AndroidHealthClinic

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Morgen dag van Nationale Rouw. Mochten er morgenmiddag mensen willen trainen, om 16.00 uur een minuut stilte ...

Alles is mogelijk natuurlijk, maar lijkt me onwaarschijnlijk..
Bind me er niet op vast hoor.. Ja het is oorlog, maar het was volgens mij nou niet zo'n chaos dat ze niet konden controleren of dat een passagiers vliegtuig was of niet.

Maar het is toch ook niet zo belangrijk of het een ongeluk is of niet, daders moeten gestraft worden.. Of het nou wel per ongeluk ging of niet. Zeggen dat het een ongeluk is praat je deze tragedie nog niet mee goed.

Bind me er niet op vast hoor.. Ja het is oorlog, maar het was volgens mij nou niet zo'n chaos dat ze niet konden controleren of dat een passagiers vliegtuig was of niet.

Maar het is toch ook niet zo belangrijk of het een ongeluk is of niet, daders moeten gestraft worden.. Of het nou wel per ongeluk ging of niet. Zeggen dat het een ongeluk is praat je deze tragedie nog niet mee goed.

Dan weet je duidelijk niet hoe die installaties werken. Een fout is wel degelijk mogelijk en dat is zeker vaker gebeurd.

Bovendien; zoals ik al voorspelde : men weet het niet zeker, er kan geen schuldige aangewezen worden. We krijgen een nationale rouw ( wut? ) en nog wat vage verklaringen en over 6 maanden is dit gewoon overgewaaid in een zwarte historische bladzijde, want er moet immers wel geld verdiend worden.

Blijf ik overigens bij het feit dat vliegen over oorlogsgebied gewoon een risico is. Punt. Dan kun je wel heel naief a la het mooie Amnestymeisje vinden dat oorlog volgens de regels gevoerd moet worden, maar dan is het geen oorlog meer. In een oorlog speelt men niet volgens de regels en in een oorlog leggen onschuldige mensen het loodje.

Van leven ga je dood.

---------- Toegevoegd om 00:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:45 ----------

Dat de separatisten bewust een vliegtuig vol Westerlingen neerschoten druist in tegen alle logica.

Dat is ook pertinente nonsens. Tenzij je een Telegraaf lezer bent of hersendood.

Heb je mijn post gemist of wat? Niet raar overigens, net na mijn post was dat absurde verhaal van Twistofchaos :o

Het radarsysteem was niet aangesloten op een groot luchtverdedigingssysteem, waardoor ze niet konden checken of het wel een militair vliegtuig was. Aldus de Volkskrant.

Damn toch al richting de 1000 posts in dit topic ondanks de 23423 posts die verwijderd worden waarvan ongeveer 50% terecht.

Inclusief deze waarschijnlijk, maar jij was erbij.

Dat de separatisten bewust een vliegtuig vol Westerlingen neerschoten druist in tegen alle logica.

Eens, het zou ook heel erg raar zijn.
Ik zeg ook: bind me er niet op vast, maar met de huidige technologie vind ik een ongeluk buitengewoon raar overkomen.

Heb je mijn post gemist of wat? Niet raar overigens, net na mijn post was dat absurde verhaal van Twistofchaos :o

Niet gelezen inderdaad.. Als ze niet konden zien wie er boven ze vloog zou het wel een ongeluk kunnen zijn. Maakt de daad overigens niet minder erg en maakt hen ook niet minder schuldig imo.

---------- Post added at 08:39 ---------- Previous post was at 08:35 ----------

Dan weet je duidelijk niet hoe die installaties werken. Een fout is wel degelijk mogelijk en dat is zeker vaker gebeurd.

Bovendien; zoals ik al voorspelde : men weet het niet zeker, er kan geen schuldige aangewezen worden. We krijgen een nationale rouw ( wut? ) en nog wat vage verklaringen en over 6 maanden is dit gewoon overgewaaid in een zwarte historische bladzijde, want er moet immers wel geld verdiend worden.

Zodra ze zeker weten waar de raket is afgevuurd, weten ze ook wie het gedaan hebben.
Persoon die op de knop heeft gedrukt zullen ze wel niet te pakken krijgen inderdaad, maar wel zijn/haar eindverantwoordelijke.

USA zou gisteren avond nog wat informatie prijsgeven. Dat heb ik gemist, iemand die daar wat van af weet?

USA zou gisteren avond nog wat informatie prijsgeven. Dat heb ik gemist, iemand die daar wat van af weet?

