MuscleMeat

Sticky Metal Topic

voor mij wat teveel zelfmoordneigingen als ik dat luister...
maarja jouw smaak :D hoe voel je je trouwens als je dit op hebt staan? en wat doe je tussendoor?
just askin...

http://www.youtube.com/watch?v=Vkl_8a0QViw

voor mij wat teveel zelfmoordneigingen als ik dat luister...
maarja jouw smaak :D hoe voel je je trouwens als je dit op hebt staan? en wat doe je tussendoor?
just askin...

Voor velen werkt het juist andersom. Hoe zwaarmoediger hoe meer troost men vindt. Hoe agressiever hoe meer het een uitlaatklep kan zijn en dus hoe rustiger de beluisteraar er van kan worden.
Verder zie je vaak dat zulke mensen beter in contact staan met hun innerlijke demonen en daardoor minder bezig zijn met onderdrukken en geforceerd vrolijk lopen te wezen en daardoor bijzonder plezierige personen zijn, die de vrouwen van zich af moeten slaan met een bijl, en dan op stukjes met een kettingzaag s'avonds in een bos. Ja ok da's dan weer minder.

Voor velen werkt het juist andersom. Hoe zwaarmoediger hoe meer troost men vindt. Hoe agressiever hoe meer het een uitlaatklep kan zijn en dus hoe rustiger de beluisteraar er van kan worden.
Verder zie je vaak dat zulke mensen beter in contact staan met hun innerlijke demonen en daardoor minder bezig zijn met onderdrukken en geforceerd vrolijk lopen te wezen en daardoor bijzonder plezierige personen zijn, die de vrouwen van zich af moeten slaan met een bijl, en dan op stukjes met een kettingzaag s'avonds in een bos. Ja ok da's dan weer minder.

+1 Ik heb ook wat overlijdens in mijn familie doorgemaakt, en het blijft verassend hoe ik ondanks mijn redelijk zwart charisma en mijn melancholie beter in staat was om zo'n zaken te plaatsen in vergelijking met diegene die altijd vrolijk in het leven stonden en het dan opeens lijkt of de hele wereld in elkander is geklapt. Met een metalen hart wordt je geboren, diegene die er niet naar kunnen luisteren zullen het nooit kunnen, welke moeite ze er ook zouden insteken.

ah thx voor de uitleg, zo had ik er nooit naar gekeken ;):P

Hoe cool is incubate dit jaar!
Mayhem, immortal, behexen, iron witch + veel meer. Helaas wel in de sfeerloze 013.

Hee dat festival kende ik niet. Ziet er wel interdasting uit eigenlijk..een hele week?!
Wat voor dagen ga je daar naartoe dan en is dat een beetje uit te houden?

Ik ben een paar keer geweest, heette voorheen zxzw. Doorgaans pak ik gewoon een of twee dagen in het weekend, als er doordeweeks iets bijzonders optreed wil ik soms ook wel even heen en weer rijden.

Is heel goed uit te houden, de line-up is verdeeld over allerlei podia in het centrum van Tilburg. Leuke is dat er veel opkomende bands uit veel verschillende genres geboekt worden plus exposities van kunstenaars.

Dit jaar ga ik waarschijnlijk enkel de vrijdag voor de black metal, het hardcore/punk assortiment valt mij dit jaar wat tegen.

kende het ook niet, ga de vrijdag wel ff heen denk ik!

HEB M EINDELIJK. Wat een bruut album, hier ga ik gains op maken! Aanrader! :hedbang:

5fdp.jpg

(Staat nog niet op Spotify, maar wel online) Ik ga 'm sowieso kopen op de 30e.

• Like
Waarderingen: mat
Madball in Baroeg was weer gekkenhuis. Over 1,5 al weer Agnostic Front... nog gekker!
Rug wel finaal trashed, brutale pit en stagedives.

Laatst bewerkt:
Over twee weken naar ieperfest. Ben weer mega siked!

Over twee weken naar ieperfest. Ben weer mega siked!

Brutale line-up... alleen Whitechapel past niet echt tussen de andere bands volgens mij. Hoop Cro-Mags ook nog eens te zien, staat op mijn lijstje voor hardcore bands net als The Ghost Inside en Judge. Als Judge nog een keer naar Nederland komt word ik echt gek van blijdschap.

YEA BOI! Ik luister al 2 dagen 24/7 naar dit album, f*cking bruut!

Werd gisteren uitgenodigd voor show met Science of Sleep...

Zieke breakdown bij 2:50 :o

Holy shit wat een band... beetje mix van I Declare War en Molotov Solution. Ze komen op SAMBAL! als iemand zin heeft, http://www.kroepoekfabriek.nl/programma/sambal-9/ €4,- is geen geld natuurlijk.

Even wat kwaliteit posten tussen alle onzin hier...

volgende week op de Lokerse Feesten!

Terug
Naar boven