FabulaActaEst
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
G.I. John moet in het bejaardentehuis gaan rummikuppen.
Zijn er echt idioten die op de pechstrook gaan staan![]()
Onbegrijpelijk dat ze zo'n radicale gek als McCain zoveel zendtijd geven bij de nos
Die wil gewoon rusland binnenvallen en poetin persoonlijk onthoofden denk ik

Wat een gastHeb het niet gezien, heb geen tv namelijk.
Zal dalijk even op NOS.nl kijken.
Maar ik meld het al de hele tijd hier, het is gewoon hetzelfde verhaaltje als 9/11 en de demonisering van de islam.
Nu is het de demonisering van Rusland en Putin, ik hoop dat Nederland en Europa niet zo dom zijn als het Amerikaanse volk om hier in te trappen.
Kom eens met feiten en bronnen, i.p.v. de ''complottheorist'' te provoceren.
Kom jij maar eens met feiten en bronnen. In plaats van wat gevoelens hier neer te plempen.
Kom eens met feiten en bronnen, i.p.v. de ''complottheorist'' te provoceren.
Je feiten en bronnen zijn te belachelijk voor woorden. Het is allang duidelijk dat een passagiersvliegtuig door de rebellen per ongeluk is aangezien voor een legervliegtuig uit Oekraïne. Waarna het vliegtuig is neergehaald met een BUK raketsysteem geleverd door Rusland.
Kan je allemaal leuke complot-theorietjes over bedenken, maar dit is met grote waarschijnlijkheid niet met opzet gedaan door de seperatisten noch door Poetin. Dus ik snap je complotjes ook niet helemaal op dat punt.
Een feit is dat toen het onderzoek nog niet eens begonnen was Rusland en de pro-Russen al de daders waren blijkbaar.
En ik trek sowieso nog geen conclusies van wie de dader is, dat doet er ook helemaal niet toe, het gaat om de gevolgen van dit ''event''.
Ik kan je wel vertellen waarom iedereen wees naar de russiche seperatisten direct nadat het vliegtuig was neergeschoten. Het klinkt misschien verrassend:
Omdat het in Oost-Oekraïne uit de lucht is gehaald in een gebied waar de russiche seperatisten de macht hebben terwijl ze over materiaal beschikken om vliegtuigen uit de lucht te halen.
Lamlul
Hmm interesting, de USA had toch satellietbeelden?
Behalve als je vraagt dat ze getoond worden, want dan hebben ze opeens nog geen duidelijke bewijzen.
De Russen werken beter mee aan het onderzoek:

Russen werken beter mee, seperatisten hadden ook totaal niets te verbergen. En ik hoef je de link tussen de seperatisten en Poetin hopelijk niet uit te leggen.
- 4 dagen geen toegang geven tot onderzoekers en forensisch experts.
- Zwarte dozen niet willen overhandigen
- Bewijs materiaal verwijderen
- Wrakstukken van andere vliegtuigen op de rampplek neerleggen
![]()