MuscleMeat

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Echt he, het zal me benieuwen wat de idioten dit jaar rond 5 december in petto hebben.

Je bent zelf een opa.
?

Bedoelde Ivo Opstelten

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

What the f**k..

Vliegtuig nummer 3 in slechts een week tijd.

Air Algerie is contact met vliegtuig verloren, 116 mensen aan boord.

Luchtvaartmaatschappij Air Algerie, de nationale maatschappij van het land, zegt dat het contact met een passagiersvliegtuig verloren. Volgens een Algerijns persbureau is het toestel van de radar verdwenen, schrijft persbureau AP. Het vliegtuig was onderweg vanuit Burkina Faso naar de Algerijnse hoofdstad Algiers.

Aan boord van het toestel zitten 110 passagiers en zes bemanningsleden, heeft de Spaanse luchtvaartmaatschappij Swiftair, dat de vlucht namens Air Algerie uitvoerde, bekendgemaakt. Het is onduidelijk of het om een Airbus A320 of een MD83 gaat. Swiftair meldt het eerste, persbureau Reuters citeert een Algerijnse functionaris die het tweede zegt.

Air Algerie verloor contact met het toestel, vermoedelijk met vluchtnummer AH5017, ongeveer 50 minuten na opstijgen.
http://www.nrc.nl/nieuws/2014/07/24/air-algerie-is-contact-met-passagiersvliegtuig-verloren/

Laatst bewerkt:
Er zit iets in de lucht ofzo :/

Heel fijn dit voor iemand die lang geleden vliegangst had, en binnenkort op vakantie ga.
Ik zou zo annuleren!Maar statistisch gezien natuurlijk onzin!
Maar toch......

(bedoel niet alleen mh17 he, zijn er nu 3 in 1 week)

Heel fijn dit voor iemand die lang geleden vliegangst had, en binnenkort op vakantie ga.
Ik zou zo annuleren!Maar statistisch gezien natuurlijk onzin!
Maar toch......

(bedoel niet alleen mh17 he, zijn er nu 3 in 1 week)

Denk dat een reis richting de kant van oorlogsgebied of van NL naar Spanje wel een groot verschil is.

Ik zou nu iig geen reis naar Turkije of verder boeken iig.

Denk dat een reis richting de kant van oorlogsgebied of van NL naar Spanje wel een groot verschil is.

Ik zou nu iig geen reis naar Turkije of verder boeken iig.

Ik zeg toch ook statistisch gezien onzin van me.
Maar stemmetje in me hoofd ............. ;)

welke is dan de derde buiten Algerie en MH17?

En heeft iemand toevallig vids van het neergestorte vliegtuigen met lijken etc? (gore maakt niet uit) ben namelijk benieuwd hoe mensen eruit zien na een val van circa 10 km (no disrespect ofzo, gewoon geinteresseeerd)

Ik ga in september naar Turkije, hoezo zou ik die vlucht moeten cancelen?

TransAsia, Nationaal vluchtje in Taiwan

4rbwjp.jpg

welke is dan de derde buiten Algerie en MH17?

En heeft iemand toevallig vids van het neergestorte vliegtuigen met lijken etc? (gore maakt niet uit) ben namelijk benieuwd hoe mensen eruit zien na een val van circa 10 km (no disrespect ofzo, gewoon geinteresseeerd)

Liveleak heeft genoeg footage van mensen die uit de MH17 zijn gevallen.
Veelal met alleen nog wat huid her en der, ingewanden die uit de romp liggen en het gezicht als een soort mozaiekpuzzel. Sommigen zagen er nog ok uit, anderen lagen in stukjes over het veld verspreid.
Kortom, het is persoonlijk per persoon.:)

Vervolgens: ''Ik noem het ook geen terroristen, dat zijn meer de woorden van de Oekrainse president en mogelijk nog wat volk uit Amerika.
En zoals je al zegt het is gewoon een machtsspelletje.''

Je noemt het duidelijk wel een terroristische aanval, je noemt het namelijk een europese 9/11.

Verder:

Wtc 2996 doden - tot 6maanden lang puin ruimen, tot op heden nog altijd bezig met de herbouw van nieuwe structuur. Gepleegd door al quida door hardhandig 2 vlieger in een toren te boren.

Vliegramp 296 doden. Binnen een week word de handtekening gezet en het is afgesloten. Gepleegd door een aap die wellicht niet de opleiding heeft gehad om met dergelijk materieel te werken en dus het verkeerde vliegtuig neergehaald.

Maw WTC was persoonlijk, persoonlijker dan dit kan het trouwens niet worden.

Vliegtuigramp is spijtig genoeg een ongeluk.

Wanneer word dit topic naar politiek verhuist? Sorry maar mensen zoals virusjé zijn gewoon niet de mensen die je in deze topic's wilt hebben..

Ik doel meer op de gevolgen.
Maarja dat is lastig te begrijpen voor mensen die denken dat het industrieel militair complex ook een ''complottheorie'' is.

Mensen als virusje wil je toch juist hebben in dit soort topics? Helpt de normale mensen gewoon normaal te blijven denken. :D

Terug
Naar boven