AndroidHealthClinic

Sticky Metal Topic

Net terug 3 nieuwe cdtjes aangeschaft, heeft mij 22euro gekost:

Heavenly - Dust To Dust (Franse Power metal)
Judas Priest - Jugulator
Gammaray - No World Order

Laatste 2 zijn praaltjes die ik nog niet in m'n collectie liggen had :)

Mijn top 3 in metal-achtige bands

1- Bullet for my valentine
2- Bring me the Horizon
3- Drowning pool

Ben eigelijk meer van de screamo :p

Nieuwe metalalbums die uitkomen binnekort:

Killswitch Engage - Killswitch Engage => 30 juni (raar, het eerste album heette ook killswitch engage)

Kopiklaani - Karkelo => 26 juni

Slayer - World Painted Blood => 7 juli

Divine Heresy - Bringer Of Plagues => 28 juli

Nieuwe metalalbums die uitkomen binnekort

Divine Heresy - Bringer Of Plagues => 28 juli

OJA! Een vette release voor op mijn verjaardag damn!
Ik hoop dat hij even hard en goed is als de vorige, want met die nieuwe zanger schijnt het niet echt super te zijn...

OJA! Een vette release voor op mijn verjaardag damn!
Ik hoop dat hij even hard en goed is als de vorige, want met die nieuwe zanger schijnt het niet echt super te zijn...
Zen stem lijkt der wel redelijk op, check de myspace voor de nieuwe versie van Bleed the fifth, dan kan je het horen :)

Zen stem lijkt der wel redelijk op, check de myspace voor de nieuwe versie van Bleed the fifth, dan kan je het horen :)

Goedgekeurd :d
Alleen vond ik de cleane zang vroeger iets mooier, maar is ook niet slecht deze.
Had ooit es een filmpje live gezien van die zanger en dat was er zo naast en vals!

Een band dat niemand van jullie zal kennen wellicht maar deze band was 1 van de beste Heavy Metal bands in België geweest in de jaren 80.

Bad Lizard, ooit nog op tour met Manowar, etc...
Vanuit het stadje Brugge pure heavy madness!

[Link niet meer beschikbaar]
Album: Power of Destruction

http://www.youtube.com/watch?v=4KATAajGOcY

Hier een slechte live video van hen, maar geeft je wel een idee, het album is van betere kwaliteit natuurlijk! Drummer kwam vroeger nog af en toe eens bij onze repetities van mijn band kijken toen. Altijd leuk, heavy metal :)

Ik was trouwens afgelopen vrijdag in de trix, antwerpen.

Kickback speelde daar. Dat was echt wel gaaf!
johnny unstoppable speelde ook echt wel nice. Ik heb er wel zin in om ze zaterdag in vlissingen te zien samen met nasty!!

Ik was trouwens afgelopen vrijdag in de trix, antwerpen.

Kickback speelde daar. Dat was echt wel gaaf!
johnny unstoppable speelde ook echt wel nice. Ik heb er wel zin in om ze zaterdag in vlissingen te zien samen met nasty!!

En wat vond ge van setup? ;)

Was wel oke. maar ik vind het niet super. Maar ik heb ze al een keer live gezien en om ze live te zien is best aardig.
Die eerste 2 cd's van hen vind ik best matig trouwens. Ik zal die nieuwere eens checken met de nieuwe zanger.

Ja johnny is wel bangelijk. Ik ken de drummer en gitarist ervan. Gaan nog groot worden die manne

Ja johnny is wel bangelijk. Ik ken de drummer en gitarist ervan. Gaan nog groot worden die manne

Ik heb aanstaande zaterdag met een maat een show neer gezet in vlissingen. Kom ook dan. Het is niet ver van antwerpen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb nog examens tot maandag dus ja. En heb nasty en johnny al gezien eigenlijk, maar toch vette show!

bartman ken ik u :D?
De wereld is fackin klein

Vrijdag ga ik trouwens weer naar antwerpen

DEATH THREAT :D:D:D
Heb er zin in!

Ook cro-mags & No Turning back spelen, ook gaaf

En nog een 1 of 2 bands volgens mij.

Terug
Naar boven