AndroidHealthClinic

Methyl Tren

Jep, zit momenteel aan de 250/400 (T3) en ga verhogen naar 250/600 en mast erbij op 200/400. Wilde eerst langere tijd on blijven, maar er zijn wat dingen veranderd waardoor mijn plannen veranderd zijn. Slapen is een hell en momenteel geen slaapmiddelen. Wil dit ook niet te snel doen aangezien ik wel gewoon redelijk fit mijn dag door kom. Trainen gaat momenteel echt top! Ot: ben heel benieuwd hoe de mt gaat doen bij Danny! Ga je nog loggen?
Wat zijn de resultaten tot nu toe? Heb je een log? Wat is je doel? Clean bulk of cut? Ik ha over 3 weken ook starten met 250 test en 400 tren

Wat zijn de resultaten tot nu toe? Heb je een log? Wat is je doel? Clean bulk of cut? Ik ha over 3 weken ook starten met 250 test en 400 tren

Cleanbulk... Maar heb nu zo'n 3 kilo en in % gezakt. Maar we beetje vocht bij gepakt. Ben erg tevreden tot nu toe!!

je hebt een gezin en gaat mt nemen,goed idee :thumbup:
ik hoop dat je weet waar je aan begint

So what, als hij de sides kan handelen. En anders stopt hij toch dan zijn de sides zo weg.

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Even nog een vraag:

Zijn de MT tabs nu wel of niet meer belastend voor je lever dan de MT injects?

• Topic Starter Topic Starter
ik hoop dat je weet waar je aan begint

klolpt, weet ik ook:p

So what, als hij de sides kan handelen. En anders stopt hij toch dan zijn de sides zo weg.

exactly

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

Even nog een vraag:

Zijn de MT tabs nu wel of niet meer belastend voor je lever dan de MT injects?

dat zou ik ook wel willen weten, je zou zeggen tabs zijn schadelijker....

je hebt er geen ervaring mee zeg je toch zelf? ik kan je zeggen dat de sides nog een stuk erger zijn dan bij tren a,heb je al ooit tren gebruikt?

mja ok , wil je niet afschrikken maar je alleen behoeden voor misstappen,ken genoeg mensen die er problemen mee gahad hebben en hun relatie is stuk gegaan etc.

zonder valium erbij is die shit bijna niet te verdragen

mja ok , wil je niet afschrikken maar je alleen behoeden voor misstappen,ken genoeg mensen die er problemen mee gahad hebben en hun relatie is stuk gegaan etc.

zonder valium erbij is die shit bijna niet te verdragen

Ja ik hou het goed in de gate, ben van mezelf wel een rustig persoon.
..heb eventueel wat G en zopiclone om rustig de nacht door te komen, als je goed slaapt dan ben je overdag ook een beter mens hoor

Jep, zit momenteel aan de 250/400 (T3) en ga verhogen naar 250/600 en mast erbij op 200/400. Wilde eerst langere tijd on blijven, maar er zijn wat dingen veranderd waardoor mijn plannen veranderd zijn. Slapen is een hell en momenteel geen slaapmiddelen. Wil dit ook niet te snel doen aangezien ik wel gewoon redelijk fit mijn dag door kom. Trainen gaat momenteel echt top! Ot: ben heel benieuwd hoe de mt gaat doen bij Danny! Ga je nog loggen?

ook even off topic hoeveel T3 heb jij er bij lopen? 25mcg of hoger? zit zelf aan 250/800 met T3 maar twijfel of ik de T3 verhoog (cleanbulk)

ook even off topic hoeveel T3 heb jij er bij lopen? 25mcg of hoger? zit zelf aan 250/800 met T3 maar twijfel of ik de T3 verhoog (cleanbulk)

50mcg momenteel. Maar is ook een beetje wat je doel is. Cleanbulk zou ik iig niet te hoog gaan. Mijn laatste 4 weken ga ik wel naar de 75/100 om toch droog uit de kuur te komen!

Ja ik hou het goed in de gate, ben van mezelf wel een rustig persoon.

..heb eventueel wat G en zopiclone om rustig de nacht door te komen, als je goed slaapt dan ben je overdag ook een beter mens hoor

Human grade of UG?

Je neemt het nu dan om eetlust hoog te houden of waarom?

Ga 't binnenkort ook pakken in de laatste 2 weken van m'n cut. Heel benieuwd wat het doet in een cut, kan jammer genoeg geen gewone Tren hebben ( maagproblemen ) maar van MT geen last :') Heb de injects van 4 mg/ml, ga beginnen op een halve ml pre-workout en op rustdagen pre ontbijt.

Human grade of UG?

Je neemt het nu dan om eetlust hoog te houden of waarom?

Zopi heb ik van een ug lab, doen het fantastisch ..wel een hele gore smaak dus snel doorslikken. Is puur om zo af en toe de nacht helemaal door te kunnen slapen.

Zopi heb ik van een ug lab, doen het fantastisch ..wel een hele gore smaak dus snel doorslikken. Is puur om zo af en toe de nacht helemaal door te kunnen slapen.

Ik heb diazepam (kwartje of halfje is genoeg) maar deze werken meestal 5-6 uurtjes max. Dan word ik meestal wakker omdat ik moet pissen [emoji34]

Ik heb diazepam (kwartje of halfje is genoeg) maar deze werken meestal 5-6 uurtjes max. Dan word ik meestal wakker omdat ik moet pissen [emoji34]

zou wel oppassen met diazepam, is zeer verslavend en niet goed voor het brein, mag normaal ook niet langer dan 2a 3 weken gebruikt worden.

zou wel oppassen met diazepam, is zeer verslavend en niet goed voor het brein, mag normaal ook niet langer dan 2a 3 weken gebruikt worden.

Ik neem het heel af en toe als ik echt niet kan slapen. En dan een kwartje of halfje.

Zijn er betere alternatieven? Dan bedoel ik geen melatonine.

Ik neem het heel af en toe als ik echt niet kan slapen. En dan een kwartje of halfje.

Zijn er betere alternatieven? Dan bedoel ik geen melatonine.

mela werkte voor mij wel, nam wel 9 gram.

Anders... rook je er ff 1tje. Werkt altijd :p

van melatonine krijg ik de vreemdste dromen

mela werkte voor mij wel, nam wel 9 gram.

Anders... rook je er ff 1tje. Werkt altijd :p

Bah, weed is zo smerig. Ik ben 12 jaar geleden Ofzo 1x kots en kots misselijk geworden van een jointje. Helemaal wit, trillende benen en de wc bij de Mac ondergekotst. Daarna nooit meer gesmoked. Werd daarna al misselijk als ik iemand op straat voorbij liep met een jointje :p

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Melotanine werkt voor geen kut bij mij en mijn valium is door mijn neus geboord door iemand.. Maar daar zijn al genoeg woorden aan vuil gemaakt.

Is valium een betere optie dan diazepam?

Ik ervaar tot nu toe de diazepam niet als verslavend. Kan aan mij liggen, ben niet zo vatbaar voor verslavingen volgens mij (roken, drugs, weed)

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Ik heb een mannetje van mij ff gevraagd of hij deze zopiclone heeft. Hoeveel tabs van 7,5mg neem je?

Terug
Naar boven