Misery Signals
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op dit moment kijk ik uit naar de nieuwe Judas Priest en Metallica.Naar welke cd/ep/lp release kijken jullie het meest uit?
idd, staan enkele flinke beukers op met solo's die alleen een Alex S. uit z'n vingers kan toveren.Op dit moment kijk ik uit naar de nieuwe Judas Priest en Metallica.
al verwacht ik van beiden wel geen meesterwerkjes meer, maar gewoon leuke metalplaatjes
was toen sweet sixteen.

Dangers Of The Faithless is mijn favoriete nummer op het momentidd, staan enkele flinke beukers op met solo's die alleen een Alex S. uit z'n vingers kan toveren.

Inderdaad. De stem van James Hetfield is gewoon ruk geworden en van de nieuwe bassist weet ik ook niet wat ik moet verwachten. Als het net zo slecht als St. Anger word dan laat maar zittenmie toeal verwacht ik van beiden wel geen meesterwerkjes meer, maar gewoon leuke metalplaatjes

Meanwhile Necrophagist will start writing the follow-up to "Epitaph" and hopefully release it by Summer Slaughter 2008. See you there...
Summer Slaughter '08 in the US is scheduled to take place June 20 - July 26, 2008. Rumor has it that there will be a full Canadian portion of the Tour May 23 - June 8 and Europe/UK in August.
Wie gaan er morgen allemaal naar
PARKWAY DRIVE
in de melkweg?

chill, wordt echt zwaar te gek,
ik kom speciaal voor PWD maar bury your dead heeft ook best vette nummers.
Fever dream bijvoorbeeld, heerlijk.

Mijn nieuwe favo is nu Henchmen RideNieuwe Testament is supergoed! Hoe meer je er naar luisterd hoe verslavender gij wordt!![]()

Shit wat heb ik zin in die nieuwe Necrophagist!
Ik ga maandag gaan kijken naar Arch Enemy en Textures in Hof Ter Loo
Nieuwe Testament is supergoed! Hoe meer je er naar luisterd hoe verslavender gij wordt!![]()
have fun in Hof Ter Loo 
heb ik al, maar toch bedankt G.
Hij is inderdaad kei en kei hard. Een van mijn favoriete nummers is rockets with a message, hierin hoor je ook de zanger van Six ft Ditch.