AndroidHealthClinic

Methyl tren als kickstart + andere vragen

Bezoekers in dit topic

Voor die 250mg test ? :p

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Btw je nakuur zou ik wel minimaal 4 weken doen.

hcg heeft ook invloed op je estradiol he;)

+ 250mg test erbij is voor mij al genoeg om maatregelen te moeten nemen ..helaas:(

Btw je nakuur zou ik wel minimaal 4 weken doen.

Oja typfoutje heb het al aangepast.

Tren begin ik dan wel gewoon op 400 omdat het de eerste keer word, en wie weet up ik het wel naar 600.

Wat is trouwens de meerwaarde van HCG in de week dat je PCT al is gestart? Sommige beweren toch dat je met HCG moet stoppen wanneer je Nolva oid gebruikt?
Dacht dat een keer ergens gelezen te hebben.
En lees ook wel is dat het pas vanaf week 4 of 6 word gezet. Hoe zit dat dan precies?

Laatst bewerkt:
hcg heeft ook invloed op je estradiol he;)

+ 250mg test erbij is voor mij al genoeg om maatregelen te moeten nemen ..helaas:(

Hij heeft al eens op 500mg gekuurd...

Wel kut voor je ik zit nu op een gram zonder ai en heb nergens last van :)

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Oja typfoutje heb het al aangepast.

Tren begin ik dan wel gewoon op 400 omdat het de eerste keer word, en wie weet up ik het wel naar 600.

Wat is trouwens de meerwaarde van HCG in de week dat je PCT al is gestart? Sommige beweren toch dat je met HCG moet stoppen wanneer je Nolva oid gebruikt?
Dacht dat een keer ergens gelezen te hebben.
En lees ook wel is dat het pas vanaf week 4 of 6 word gezet. Hoe zit dat dan precies?

Vanaf het moment dat er onderdrukking is tot het moment dat je eigen test niet meer onderdrukt word hcg gebruiken.
Is toch logisch? Je wilt je testes niet laten krimpen.

Nogmaals, kuur lijkt me lekker zo ga je vast hard op.

Vanaf het moment dat er onderdrukking is tot het moment dat je eigen test niet meer onderdrukt word hcg gebruiken.

Nice, ben erg benieuwd!

Over de onderdrukking klinkt allemaal erg logisch en snap ik ook maar snap alleen niet precies de reden waarom je het in de week dat je de nolvadex begint te gebruiken ook nog een week moet mee laten lopen.

Heb trouwens wel nog last van een gevoelige tepel van mijn vorige Test kuur. Voel er verder niks achter ofzo. Moet ik hier nog iets aan doen of rekening mee houden?

En verder thanks iedereen voor de info. :)

Hij heeft al eens op 500mg gekuurd...

Wel kut voor je ik zit nu op een gram zonder ai en heb nergens last van :)

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Yup, had ook nergens last van ...pas toen ik test tren ging doen en nu moet ik er gewoon elke kuur rekening mee houden

..wou dat ik zonder AI nog een gram kon zetten

Die kuur gaat je niet de massa opleveren die je graag wilt hebben. Testosteron altijd hoger dan de trenbolone in een bulkkuur imo. Verder is dat verhaaltje met de sides zijn minder met low test/high tren voor mij persoonlijk bullshit, ik heb dan juist meer bijwerkingen.

Die kuur gaat je niet de massa opleveren die je graag wilt hebben. Testosteron altijd hoger dan de trenbolone in een bulkkuur imo. Verder is dat verhaaltje met de sides zijn minder met low test/high tren voor mij persoonlijk bullshit, ik heb dan juist meer bijwerkingen.

Heb je het dan over korte of lange esters? Of heb je altijd meer sides bij low-test high-tren?

Nou, ik heb ervaren dat ik met tren e meer last heb dan met tren ace. Met name de nachtrust. Kan ook komen dan tren E al snel voor 10 weken loopt en tren a 6 of 7 weken.

Hoe langer ik trenbolone gebruik hoe meer sides ik krijg dus dat zou misschien een oorzaak kunnen zijn inderdaad. Maar verder heb ik low test/high tren alleen gebruikt met lange esters, om precies te zijn 250mg testosteron en 600mg trenbolone.

Iedereen reageert er volgens mij anders op, de een gaat lekker op high test low tren en de ander zweert bij high tren low test. Maar daar kan ik verder mijn mening niet over geven.

