AndroidHealthClinic

Methyl Tren

Bah, weed is zo smerig. Ik ben 12 jaar geleden Ofzo 1x kots en kots misselijk geworden van een jointje. Helemaal wit, trillende benen en de wc bij de Mac ondergekotst. Daarna nooit meer gesmoked. Werd daarna al misselijk als ik iemand op straat voorbij liep met een jointje :p

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Is valium een betere optie dan diazepam?

Ik ervaar tot nu toe de diazepam niet als verslavend. Kan aan mij liggen, ben niet zo vatbaar voor verslavingen volgens mij (roken, drugs, weed)

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Ik heb een mannetje van mij ff gevraagd of hij deze zopiclone heeft. Hoeveel tabs van 7,5mg neem je?

Diazepam = Valium

Ja, diazepam is de naam van de werkende stof en Valium is de naam van het product.

mt goed voor laatste weken contest prep? als je al aan de ace ed bent

• Topic Starter Topic Starter
Bah, weed is zo smerig. Ik ben 12 jaar geleden Ofzo 1x kots en kots misselijk geworden van een jointje. Helemaal wit, trillende benen en de wc bij de Mac ondergekotst. Daarna nooit meer gesmoked. Werd daarna al misselijk als ik iemand op straat voorbij liep met een jointje :p

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Is valium een betere optie dan diazepam?

Ik ervaar tot nu toe de diazepam niet als verslavend. Kan aan mij liggen, ben niet zo vatbaar voor verslavingen volgens mij (roken, drugs, weed)

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Ik heb een mannetje van mij ff gevraagd of hij deze zopiclone heeft. Hoeveel tabs van 7,5mg neem je?

1tje is tot nog toe genoeg geweest

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

Voor de gene die het interessant vinden.
Donderdag begonnen met de eerste dosis MT van 2mg pre workout. Zaterdag kwam meteen de oude vertrouwde gyno weer helemaal opzetten als nooit te voren.

Nu kreeg ik een paar weken terug al last van puffy nipple, voor mij een teken om te starten met maatregelen. Die puffy nips waren goed tot voor kort dus prima onderdrukt met 10mg nolva en 1mg letro per dag.
Nu heb ik de letro verhoogt naar 2,5mg per dag en de nolva naar 40mg per dag. Dit lijkt gelukkig te werken want het is al stukke minder pijnlijk en opgezet.

Weet niet of de gyno reactie een teken is dat de MT werkt, qua prestaties merk ik nog vrij weinig namelijk; niet in gewicht of looks maar ook niet op gebied van kracht. Daarnaast slaap ik nog steeds prima, zonder zweet of gekke dromen etc. Dus helemaal geen sides die bij tren zouden horen. Met ace heb ik na 4 dagen toch wel al wat slaapproblemen en zweet aanvallen...

Ik hou moed en ga gewoon verder, vandaag wel verhoogt naar 4mg/dag.

Ik na de eerste keer 2 pilletjes van 1ml een uur voor de training. Werkte gelijk al. Had een zieke ponp. En de training ging top.

Hoop voor je dat jij een iets hoger dosis nodig hebt want anders is je merk ondergedoseerd of je hebt neppen zooi.

Ik had ook door de metyltren geen last van bijwerkingen. (Van ace en para krijg ik wel last van mijn maag en kotsen)

• Topic Starter Topic Starter
Voor de geïnteresseerde.
Zelfs na het nemen van 5mg in 1x bemerkte ik geen effect; noch negatief noch positief. Het feit dat mn gyno opeens enorm reageerde kan ik daarom ook niet meteen wijten aan de MT (als het al MT was). Waarschijnlijk was mn A:E ratio in het einde van mn blast te ver uit verhouding.

Sinds de MT toch niets voor me deed en ik het bestrijden van de gyno belangrijker vond ben ik ermee gestopt om de cruise aan te vangen. Meteen ook begonnen met ari en nolva om de gyno terug te dringen.

Aangaande de gyno bestrijding. Na ongeveer een week begon ik enorm te zweten s'nachts, nachtelijke tren zweet is er niks bij. Na wat speurwerk op internet heb ik een dagje arimidex over geslagen en sliep weer als een roos.
Een te laag oestrogeen uit zich dus niet altijd in verminderd libido maar kan zich o.a. uiten in enorm nachtelijk zweten... just so you know ;)

Als je 5 mg/dag niet voelt heb je nep gerief.

2 mg échte MT voel en zie je na 5 dagen al in de spiegel.

En dat is de reden waarom ik die tabs voor geen meter meer vertrouw! Injects voor mij of helemaal geen MT. Heb vroeger tabs van een bekend Nederlands UG lab gehad, was 70 euro voor 100 stuks, grootste miskoop ooit. Enkel nog injects voor mij :) en dan ook gewoon 1ml EOD

Gebruik het nu zelf ook (inject) 2MG ED voor 5 dagen nu, en ga straks over naar 4MG ED (zet alles pre-workout met slin in schouder of bicep), nog niet echte sides gemerkt maar in de gym wel goed verschil. Krachtgains en spieren ogen voller.

Als je 5 mg/dag niet voelt heb je nep gerief.

2 mg échte MT voel en zie je na 5 dagen al in de spiegel.

2mg echte MT en je bent zo geel als iets dat heel erg geel is na 5 dagen. Echte echte MT wordt op een 0.5 mg tot max 1 mg voor de diehards gepakt.

Overigens zelf op de MT inject van rood-wit momenteel. Nu een dag of 10 bezig op 3 mg, spul doet z'n ding wel. Upperbody voller, precies de tren look alleen dan heel snel al. Wel ontzettend kortademig, kan tijdens 't trainen nauwelijks iets zeggen zonder te hijgen als een astmatisch paard.

En dat is de reden waarom ik die tabs voor geen meter meer vertrouw! Injects voor mij of helemaal geen MT. Heb vroeger tabs van een bekend Nederlands UG lab gehad, was 70 euro voor 100 stuks, grootste miskoop ooit. Enkel nog injects voor mij :) en dan ook gewoon 1ml EOD

Zodan ben jij even opgelicht. ik betaalde gewoon 40 euro per potje.

2mg echte MT en je bent zo geel als iets dat heel erg geel is na 5 dagen. Echte echte MT wordt op een 0.5 mg tot max 1 mg voor de diehards gepakt.

Overigens zelf op de MT inject van rood-wit momenteel. Nu een dag of 10 bezig op 3 mg, spul doet z'n ding wel. Upperbody voller, precies de tren look alleen dan heel snel al. Wel ontzettend kortademig, kan tijdens 't trainen nauwelijks iets zeggen zonder te hijgen als een astmatisch paard.

Hehe dat heb ik al met gewone tren op het moment soms en dan nog niet over sex gesproken. MT is wel echt een interessant goedje!

mt goed voor laatste weken contest prep? als je al aan de ace ed bent

Mij beviel het erg goed

Zat op 700mg tren ace toen ik er mt bij naam zag je de verandering per dag deed 4mg taps per dag.
(had wel last van mijn lever na 15 dagen)

heb ook de tabs gehad, deed niks voor me, eigen ervaring...
zou alleen de inject doen..

Terug
Naar boven