaat van Crematory is dit!

Score 95/100 (toelichting)

CREMATORY - the official site -

CREMATORY - Pray (2008) Torrent - btjunkie

Doom: Sahg - Sahg II

01. 01-sahg-ascent_to_decadence-gw.mp3 [7MB]
02. 02-sahg-echoes_ring_forever-gw.mp3 [11MB]
03. 03-sahg-from_conscious_sleep-gw.mp3 [4MB]
04. 04-sahg-star-crossed-gw.mp3 [11MB]
05. 05-sahg-escape_the_crimson_sun-gw.mp3 [6MB]
06. 06-sahg-pyromancer-gw.mp3 [7MB]
07. 07-sahg-wicked_temptress-gw.mp3 [9MB]
08. 08-sahg-by_the_toll_of_the_bell-gw.mp3 [8MB]
09. 09-sahg-monomania-gw.mp3 [17MB]

Review

Vera: We zijn nog maar net in de watten gelegd door een uitstekende release van Audrey Horne ('Le Fol') of we worden alweer verrast door het doom collectief Sahg dat in gitarist Thomas Tofthagen en bassist King (Tom Cato Visnes) twee leden herbergt die ook in Audrey Horne spelen (in het geval van King verleden tijd). Verder bestaat de band uit zanger/gitarist Olaf Eversen (Manngard) en drummer Tor Bjarne Bjellan. Ik was al erg te spreken over het debuut, maar Sagh II is nog een ophefmakender album geworden dan de eersteling.

We zitten midden in de muziekscène van Bergen (Noorwegen) waar tal van muzikanten hun differentiële inspiratie kanaliseren in bands van uiteenlopende sTen. In het geval van Sahg is dit traditionele doom metal met een psychedelisch sausje. Noem het stonerrock, noem het invloeden van Black Sabbath en Led Zeppelin, maar wat voorop staat is dat de band negen kwalitatief hoogstaande nummers gepend heeft en die op een krachtige, gedreven manier uitvoert.

Sahg oogstte heel wat succes met het debuutalbum, zodat er flink getoerd kon worden, tot in de Verenigde Staten toe als opener voor Celtic Frost en ze waren ook te zien op topfestivals als Wacken Open Air, Inferno en Hole In The Sky. Het tweede album is er echter niet in een vloek en een zucht gekomen. Toen de drie eerste nummers opgenomen waren, werd de studio met de grond gelijk gemaakt en ook later in het opnameproces had men te maken met heel wat pech. Met heel wat vertraging kon 'Sahg II' dan toch uiteindelijk gemixt worden door Rob Caggiano en Paul Orofino in Millbrook Sound Studios, New York.

Zonder de authentieke invloeden te verliezen toont Sahg meer een eigen gezicht op dit tweede album. 'Ascent To Decadence' is een stevig rockend nummer - denk aan Black Sabbath met Toni Martin - maar heeft ook atmosferische passages met geweldige gitaarsolo's. Dit uitwaaierend gitaarwerk is trouwens een handelsmerk van de band want in het vervormde 'Echoes Ring Forever' komt er nog een psychedelisch sausje overheen. 'From Conscious Sleep' is een kort instrumentaal stuk met donkere koorzang, waardoor dit me even aan Forsaken doet denken. Psychedelische nummers - de sfeer van het Sabbath nummer 'Planet Caravan' indachtig - draperen hun meeslepende charme over ons heen in de vorm van 'Escape The Crimson Sun' en 'Wicked Temptress', terwijl beukende rocknummers als 'Pyromancer' en 'By The Toll Of The Bell' tot headbangen uitnodigen. Klapper van 'Sagh II' is echter afsluiter 'Monomania', een mammoetcompositie die zijn gelijke amper kent qua stuwende psychedelica en gitaarsolo's bevat waar je gegarandeerd kippenvel van krijgt. Ga dat zien wanneer Sahg binnenkort op tournee is met Trouble!

Score 94/100 (toelichting)

Sahg - www.sahgweb.com

Death Metal Sahg - II(2008) Torrent - btjunkie

Ik ben op zoek naar deze cd:
Earth Crisis - 1991-2001: Forever True

Als iemand hem heeft, wil die persoon hem dan uploaden?

Thnx

edit:
Eventuele andere cd's van earth crisis mogen ook geupload worden.