Alleen ik wil toch graag als het kan 2 a 3% vet omlaag en toch een goeie aantal kg massa aanzetten.
Dus niet zozeer een bulk kuur.
Heb eigenlijk geen idee hoeveel kg ik mag verwachten met zo'n kuur.

Zou dan alsnog Test/Tren 500/400 lekkerder zijn dan bijv Test/Tren 250/600?

Iedereen reageert er volgens mij anders op, de een gaat lekker op high test low tren en de ander zweert bij high tren low test. Maar daar kan ik verder mijn mening niet over geven.

Alleen ik wil toch graag als het kan 2 a 3% vet omlaag en toch een goeie aantal kg massa aanzetten.
Dus niet zozeer een bulk kuur.
Heb eigenlijk geen idee hoeveel kg ik mag verwachten met zo'n kuur.

Zou dan alsnog Test/Tren 500/400 lekkerder zijn dan bijv Test/Tren 250/600?

:)

Iedereen wil wel een paar % bf verliezen en massa aankomen.
Beter cut je eerst die paar procentjes er natty af en ga je lekker bulken.
Kies gewoon wat je wilt in een kuur, massa of cut zodat je alles eruit kan halen.
Just my 2 cents.

Hmm ja true die gedachte had ik ook al. Tuurlijk ga ik het liefst all out tijdens de kuur, alleen de verleiding om snel weer on te gaan is zo groot he, haha. Maar ben op het moment al bezig met voorzichtig te cutten. Alles wat er nu al af gaat hoef ik tijdens de cycle niet te doen.

Heeft iemand nog antwoord op de vraag wat ik aan moet met die gevoelige/pijnlijke tepel die ik heb gekregen bij mn vorige Test kuur. Is dat beginnende gyno?

Iedereen wil wel een paar % bf verliezen en massa aankomen.
Beter cut je eerst die paar procentjes er natty af en ga je lekker bulken.
Kies gewoon wat je wilt in een kuur, massa of cut zodat je alles eruit kan halen.
Just my 2 cents.

Juist. Tenzij je een genetic lucky motherfucker bent zou ik me ook gewoon richten op of een cut, of een bulk. Niet half half, dan beperk je jezelf gewoon imo.

Hmm ja true die gedachte had ik ook al. Tuurlijk ga ik het liefst all out tijdens de kuur, alleen de verleiding om snel weer on te gaan is zo groot he, haha. Maar ben op het moment al bezig met voorzichtig te cutten. Alles wat er nu al af gaat hoef ik tijdens de cycle niet te doen.

Heeft iemand nog antwoord op de vraag wat ik aan moet met die gevoelige/pijnlijke tepel die ik heb gekregen bij mn vorige Test kuur. Is dat beginnende gyno?

Als er hard weefsel achter je nip zit dan is het gyno. Voor de zekerheid nolva of clomid bij de hand houden bij je kuur.

Waarom trouwens tren E ipv A?

Is toch simpel, waarom elke dag prikken als het ook stukken minder kan en nog goedkoper ook.

Als er hard weefsel achter je nip zit dan is het gyno. Voor de zekerheid nolva of clomid bij de hand houden bij je kuur.

Waarom trouwens tren E ipv A?

Ja lijkt klein knobbeltje te zitten..

Voornamelijk voor het minder te hoeven injecteren inderdaad.

Laatst bewerkt:
Tren trekt me zeker wel erg aan maar om prive redenen en financieel is hcg erbij zetten niet mogelijk.
Vandaar eerst nog een Test kuur te doen, maar dan wat hoger gedoseerd. En dacht dat methyl tren die 2/3 weken qua herstel wat minder kwaad kon vanwege de korte duur en in het begin van de kuur. Dat is dus de reden eigenlijk. Ben in de kuur daarna wel van plan Tren te proberen.

De gear deed minder dan ik verwacht had, en de batch die ik had bleek achteraf ook ondergedoseerd te zijn toen ik het in echt of nep topic tegen kwam.

En proviron wel een meerwaarde? Tegen vocht, meer vrije test etc.
Heb het liefst zo min mogelijk vocht gains.

Thanks brah, ben benieuwd!
Op welke dosering doe je?

Koop dan hcg ipv mt herstel je beter behoud je meer

Mwoa ik denk dat de gains die je maakt met MT je uiteindelijk meer opleveren dan dat beetje extra herstel van de HCG.
Alleen al de look die je krijgt van MT maakt het het waard om te gebruiken:D

Terug
Naar boven