mhl92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 118
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
hehe begint te komen ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe begint te komen ja

hehe

Goed voelen doen ze zekerGoeie bench! Niet zeuren over de andere presses! Het gaat erom dat ze goed voelen! Gewicht komt vanzelf weL!
thx
Uitgebreide training kerel. Nice. Sterk wel op je biceps

) 3x102,5kg (full stack) omdat het kon

ja klopt, trainen heb ik wel elke keer veel zin in, maar om elke maaltijd te maken etc. Ben ook nog steeds gemotiveerd en alles, alleen soms als ik rijst moet maken ofzo..komt wel weer, ik heb ook fases waar ik opeens echt veel aan BB besteedt en soms echt geen trek heb om te gaan trainen of te eten. Heeft iedereen wel eens ?? .. toch?

komt wel weer, ik heb ook fases waar ik opeens echt veel aan BB besteedt en soms echt geen trek heb om te gaan trainen of te eten. Heeft iedereen wel eens ?? .. toch?

Ik eigenlijk niet. ik ben in BB mode gegaan bijna 2 jaar geleden en sinds dien eet slaap en train ik echt er helemaal voor.
Ach ja je hebt van die gekke![]()

Vind ik knap dat je het 2 jaar vol kan houden, in vakantie's weekenden etc etc. Respect daarvoor!Ik eigenlijk niet. ik ben in BB mode gegaan bijna 2 jaar geleden en sinds dien eet slaap en train ik echt er helemaal voor.
Ach ja je hebt van die gekke![]()
Hehe thx bartjelekker bezig geweest weer, nice bor!
De motivatie moet je houden! Traint lekkah
Heb je gelijk in.Klopt, daarom baal ik er ook van als ik een maaltijd mis, maar soms heb ik er gewoon geen zin in, weinig hongeri feel ya....
maar als je niet goed eet is het harde werk in de gym voor niks![]()

Ja klopt,Met zoveel reps op die lowerback en fullstack, zou ik ehm eruit halen en toch weer gaan deadliften..![]()

+1!so ie so dat je met migraine bent gaan bankdrukken verdient respect!

thx, was wel pittig ja, na elke sessie knalde het flink door me hoofd, maar had van het weekend ook al niet getraind dus..so ie so dat je met migraine bent gaan bankdrukken verdient respect!