AndroidHealthClinic

Sticky Metal Topic

Vorige week naar het concert van Amen Ra in de Stadschouwburg te Kortrijk geweest. De show van het jaar 2009. Super intens en indrukwekkend.

Ze trapten af met een akoestische set. Daarna begon het loeizware nummer "The Pain It Is Shapeless"

Ze sloten af met Ritual. Hierbij werd zanger Colin met vleeshaken door zijn huid opgetakeld tot enkele meters boven het podium. De vocalen werden door de zangeres van Oathbreaker ingevuld.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.203
:roflol: Wat een legendarische bazen!

iemand zij een keer op DBB dat het laatste album van Metallica, verpruts was in de studio. dat ze het hadden ge-released als een pop-album, van madonna. ofzo.

hoe noemde jullie dat verprutsen ook alweer? (was nl. interessante term).

• #1.205
Overproduceren.

Heb Ektomorf, jaren geleden ooit eens in een überklein zaaltje gezien samen met Pro-Pain en Morda. Het was er zodanig packed van het het volk, de muren waren glad van de condensatie. De hele keten ontplofte gewoon van de brutaliteit. Back in the day's!

De nieuwe CD van Katatonia is echt sterk!

Katatonia-NightistheNewDay.jpg

Genre: Doom/Death Metal - Depressive Rock
Origin: Sweden
Total Playing Time: 52.37
Bitrate: 320 kbit
Total Size: 124 MB

Tracklist:
1. Forsaker
2. The Longest Year
3. Idle Blood
4. Onward Into Battle
5. Liberation
6. The Promise Of Deceit
7. Nephilim
8. New Night
9. Inheritance
10. Day & Then The Shade
11. Departer

Download:
[Link niet meer beschikbaar]

• #1.210
KATATONIA: Heersers!

zondag behemoth gezien. WOW!

10rll5l.jpg

naglfar-vittra:rocker:

Ik heb de laatste tijd nog een paar showtjes gepakt.
Paar weken terug allemaal.

madball, Born From Pain, The Setup, Johnny Unstopeble en nog een paar bands gezien in antwerpen. Was harde show.

Emmure, Suicide Silence en nog een paar bands gezien in utrecht. Ik ging speciaal voor Emmure en dat was gaaf. Maar het publiek dat op die show was vondik wat minder:P

Ook nog geweest naar een door mij georganiseert showtje hier met Do Or Die als headliner.

De volgende show die ik organiseer is op 29 december:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nile - Those Whom The Gods Detest (2009)

NileCover.jpg

Tracklist
1. Kafir! 06:50
2. Hittite Dung Incantation 03:48
3. Utterances of the Crawling Dead 05:09
4. Those Whom the Gods Detest 08:07
5. 4th Arra of Dagon 08:40
6. Permitting the Noble Dead to Descend to the Underworld 03:32
7. Yezd Desert Ghul Ritual in the Abandoned Towers of Silence 02:33
8. Kem Khefa Kheshef 06:18
9. The Eye of Ra 05:01
10. Iskander D'hul Karnon 06:41
Total playing time 56:40

Download: [Link niet meer beschikbaar]

Lekkere plaat.

Afgelopen donderdag Folsom gezien in Gent, wat een brutaal coole band is dat toch

Ik ga deze zaterdag naar de tribute bands van:

Queen
AC/DC
Manowar
Twisted Sister
Saxon

zal een leuk avondje worden! :D

Dit is mijn jaarlijst voor 2009, inclusief een korte beschrijving bij elke cd.:)

1 Folsom - hammer lane
Ik keek zeer uit naar deze plaat. Folsom maakt hardcore die hard en wat mij betreft zeer oprecht is. Dit kan echt nog weleens een grote hardcore naam worden. Mosh n Singalongs, mega plaat!

2 Trapped Under Ice - Secrets of The World
Ook bij deze waren de verwachtingen zeer hoog vanwege het uitstekende 'Stay Cold' wat ze uitgebracht hadden. Maar TUI knalde hier met deze nieuwe plaat nog eens hard overheen.

3 Blood By Dayz - Global beatdown 4 way split
Eigenlijk geen full lenght maar omdat ik deze zovaak luister en zo goed vind komt hij er toch in. Shattered Realm meets E-Town Concrete oftewel Beatdown met een hip hop flavour.
Hiphop vind ik niks maar op de een of andere manier trek ik het in dit soort muziek gewoon erg goed.

4 Emmure - Felony
Ik vind dit niet hun beste plaat omdat er helaas toch een paar zwakkere nummers op staan. Maar de meeste nummers vind ik zo extreem goed dat hij toch hoog in mijn jaar lijst eindigt.

5 Dead Swans - Sleepwalkers
Deze band had een sterke EP uitgebracht en ik was vorig jaar dan ook erg benieuwt naar hun optreden op moshvalley 2008. Maar dat viel me echt tegen. Toen dit jaar Sleepwalkers uitkwam checkte ik hem eerst niet door dat optreden. Toch besloten om Sleepwalkers wel te gaan luisteren en ik werd omver geblazen wat een mega goede plaat! Als ik ze weer eens live zie hoop ik dat het live beter is als toen op moshvalley.

6 Death Before Dishonor - Better ways to Die
Gewoon een hele vette hardcore plaat!

7 Your Demise - Ignorance never dies
Zeer coole plaat. Het nummer Burnt Tongues is voor mij een van de coolste nummers die ik in 2009 gehoord heb.

8 Cunthunt 777 - death penalty
Lomper als dit kom je het niet vaak tegen. Brutaal muzikaal geweld, extreem hard, extreem lomp en extreem sloom. Mokerhard!

9 Merauder - God Is I
Waarschijnlijk niemand die het met me eens is maar ik denk dat God Is I voor mij de tofste plaat van Merauder, ja inderdaad nog beter als Master Killer.

10 The Setup - torchbearer
Ik vond dit met de oude zanger een gare band die maar een paar leuke nummers hadden. Toen ik ze met de nieuwe zanger zag was het verbeterd maar ik vond het niet super. Maar dit jaar was er een btje een The Setup overkill, ik heb ze volgens mij wel een keer of 5 gezien. En hierdoor ben ik ze steeds leuker gaan vinden. Toen besloten torchbearer te gaan luisteren en ja hoor, coole plaat!!

Binnenkort SLAYER op tour (tour van december die verzet is naar maart), ik kijk er naar uit!! "World painted blood" heeft me weer aangenaam verrast na meer dan een decade van teleurstellende nummers/albums.

Een voorsmaakje:

kerry+king+bagpipes.jpg

:D

Ik en een maat van me houden volgende maand ons verjaardagsfeestje in bar american in middelburg:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven