Fitness Seller

mhl92's log, op weg naar ??

• Topic Starter Topic Starter
Rug en triceps.
Deadlift is niet meer wat 't is geweest altijd reuze pomp in me rug en alles. Nu niet meer.

Deadlift:
8x50kg
8x70kg
8x90kg
5x110kg
8x90kg ( is alleen zwaar om op te tillen)
Onderug machine 1x8 67,5kg full stack ( eindelijk burn)
Pullups: beetje aankloten met -15kgBW -10kg lukt me net 2x
BOR: 3x8 60kg (zwaar)
seated row 1x8 45kg 2x8 40kg
Pulldown: 3x8 87,5 ( Dikke PR)

Triceps:
CGBP: 3x8 50kg ( mag wel wat hoger)
lying triceps extensions 3x8 25,5kg

Toen maar het advies wat ik hier kreeg gedaan.
Kickbacks: Uiteindelijk 3x8 9kg ( dat is echt een chille oefening, je voelt je tricep echt hard werken)

Al met al een goede oefening. Ik merk dat sinds ik me abs train ze al beter zichtbaar worden. Maar zit nog net te hoog in vet% als ik aanspan kan je ze al redelijk goed zien:)

Ach, ups and downs.... Ik vind het nog wel een acceptabele serie deads bro.

Ik haat kickbacks maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

Niks mis met de training van gister hoor!

Niks mis met de training van gister hoor!

hehe thx, was vooral blij met de pulldown:D

Training van vandaag, was moe en laat wakker. Gister 1ste avondje gedraaid bij me nieuwe baan. In een restaurant, afwas/keuken.

Benen:
Legpress: Beetje pompen met 120/130kg
Leg extesions: 2x8 72,5kg PR 1x8 77,5kg PR
Single leg extensions: 3x8 37,5kg
Leg curl: 3x8 65kg
Standing calve raises: 3x8 75kg PR

MP: 3x8 35kg VPR
Lateral raise: 3x8 10kg PR
Bent over lateral raise: 3x8 9kg VPR

Wel goede training:D

Pff..op jullie leg extention is 77.5kg behoorlijk zwaar MHL! Zal goed gebrand hebben!

damn man, ik zie alleen maar PR's. Dat baantje doet je goed. Snuif je soms aan het afwasmiddel of wat?:)

Goeie leg extensions bro, maar waarom is je legpress zo laag?

Goeie leg extensions bro, maar waarom is je legpress zo laag?
thx, geen idee. Het is niet echt een heavy leg press ofzo. Skatermarvin kon hem volgens mij vrij makkelijk op 190kg ( full stack) Maar vind vooral de 1ste keer wegduwen vrij heftig..

thx, geen idee. Het is niet echt een heavy leg press ofzo. Skatermarvin kon hem volgens mij vrij makkelijk op 190kg ( full stack) Maar vind vooral de 1ste keer wegduwen vrij heftig..

Jaa, raar ik druk ook meestal maar 110-120kg en dan 3x12x110-120kg na het squatten wel maar dan zie je andere gewoon ff 200kg-300kg drukken :o

mja skatermarvin is ook 6 jaar ouder als jou he:p,

Ah het is een selectorized apparaat, daar zijn de gewichtsaanduidingen meestal onbetrouwbaar.;)

Jaa, raar ik druk ook meestal maar 110-120kg en dan 3x12x110-120kg na het squatten wel maar dan zie je andere gewoon ff 200kg-300kg drukken :o

Hehe ja, ik vind 120 ook te licht, maar word laatste tijd al moe als ik eraan denk om 140/150kg te doen.

Ah het is een selectorized apparaat, daar zijn de gewichtsaanduidingen meestal onbetrouwbaar.;)
Hmm, ja alle apparaten bij ons hebben dit. Heb wel eens in andere sportscholen gesport met zelfde soort apparaten en kon ik meestal zwaarder pakken dan bij mij in de sportschool.

MHL is langer als ik dus heeft een grotere groei potentieel..;) Maar daar gaat het niet om..begrijp precies wat MHL bedoelt die legpress duwt iets schuin omhoogf geloof ik..dus de gewichtsverdeling over de bewegingsbaan is niet overal gelijk..
en met name onderin erg zwaar...

Ok, ik ben wel 6 jaar ouder, met een te kort aan massa

MHL is langer als ik dus heeft een grotere groei potentieel..;) Maar daar gaat het niet om..begrijp precies wat MHL bedoelt die legpress duwt iets schuin omhoogf geloof ik..dus de gewichtsverdeling over de bewegingsbaan is niet overal gelijk..
en met name onderin erg zwaar...

Ok, ik ben wel 6 jaar ouder, met een te kort aan massa

tekort aan massa? Ik pas zo'n 3x in jou ofzo?:o
En idd, leg press gaat beetje omhoog + als ik eenmaal aan het reppen ben gaat 't wel. Alleen die 1ste keer is al de helft van me energie weg;)

tekort aan massa? Ik pas zo'n 3x in jou ofzo?:o
En idd, leg press gaat beetje omhoog + als ik eenmaal aan het reppen ben gaat 't wel. Alleen die 1ste keer is al de helft van me energie weg;)
Iemand even de eerste laten spotten..'duwtje in de rug' zeg maar

Iemand even de eerste laten spotten..'duwtje in de rug' zeg maar
Ja hier zat ik zelf ook al aan te denken vandaag.

Zojuist borst+biceps getraind. Was vrij moe maar heb 1 pilletje black cats genomen. In het begin had ik een vrij vaag gevoel in me borst/keel. Net of zojuist een shotje sterke drank had genomen.
Merkte wel dat de moeheid redelijk weg was, maar geen super bijzondere kracht toename ofzo.

BP
15x30kg
10x40kg
5x67,5kg
5x67,5kg
5x67,5kg
5x67,5kg
4x67,5kg ( 5de keer was spot)
Volgende week hopelijk 5x5 67,5 en dan op naar de 70.

Incline DP press 3x8 20kg ( wat slap:o)
DP press 3x8 22kg ( wat slap:o)
Standing cable fly's 2x8 7,5kg 1x8 10kg

Bicepscurl ez-bar: 3x8 33kg ( not bad)
Hammer curls: 1x8 12kg 1x8 14kg(PR) 1x6 16kg (PR)
En 1x snel 12 dumbbell curls met 12kg strict.

Al met al niet ontevreden:D

bp gaat lekker hoor :D

Terug
Naar boven