Gameboy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Epic bril ook hahaha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Alleen maar goed toch, kunnen er weer meer sancties tegen Rusland worden ingediend.
Idd, echt goed dat er nog wat meer Nederlanders omkomen.
ECHT GOED
duidelijke bewijzen? hoe denk je anders dat zon idioot stelletje rebellen aan dat geavanceerde buk systeem komt?
Hoop dat die seperatisten in opstand komen, kunnen we ze lekker afknallen daar. dan nog de rebellenleider laten opakken door special forces en meenemen naar NL![]()

Rusland gaat ons allemaal breken. wtf denkt nederland nu te kunnen beginnen tegen Rusland
kom we sturen een paar marechaussees eropaf, die worden hier niet serieus genomen maar misschien daar wel.
waarom wilt 90% van de Nederlandse bevolking een facking oorlog beginnen tegen mother Russia? we hebben niet eens fatsoenlijke tanks, straaljagers of mankracht. als rusland de gaskraan dichtdraait zitten we al met een serieus groot probleem, laat staan als we er oorlog mee voeren.
Nederlandse bevolking = geestelijk beperkt
Dus Marechaussee eropaf sturen betekent dat je oorlog wilt? Die lui zijn niet eens bewapend knurft. Nu maakt dat laatste punt wel dat ik niet snap hoe ze voor een veilig onderzoek willen gaan zorgen maar oke. Ik denk overigens dat er niemand die ook maar een klein beetje na kan denken een oorlog wilt met Rusland.
Dus Marechaussee eropaf sturen betekent dat je oorlog wilt? Die lui zijn niet eens bewapend knurft. Nu maakt dat laatste punt wel dat ik niet snap hoe ze voor een veilig onderzoek willen gaan zorgen maar oke. Ik denk overigens dat er niemand die ook maar een klein beetje na kan denken een oorlog wilt met Rusland.
De kmar niet idd. De luchtmobiele brigade en commandos wel.
wat heeft die marechaussee daar nu nog te zoeken? helemaal niks, alles is al bijna opgeruimd en lichamen zijn (bijna) allemaal al weggehaald.
kijk anders even op facebook bij de telegraaf, AD, volkskrant etc. 90% wilt strijden voor een oorlog (90% is dan ook wel tokkie volk denk ik). of een nieuwsartikel dat mensen zeggen dat ze liever wat meer betalen voor hun gas zolang het maar niet van rusland afkomt, wtf man...
'Afgelopen dagen hebben we tientallen telefoontjes gehad. Mensen willen sinds de ramp met vlucht MH17 pertinent geen Russisch gas meer,' zegt woordvoerster Anniek van der Wolk, van Gaslicht.com, de grootste energievergelijker van ons land.
Ook op het forum van Nuon laait het anti-Rusland sentiment op. 'Ik wil af van Russisch gas, desnoods moet ik meer betalen,' stelt een klant.