Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
? Iets ''melodieuzer'' stuk ofzoKlopt, de nummers zijn wat vermoeiend om aan te horen. In de praktijk zet ik gewoon de intro een uurtje lang op repeat.yoo trenchmouth kun je een stuk uit dat album noemen wat je echt supervet vindt wat niet gewoon ziek hard raggen is en onverstaanbaar voor mensen die er niet het gevoel in leggen zoals zij en jij? Iets ''melodieuzer'' stuk ofzo
Want een uur komt ik zelf niet door eigenlijk...
Brutale line-up... alleen Whitechapel past niet echt tussen de andere bands volgens mij. Hoop Cro-Mags ook nog eens te zien, staat op mijn lijstje voor hardcore bands net als The Ghost Inside en Judge. Als Judge nog een keer naar Nederland komt word ik echt gek van blijdschap.
Is toch niet zo moeilijk om zulke muziek te vinden? Ik omschrijf het maar als moderne US Death Metal, weet niet of dat een genre is maar zulke muziek komt praktisch altijd uit Amerika en je moet meer old-school dingen als Incantation, Malevolent Creation of Deicide overslaan omdat je dat waarschijnlijk te traag vindt.e metalheads, ik zoek wat goede deathmetal maar dat trage gedoe wat trenchmond altijd post.
Is toch niet zo moeilijk om zulke muziek te vinden? Ik omschrijf het maar als moderne US Death Metal, weet niet of dat een genre is maar zulke muziek komt praktisch altijd uit Amerika en je moet meer old-school dingen als Incantation, Malevolent Creation of Deicide overslaan omdat je dat waarschijnlijk te traag vindt.
Dus bands als Skinless, Suffocation, Dying Fetus, misschien Kataklysm.
En als je dat leuk vindt maar zat raakt kan je verder met Devourment, Disgorge of Guttural Secrete.
Daarna weet ik het ook niet meer, daar ben ik afgehaakt dus weet niet of er inmiddels nog brutere death-metal bestaat. Kan het me eigenlijk nauwelijks voorstellen.
Suicide Silence heb ik een keer live gezien toen ze op toer waren met Behemoth. Was echt een mis-match, dus niet zo'n succes. Wel een energieke show.of meer richting de death core? Carnifex, Whitechapel, Job for a Cowboy, Suicide Silence...
Heb echt ****ing veel zin in het nieuwe album van Alter Bridge
Hier de nieuwe single
Wow, dit nummer is srs wel nice. Ga deze band zeker volgen!