MuscleMeat

Sticky Metal Topic

• Topic Starter Topic Starter
Linkje toegevoegd.

Nog Children of Bodom fans hier?

ik kan COB zeker smaken

goeie stem :yell: en strakke gitaarsound :hedbang:

zag ze vorig jaar nog in het voorprogramma van Slayer, waren steengoed

p.s. leuke avatar GorillOr :D

ik kan COB zeker smaken

goeie stem :yell: en strakke gitaarsound :hedbang:

zag ze vorig jaar nog in het voorprogramma van Slayer, waren steengoed

p.s. leuke avatar GorillOr :D
Heb ze helaas nog nooit live gezien maar ga ik wel nog een keer doen.

En ja mijn avatar, are you dead yet? Hun nieuwe album die super is :hedbang:

Samen met Dimmu Borgir vind ik deze bands de beste Melodische Metal maken. Een keyboard voegt toch iets toe aan metal.

Laatst bewerkt:
Video Ronnie Coleman (Chest and Triceps) - coleman, ronnie, bodybuilding, body, powerlifting - Dailymotion Share Your Videos
in deze trailer met ronnie....die plaat als ie begint met triceps trainen...als iemand het weet zou diegene mij een pb kunnen sturen? alvast bedankt!

Video Ronnie Coleman (Chest and Triceps) - coleman, ronnie, bodybuilding, body, powerlifting - Dailymotion Share Your Videos
in deze trailer met ronnie....die plaat als ie begint met triceps trainen...als iemand het weet zou diegene mij een pb kunnen sturen? alvast bedankt!
Link?

Ill Nino - When It Cuts

Over 3 weken in de baroeg: terror.

beter kan ik mensen strikken om mee te gaan. Ik wil terror eigenlijk niet missen.

Over aantal werken weer ff Terror op dour festival, wordt weer vet! Hopelijk spelen ze wel wat langer dan de vorige keer dat ik ze zag, toen waren ze na klein half uurtje al klaar.

Ja dat had ik ook, ik zag zse een tijdje geleden bij persistence, na een half ur waren ze al klaar. Waar heb jij ze vorige keer gezien?

Paaspop is het laatst dat ik ze gezien heb. Andere keren dat ik ze zag was het toch meestal we goede 3 kwartier ofzo. Ik hoef natuurlijk geen 1,5 uur terror, maar 25 minuten vind ik wel erg schraal.

Paaspop is het laatst dat ik ze gezien heb. Andere keren dat ik ze zag was het toch meestal we goede 3 kwartier ofzo. Ik hoef natuurlijk geen 1,5 uur terror, maar 25 minuten vind ik wel erg schraal.

geef mij maar 1,5 uur Terror hoor:D:D:D

Leuke filmpje dat Grindcore door het slijk haalt, ( en terecht ook wel )

Grindcore gaat mij net iets te ver. Ik hou van vette grunts Nile, All Shall Perish sT meer zoiets, maar hier maak ik dus helemaal niets van. Het drumwerk is nog behoorlijk, maar de rest is nogal peop.
Plus het sfeertje dat het vrijwel alleen over mutilatie in allerlei vormen gaat, tja dat spreekt mij niet gewoon niet zo aan. Niettemin was het wel een erg grappig filmpje :D

Grindcore gaat mij net iets te ver. Ik hou van vette grunts Nile, All Shall Perish sT meer zoiets, maar hier maak ik dus helemaal niets van. Het drumwerk is nog behoorlijk, maar de rest is nogal peop.
Plus het sfeertje dat het vrijwel alleen over mutilatie in allerlei vormen gaat, tja dat spreekt mij niet gewoon niet zo aan. Niettemin was het wel een erg grappig filmpje :D

Bij death metal gaat het ook vaak alleen over mutilatie enzo or.

Bij death metal gaat het ook vaak alleen over mutilatie enzo or.

Ik luister zelf nauwelijks Death Metal, maarja je hebt gelijk daar gaat het inderdaad vaak over zulk soort zaken. Al heb ik wel het gevoel dat ik daar iets meer van mee krijg dan bij Grindcore.

Ik luister zelf nauwelijks Death Metal, maarja je hebt gelijk daar gaat het inderdaad vaak over zulk soort zaken. Al heb ik wel het gevoel dat ik daar iets meer van mee krijg dan bij Grindcore.

btw wat voor je muziek luister jij dan vooral?

Terug
Naar boven