Earth Crisis - Biography

74 files in torrent:
01. 01-All Out War.mp3 [4MB]
02. 02-Ecocide.mp3 [4MB]
03. 03-Stand By.mp3 [3MB]
04. 04-No Allegiance.mp3 [4MB]
05. 01-End Begins.mp3 [4MB]
06. 02-Filthy Hands To Famished Mouths.mp3 [4MB]
07. 03-Breed The Killers.mp3 [5MB]
08. 04-Wither.mp3 [5MB]
09. 05-Ultramilitance.mp3 [6MB]
10. 06-Into The Fray.mp3 [4MB]
11. 07-One Against All.mp3 [6MB]
12. 08-Drug Related Homicide.mp3 [4MB]
13. 09-Overseers.mp3 [4MB]
14. 10-Death Rate Solution.mp3 [4MB]
15. 11-Unvanquished.mp3 [5MB]
16. 12-Ecocide.mp3 [5MB]
17. 01-Forced March.mp3 [5MB]
18. 02-Born From Pain.mp3 [5MB]
19. 03-Destroy The Machines.mp3 [4MB]
20. 04-New Ethic.mp3 [4MB]
21. 05-The Discipline.mp3 [5MB]
22. 06-Deliverance.mp3 [4MB]
23. 07-Inherit The Wasteland.mp3 [4MB]
24. 08-Asphyxiate.mp3 [4MB]
25. 09-The Wrath Of Sanity.mp3 [5MB]
26. 10-Fortress.mp3 [6MB]
27. 01-Firestorm_Forged In The Flames.mp3 [9MB]
28. 02-Unseen Holocaust.mp3 [7MB]
29. 03-Edens Demise.mp3 [5MB]
30. 01-Broken Foundation.mp3 [6MB]
31. 02-Cease To Exist.mp3 [5MB]
32. 03-Gomorrahs Season Ends.mp3 [5MB]
33. 04-Constrict.mp3 [6MB]
34. 05-Names Carved Into Granite.mp3 [10MB]
35. 06-Situation Degenerates.mp3 [4MB]
36. 07-Morality Dictates.mp3 [4MB]
37. 08-Cling To The Edge.mp3 [6MB]
38. 09-Forgiveness Denied.mp3 [6MB]
39. 01-Hell Awaits Intro.mp3 [3MB]
40. 02-The Wanton Song.mp3 [6MB]
41. 03-City To City.mp3 [3MB]
42. 04-Children Of The Grave.mp3 [6MB]
43. 05-Holiday In Cambodia.mp3 [6MB]
44. 06-Paint It Black.mp3 [4MB]
45. 07-Earth A.D.mp3 [4MB]
46. 08-The Order.mp3 [5MB]
47. 09-Broken Foundation (Demo).mp3 [6MB]
48. 10-Gomorrahs Season Ends (Demo).mp3 [5MB]
49. 11-Panic Floods.mp3 [5MB]
50. 01-Loss Of Humanity.mp3 [1MB]
51. 02-Slither.mp3 [5MB]
52. 03-Provoke.mp3 [5MB]
53. 04-Nemesis.mp3 [7MB]
54. 05-Agress.mp3 [5MB]
55. 06-Biomachines.mp3 [5MB]
56. 07-Killing Brain Cells.mp3 [4MB]
57. 08-Arc Of Descent.mp3 [4MB]
58. 09-Mechanism.mp3 [4MB]
59. 10-Behind The Wire.mp3 [4MB]
60. 11-Mass Arrest.mp3 [5MB]
61. 12-Hair Trigger.mp3 [5MB]
62. 13-Escape.mp3 [4MB]
63. 01-Sunshine (Live).mp3 [5MB]
64. 02-Born From Pain (Live).mp3 [5MB]
65. 03-Situation Degenerates (Live).mp3 [4MB]
66. 04-Smash Or Be Smashed (Live).mp3 [4MB]
67. 05-Deliverance (Live).mp3 [5MB]
68. 06-Unseen Holocaust (Live).mp3 [7MB]
69. 07-Constrict (Live).mp3 [6MB]
70. 08-Fate Of The Neo-Gods (live).mp3 [3MB]
71. 09-All Out War (Live).mp3 [3MB]
72. 10-Gomorrahs Season (Live).mp3 [5MB]
73. 11-Wrath Of Sanity (Live).mp3 [5MB]
74. 12-Firestorm (Live).mp3 [6MB]

Earth Crisis Discography Torrent - btjunkie

Bedankt Rob, maar die torrent doet het niet bij mij(Heb ik wel vaker last van), Kan jij of iemand anders hem mischien uploaden via rapidshare ofzo.

Ook ben ik nog opzoek naar:

Skarhead - Kings At Crime

Uppercut - Tables turned

Terug
Naar boven