De Amerikaanse inlichtingendiensten denken dat het neerschieten van het Malaysia Airlines-vliegtuig boven Oekraïne waarschijnlijk een vergissing is geweest van pro-Russische separatisten. De Amerikanen hebben geen aanwijzingen voor rechtstreekse Russische betrokkenheid, meldden Amerikaanse media.

http://www.hln.be/hln/nl/31172/Ramp...oor-rechtstreekse-betrokkenheid-Rusland.dhtml

Thanks Sayer! :thumbs:

xp1mw6.jpg

Erg voor de nabestaanden maar is dit nu echt nodig?:

De frustratie, woede en onmacht die leven na de vliegramp met het toestel van Malaysia Airlines richten zich ook op de 29-jarige dochter van de Russische president Poetin, die in Nederland woont. Dat schrijft de Nederlandse krant Trouw.

Maria Poetina woont sinds twee jaar met haar Nederlandse vriend Jorrit Faassen in de Krimwijk in de Nederlandse gemeente Voorschoten (Zuid-Holland) maar dinsdag suggereerde burgemeester Broertjes van Hilversum dat Poetina het land moet worden uitgezet in een ultieme, persoonlijke sanctie aan het adres van de Russische president.

Op Oekraïense, Russische en Nederlandse onlinefora vroeg men zich eerder af of Poetina nog welkom is in het land waar zoveel mensen zijn getroffen door de daden van haar vader. De krant De Telegraaf publiceerde een foto van het appartementencomplex waarin het koppel zou wonen.

http://www.hln.be/hln/nl/31172/Ramp...Poetins-dochter-nog-welkom-in-Nederland.dhtml

Best grof om zijn dochter hiervoor te gaan aanpakken en dan nog nota bene een krant die een foto van haar woonplaats publiceert.

The 298 victims on board tragic flight MH17 would have been killed instantly or remained conscious for only a few seconds after the plane was struck down by a missile, an Australian expert has claimed.

Forensic scientist David Royds, from the University of Canberra, told the Herald Sun that it's 'very unlikely the passengers would have suffered' when the Malaysia Airlines Boeing 777-200 was shot down by pro-Russian rebels in Ukraine. As investigators continue to piece together what happened, Professor Royds' analysis offers some comfort to the families of the victims, including 37 Australians, who he says would have had 'no time to worry'. 'It’s very unlikely the passengers would have suffered, there would have been no time to worry,' he told the Herald Sun.

Professor Boyd, who led forensic investigations into the Bali bombings, says that an explosion would have triggered a chain reaction that would have 'rendered the passengers unconscious within seconds' - including dramatic and instant drops in air pressure and temperature and a loss of oxygen.

De fameuze speech van Frans Timmermans is dus ook al achterhaald.

De frustratie, woede en onmacht die leven na de vliegramp met het toestel van Malaysia Airlines richten zich ook op de 29-jarige dochter van de Russische president Poetin, die in Nederland woont. Dat schrijft de Nederlandse krant Trouw.

Maria Poetina woont sinds twee jaar met haar Nederlandse vriend Jorrit Faassen in de Krimwijk in de Nederlandse gemeente Voorschoten (Zuid-Holland) maar dinsdag suggereerde burgemeester Broertjes van Hilversum dat Poetina het land moet worden uitgezet in een ultieme, persoonlijke sanctie aan het adres van de Russische president.

Op Oekraïense, Russische en Nederlandse onlinefora vroeg men zich eerder af of Poetina nog welkom is in het land waar zoveel mensen zijn getroffen door de daden van haar vader. De krant De Telegraaf publiceerde een foto van het appartementencomplex waarin het koppel zou wonen.

http://www.hln.be/hln/nl/31172/Ramp...Poetins-dochter-nog-welkom-in-Nederland.dhtml

Best grof om zijn dochter hiervoor te gaan aanpakken en dan nog nota bene een krant die een foto van haar woonplaats publiceert.

Dat slaat imo echt nergens op... Wat kan zij er nou aan doen dat er een paar schietgrage idioten zich niet kunnen gedragen?

Dat is idd wel heel sneu van zowel die krant en burgemeester. Kom op zeg..

Ik denk dat wonen in Voorschoten sowieso al een straf is

Als we dan toch bezig zijn kunnen we maxima ook wel een rotschop geven.

Ironisch dat ze in de Krimwijk woont

Terug
Naar boven