MuscleMeat

Sticky Metal Topic

• Topic Starter Topic Starter
Zag deze gasten op Dour festival. Had er nog nooit van gehoord maar was helemaal ovrweldigd. Niet helemaal metal, wel ****ing goed!

65daysofstatic - Radio Protector

Welke studio? Some serious cannibal corpse worshipping,but i love it:)

Hehe, ik zie dat je op dm.be ook geregistreerd bent!
cool

altijd nice om te weten dat er metaldudes ook hier opt forum zitten.

Btw moest je zin hebben in een vette show?
Ostendfest: 17 februari Hangaar Oostende

bands: Invictrius (mijn band), In-Quest, Ancient Rites, Leprasy, Avoid, In-Chains, Mortifer.

Geluid zal top zijn want het is met Luc van den bosche die de PA doet (Pro-Pain, Deicide,enz...)
Hier nog ne metaldude. Vooral dan black,thrash en death metal. Favo bands: Cradle of filth,satyricon,amon amarth,exodus. Wacken open air is het beste festival voor metalheads naar mijn mening.

staat in t begin van het filmpje, Shumcotstudio is ie opgenomen, das n kerel die onlangs pro gegaan is. is een studio in Aartrijke.

thx 4 the comments:)

Ah nice, bij reinier van Fleshmould. Cool Cool, Atreus heeft daar net ook hun cd opgenomen. Is dit geluid nog van voor hij al zijn nieuw materiaal gekocht heeft of met dat nieuwe materiaal opgenomen?

Vind dat drum iets beter kan doorklinken, maar is zeer brutaal! Heb laatst nog gekeken op jullie space.

nog voor da ie t nieuwe gekocht had. Wij waren de laatste dacht ik, samen me atreus, die nu en dan es wa ging gaan doen.

Wat een barbaars najaar als ik deze affiche bekijk.
Voor België zou de locatie Waregem worden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwe ringworm gevonden, hij is nog vet :cool:

Nieuwe Arch Enemy is ook weer zeer strak, ouderwets bruut!

Vind de nieuwe Arch Enemy niet zo denderend!
Bruute affiche, jammer van Mayhem die zo te zien headlined en totaal onterecht vind ik. Echt een saaie k*tgroep !

Vind de nieuwe Arch Enemy niet zo denderend!

Heb je versie zonder watermarks? Die maken het luisteren namelijk nogalfrustrerend. Anyway, ik vond hem zeker wel vetter klinken dan voorgaande 2 platen van hun.

Zit nu ff de nieuwe plaat van The Warriors te luisteren. Heerlijke opgefokte hardcore, smullen!

Heb je linkje naar die zonder watermarks, heb die MET en is wel vervelend :rolleyes:

btw reps voor diegene die me een link naar de nieuwe Through the eyes of the dead kan bezorgen :D

Terug
Naar boven