XXL Nutrition

mhl92's log, op weg naar ??

succes met je 10kg meer bp dan mij :D

Goeie bench! Niet zeuren over de andere presses! Het gaat erom dat ze goed voelen! Gewicht komt vanzelf weL!

Uitgebreide training kerel. Nice. Sterk wel op je biceps

• Topic Starter Topic Starter
Uitgebreide training kerel. Nice. Sterk wel op je biceps

hehe thx, dacht ff kijken hoe zwaar ik kon gaan:rolleyes:

Vandaag wel lekker getraind, kreeg alleen bij lying triceps extensions met ez-bar last van me rechter tricep terwijl ik bij rest van oefeningen niks voel, ga deze oefening dus maar even vervangen.

Lower back machine: 3x8 67,5kg (fullstack)
Pullups: 3xX -15kg bw
BOR: 3x8 60kg
seated row: 2x8 45kg 1x8 40kg
Pulldown: 3x8 90kg (PR:D) 3x102,5kg (full stack) omdat het kon

Triceps:
CGBP: 2x8 52,5kg PR 1x8 55kg PR
Lying triceps extensions ez-bar 2x8 28kg ( toen gestopt)
Kickbacks 2x8 9kg 1x8 10kg ( moet toch ff aan houding oefenen denk ik)

Chin ups: 1x8 1x5 ( 4thelulz)

Merk wel dat ik de laatste tijd niet echt streng op me voeding let, moet weer even wat ritme in me leven komen:rolleyes:

Zaterdag ff met benen en schouders knallen:D

komt wel weer, ik heb ook fases waar ik opeens echt veel aan BB besteedt en soms echt geen trek heb om te gaan trainen of te eten. Heeft iedereen wel eens ?? .. toch :eek: ?

komt wel weer, ik heb ook fases waar ik opeens echt veel aan BB besteedt en soms echt geen trek heb om te gaan trainen of te eten. Heeft iedereen wel eens ?? .. toch :eek: ?
ja klopt, trainen heb ik wel elke keer veel zin in, maar om elke maaltijd te maken etc. Ben ook nog steeds gemotiveerd en alles, alleen soms als ik rijst moet maken ofzo..:rolleyes:

Ik eigenlijk niet. ik ben in BB mode gegaan bijna 2 jaar geleden en sinds dien eet slaap en train ik echt er helemaal voor.

Ach ja je hebt van die gekke:)

Ik eigenlijk niet. ik ben in BB mode gegaan bijna 2 jaar geleden en sinds dien eet slaap en train ik echt er helemaal voor.

There is more in life.
En trouwens ik ben pas 16, ik wil volgend jaar sowieso ook de ''BB MODE'' in gaan want dan ga ik waarschijnlijk stoppen met voetbal + meer tijd dan nu want nu gaat school ook voor hé, je weet examens enzo en een toekomst opbouwen ;)

lekker bezig geweest weer, nice bor!

De motivatie moet je houden! Traint lekkah

i feel ya....

maar als je niet goed eet is het harde werk in de gym voor niks ;)

Met zoveel reps op die lowerback en fullstack, zou ik ehm eruit halen en toch weer gaan deadliften..;)

Vind ik knap dat je het 2 jaar vol kan houden, in vakantie's weekenden etc etc. Respect daarvoor!

lekker bezig geweest weer, nice bor!

De motivatie moet je houden! Traint lekkah
Hehe thx bartje:D Heb je gelijk in.
i feel ya....

maar als je niet goed eet is het harde werk in de gym voor niks ;)
Klopt, daarom baal ik er ook van als ik een maaltijd mis, maar soms heb ik er gewoon geen zin in, weinig honger:rolleyes:
Met zoveel reps op die lowerback en fullstack, zou ik ehm eruit halen en toch weer gaan deadliften..;)
Ja klopt, :o

Vandaag ff redelijk korte training neergezet
Had wat last van me migraine, en het was belachelijk druk.

BP:
8x30kg
8x50kg
3x60kg
5x70kg PR
3x70kg (fail)
5x60kg
5x60kg
incline dumbbell press: 3x8 20kg
flat dumbbell press 3x8 22kg
cable fly's 3x8 7,5kg

ez-bar curls 3x8 33kg
hammer curls 3x8 12kg

Morgen praktijk examen auto.. spannuund

so ie so dat je met migraine bent gaan bankdrukken verdient respect!

genaaid door het cbr, stelletje mong*len daar :(

Terug
Naar boven