AndroidHealthClinic

Sticky Metal Topic

Yep,heb hem al. MOOOEEETHERFOOOEEEKERS ARE YOU READY FOR....:D

Dirty Fingers van Nasty is ook cool.

Ik heb er zin in:D:D:D
Straks Parkway Drive & Bury Your Dead!

Yay! Ik ben een goede fan!
Headbanging, check
Crowdsurfing, check
Moshing, check!

Helemaal goed!

Geweldig filmpje trouwens :D

PARKWAY DRIVE in de MELKWEG was zwaar te gek,

hele avond in de mosh pit en nog paar keer geskydived haha

55hzf8.jpg

ik en Steven (gamekings, power unlimited) xD

ao6bq.jpg

mijn zus en Luke Core, rythm guitarist van PWD

YouTube - Parkway Drive SKy Dive

maat van me Skydivend :)

Parkway Drive, Bury Your Dead, Suiside Silence en To Kill

Tijdens de eerste band was de zaal al best wel flink gevuld. To kill speelde vrij goed en vooral erg energiek. Deze hardcore met veel metalcore kwam overtuigend over en de sfeer kwam er goed in.

Suiside Silence maakt muziek die ik eigenlijk niet zo waardeer. Dit komt vooral door de zanger. Muzikaal is de deathcore van SS best wel aardig maar dat hoge gegil van de zanger vind ik dus echt niks. Toch was het wel een aardig optreden.

De band van de avond was zeker weten Bury your dead. Ze speelde zeer overtuigend en kei en kei hard. Er kwam toch nog een paar oude nummers voorbij en daar was ik erg blij om. En toen ze eindigde met topgun en daarna Bury Your ****ing Dead, dat was helemaal vet. Zeer goed gepeeld en zeer goed optreden van BYD.

De headliner van de avond was Parkway Drive. Zij speelde ook goed al was het af en toe wel merkbaar dat de zanger zich niet 100% voelde. Maar toch speelde Parkway Drive erg goed en overtuigend.

+Goede sfeer
+de pit
+Ik heb toch nog een keertje gestagedived
+Bury Your ****ing Dead!

-Ik heb me toch een aantal raare emo gastjes gezien. Ongelooflijk wat een raare kapsels en veel te strakke broekjes die gastjes aan hebben

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
@ Vintage: lol baas, je zus is een groupie! :roflol:

@ WWE: ja man dat emo tuig loopt echt voort overal en ook bij dikke hardcore shows. Naar is dat man.

Klinkt als een geslaagd avondje jongens! :thumbs:

Straks Arch Enemy @ Hof ter Loo in Antwerpen :D nog iemand die mss gaat?

@Vintage
Ik had helaas dat bericht niet meer gezien met welk shirt je aanhad. Maar je kop komt me bekend voor. Mishcien dat ik je daar gezien heb.

Ik zelf had een blood for blood shirt aan met wasted youth crew op de achterkant.
Mischien dat jij mij nog hebt gezien?

@Vintage
Ik had helaas dat bericht niet meer gezien met welk shirt je aanhad. Maar je kop komt me bekend voor. Mishcien dat ik je daar gezien heb.

Ik zelf had een blood for blood shirt aan met wasted youth crew op de achterkant.
Mischien dat jij mij nog hebt gezien?

heb je kort haar of lang haar, en stond je veel in de pit?

heb je kort haar of lang haar, en stond je veel in de pit?

Kort haar. Ik stond wel vrij veel in de pit of meteen aan de zijkant. Ik heb een beetje een getinte huidskleur en donker haar. Ik had een legerbroek aan en een blood for blood shirt;)

Kort haar. Ik stond wel vrij veel in de pit of meteen aan de zijkant. Ik heb een beetje een getinte huidskleur en donker haar. Ik had een legerbroek aan en een blood for blood shirt;)

zegt me niks, m8.

Die twee kale gasten staan nog wel in mijn geheugen. Die lange met dat hempie die de hele tijd salto's in het publiek deed en die dikkere, bredere kale met een zwart hempie. Ik stond halverwege Bury your dead in de pit, toen ze Fever Dream begonnen te spelen. En bij Parkway Drive gewoon fulltime in de pit en ook nog paar keer gestagedived. Volgende keer ga ik mass stage-diven niemand houd je tegen en de bands moedigen het alleen aan.

Straks Arch Enemy @ Hof ter Loo in Antwerpen :D nog iemand die mss gaat?

Haha ja! Ik was er hoor.
Iemand zien lopen met een blauw schouderverband (arm die ingepakt zit) met een zwarte pull?

Wat was het hard zeg, damn!

Paar nieuwe aankopen gedaan ook:

Whitesnake - Good to be bad limited edtion
Testament - Souls Of Black
Testament - The Legacy

En dan afzakken naar antwerpen city naar Pand Demonium, metalcafe.

@ VINTAGE: Nice sister! hmmm :)

Haha ja! Ik was er hoor.
Iemand zien lopen met een blauw schouderverband (arm die ingepakt zit) met een zwarte pull?

Wat was het hard zeg, damn!

Paar nieuwe aankopen gedaan ook:

Whitesnake - Good to be bad limited edtion
Testament - Souls Of Black
Testament - The Legacy

En dan afzakken naar antwerpen city naar Pand Demonium, metalcafe.

nog gemoshpit en gestage-dived?

bij arch enemy zal er ook wel goeie moshpit zijn of nie, en speelden ze veel van het nieuwe album?

30 april speelt Terror in de baroeg, maar ik denk dat ik helaas geen vervoer kan regelen:(
Naja ik heb ze toch al 2x gezien maar een 3e keer zou wel heel erg leuk zijn.

De nieuwe cd van Terror is trouwens net zoals hun andere cd's weer zeer goed:)

Terug
Naar boven