AndroidHealthClinic

Sticky Metal Topic

I know! Is niet zo ver van mij, en ik wou ook gaan, maar met krukken zal ik het daar niet gaan riskeren!

Tja als je op en veilige afstand staat van de mosh enzo dan kan het wel;)

De line up is echt baas dus ik zou het wel overwegen als ik jou was..

edit: ****ing veel zin in morgen!!

Hoods - Dit was een gaaf optreden. De speeches van die zanger tussendoor vond ik nogal dom.

Nasty - het geluid was echt slecht, jammer. Wel was het toch gaaf om te zien en het ging behoorlijk hard los. Wat wel minder was was dat ik een bloedneus kreeg tijdens nasty.

The Red Chord - Niet echt mijn ding, zaten wel een paar aardige stukjes in.

Do or Die - Ook bij DOD was het geluid net zoals bij nasty helaas niet zo heel goed. Maar ik vond dit toch een mega vet optreden. De band speelde goed en de beide zangers leken er echt zin in te hebben.

Walls Of Jericho - Goed optreden

Madball - Wat is dit toch een mega goede live band. Ik heb me echt vermaakt. HARDCORE STILL LIVES

+De mega goede line up
-bloedneus bij nasty
-Ik had een heel gaaf madball shirt gezien maar ik was te laat en ze hadden mijn maat niet meer:mad:

haha, leuke hoes alvast :D

Gwar, he he...oldskool...

NIEUWE VADER

Vader - Necropolis [digi] (2009)
This is the edition of the release with bonus tracks - namely these two.
12) Black Metal (Venom cover with guest Bart Krysiuk (Hermh)
13) Fight Fire With Fire (Metallica cover with guest Maciek Taff (Rootwater, Black River)

234057.jpg

rapidshare: klikker de klik

Iemand cd van Them Crooked Vultures?

Damn!
Gisteren Ditchcreeper, Vomitory en Malevolent Creation aan het werk gezien in een kleine zaal van een 100 man ofzo! Malevolend Creation blies me gewoon weg! Echt cool!

hoe_banner_200.jpg

EARTH CRISIS
SWORN ENEMY
NEAERA
WAKING THE CADAVER
WAR FROM A HARLOTS MOUTH
WAR OF AGES
THY WILL BE DONE

@Entrepot (Brugge)

€ 15 VVK / € 18 ADD:

PRESALE AT:
SHOPS /// Antwerpen: Fnac / Brugge: Fnac / Brussel: Fnac /Gent: Fnac / Leuven: Fnac / Liège: Fnac / Wijnegem: Fnac
ONLINE /// http://www.fnac.be
PHONE: 0900 00 600

Btw ik typ wss zondag mijn ieperfest review laaste tijd veel aan mijn hoofd.

Hier een showtje door mij georganisseerd, Gaat een gaaf showtje worden. iemand zin om te komen?:cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren Pagafest gedaan in Hof ter Lo in Anterpen.
Swashbuckle en Alestorm, ellkere piratenmetal, ook goed humorniveau, aangenaam verrast door Die Apocalyptischen Reiter, goede zanger, hadden wel rare SM-kerel in de groep... en Korpiklaani was gewleidg vooral de frontman, zit vol energie.

Unleashed/Moonsorrow/Einherjer en Ex-Deo vonjd ik niet zo geweldig.

Terug
Naar boven