Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iedereen die ik zo'n beetje ken is er door genaait, vrij weinig die in 1x slagen.Genaaid worden door het cbr is een vast gegeven! mij hebben zo lang geleden ook 2 x genaaid daaro... hufters

Epic! Maar zo begrijpelijk!Stelletje klootzakken daar, hopelijk kom ik die meneer nog eens tegen met het uitgaan![]()
heb ff sinds laatste post een deload gedaan. Even mentaal wat aansterken, en fysiek ook. Merk dat ik toch niet helemaal lekker ging de laatste paar weken.

Nee, wel weer redelijk op me voeding gelet, voelde wel weer goed. Morgen borst en biceps heb er behoorlijk veel zin inNog geknalt vandaag? Ga je ook mee doen aan de contest?

Je hoeft ook niet perse te cutten he! Je kan ook gewoon een mooie progressie laten zien!Nee, wel weer redelijk op me voeding gelet, voelde wel weer goed. Morgen borst en biceps heb er behoorlijk veel zin in
Contest doe ik denk ik niet aan mee, als ik zou gaan cutten zou er vrij weinig over blijven. Zou jammer zijn

Je hoeft ook niet perse te cutten he! Je kan ook gewoon een mooie progressie laten zien!
+ het is erg goed voor de motivatie!![]()
ik durf het niet eens bulken meer te noemen xD