AndroidHealthClinic

Sticky Metal Topic

[Link niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: mat
Sempiternal van Bring me the horizon is voor mij het album van 2013.

http://www.youtube.com/watch?v=-k9qDxyxS3s

Mensen kunnen haten wat ze willen op de band maar die gasten hebben genoeg talent. Care wat voor publiek ze trekken.

Wie lopen er te haten , en wat voor publiek trekken zij aan volgens jou?

Vind de band tevens behoorlijk cheesey, maar dat is smaak i guess.

http://www.youtube.com/watch?v=bENnw5CujSU

Worden wel vaker dingen uit 't publiek naar de zanger gegooid. Het trekt veel 14-jarige pubers aan, waar ook weer op gehaat wordt. Vind het altijd maar kansloos dat men op altijd loopt te haten, als iemand zich aan de muziek hecht who cares hoe die zich kleedt, leeftijd, geslacht, bf%, max. curl.

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Als je dit leuk vind moet je het nieuwe album van All Time Low 'Don't panic it's longer now' checken.

http://www.youtube.com/watch?v=bENnw5CujSU

Worden wel vaker dingen uit 't publiek naar de zanger gegooid. Het trekt veel 14-jarige pubers aan, waar ook weer op gehaat wordt. Vind het altijd maar kansloos dat men op altijd loopt te haten, als iemand zich aan de muziek hecht who cares hoe die zich kleedt, leeftijd, geslacht, bf%, max. curl.

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Als je dit leuk vind moet je het nieuwe album van All Time Low 'Don't panic it's longer now' checken.

Naja , er wordt naar alles gehaat , op het eerste gezicht doet het me erg denken aan BFMV wat precies hetzelfde genre mensen aantrekt ( emo kids / meiden /14-17 jaar)

Het zegt toch meer over de mensen die dit soort dingen doen dan de artiesten zelf , iedereen heeft de genre waar hij van houd daar moet je gewoon respect voor houden wat natuurlijk gewoonte zou moeten zijn voor iedereen.

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

Hey deze gasten kende ik nog niet , ff meer checken klinkt goed!

Haten op haten naar...

Ik weet niet wat ik erger vind, taalverloedering of zwakkmetal. Het laatste denk ik.

Ik haat het als bands vragen om in het ritme mee te klappen of deel te nemen aan andere soorten gekkigheid. Daarnaast zijn ingestudeerde moves/showelementen 9 van de 10 keer te gênant voor woorden. Band-dresscode, ook zoiets raars, tenzij het black metal betreft of bestaat uit camo shorts met een cruciaal bandshirtje. Grunten afwisselen met cleane zang of krijsen is ook iets waar de nekharen van overeind gaan staan. Toetsenisten zijn uit den boze, poeha rondom toegiften ook, drumsolo's ook, het geloof verkondigen ook, tenzij het het satanisme betreft. Zijn ook weinig bands die wegkomen met joligheid en grappigdoenerij.

Hede ten dage is het gros gewoon k*t. ;)

edit: oja, draadloze microfoons en gitaren vergeten.

Lekker naar Sonata in april............ Is niet het harde werk maar ookl leuk

Een van de coolere hardcore albums die dit jaar is uitgekomen was toch wel 'Dont need a reason' van Downpresser. Klinkt als een hardere versie van No Turning Back.

http://www.youtube.com/watch?v=_I1cyi3X0pM

Haten op haten naar...

Ik weet niet wat ik erger vind, taalverloedering of zwakkmetal. Het laatste denk ik.

Ik haat het als bands vragen om in het ritme mee te klappen of deel te nemen aan andere soorten gekkigheid. Daarnaast zijn ingestudeerde moves/showelementen 9 van de 10 keer te gênant voor woorden. Band-dresscode, ook zoiets raars, tenzij het black metal betreft of bestaat uit camo shorts met een cruciaal bandshirtje. Grunten afwisselen met cleane zang of krijsen is ook iets waar de nekharen van overeind gaan staan. Toetsenisten zijn uit den boze, poeha rondom toegiften ook, drumsolo's ook, het geloof verkondigen ook, tenzij het het satanisme betreft. Zijn ook weinig bands die wegkomen met joligheid en grappigdoenerij.

Hehe mooi lijstje.
Heden ten dage is er ook heel veel goede muziek maar zoals steeds blijkt weten maar weinig mensen dat te vinden of op waarde te schatten. Net zoals met alles moet blijkbaar ook de (metal) muziek hapklaar, makkelijk, populair en compleet inwisselbaar zijn.
Het metal publiek is nu eenmaal klein en er lopen heel veel mensen omheen die om wat voor reden dan ook naar metal willen luisteren maar helemaal niet van de muziek houden. Anders kan ik het niet verklaren.

Haten op haten naar...

Amen-to-that.jpg

Vergeet ook niet de cliché: "I wanna hear you scream!" of "do you want to hear some more!", zonder enige uitzondering meerdere keren gevolgd door "I didn't hear you!" Of metalbands die er gewoon uitzien als een random boysband met 1/3de van hun tracklist bestaande uit ballades.

Edit: draadloos is gewoon handig ;)

Nog iemand die volgende week de persistence tour gaat aantikken in tilburg?

Terug
Naar boven