mhl92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 118
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
hehe gelukkig wel
thxVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe gelukkig wel
thx
Ach, ups and downs.... Ik vind het nog wel een acceptabele serie deads bro.
Ik haat kickbacks maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

hehe zeker, ze waren niet echt super strikt maargoedPff..op jullie leg extention is 77.5kg behoorlijk zwaar MHL! Zal goed gebrand hebben!

damn man, ik zie alleen maar PR's. Dat baantje doet je goed. Snuif je soms aan het afwasmiddel of wat?![]()
dunno, had wel veel energie ja. Is altijd een goed teken
thx, geen idee. Het is niet echt een heavy leg press ofzo. Skatermarvin kon hem volgens mij vrij makkelijk op 190kg ( full stack) Maar vind vooral de 1ste keer wegduwen vrij heftig..Goeie leg extensions bro, maar waarom is je legpress zo laag?
thx, geen idee. Het is niet echt een heavy leg press ofzo. Skatermarvin kon hem volgens mij vrij makkelijk op 190kg ( full stack) Maar vind vooral de 1ste keer wegduwen vrij heftig..

,thx, geen idee. Het is niet echt een heavy leg press ofzo. Skatermarvin kon hem volgens mij vrij makkelijk op 190kg ( full stack) Maar vind vooral de 1ste keer wegduwen vrij heftig..

Hehe ja, ik vind 120 ook te licht, maar word laatste tijd al moe als ik eraan denk om 140/150kg te doen.Jaa, raar ik druk ook meestal maar 110-120kg en dan 3x12x110-120kg na het squatten wel maar dan zie je andere gewoon ff 200kg-300kg drukken
mja skatermarvin is ook 6 jaar ouder als jou he,
Hmm, ja alle apparaten bij ons hebben dit. Heb wel eens in andere sportscholen gesport met zelfde soort apparaten en kon ik meestal zwaarder pakken dan bij mij in de sportschool.Ah het is een selectorized apparaat, daar zijn de gewichtsaanduidingen meestal onbetrouwbaar.![]()
MHL is langer als ik dus heeft een grotere groei potentieel..Jaa, raar ik druk ook meestal maar 110-120kg en dan 3x12x110-120kg na het squatten wel maar dan zie je andere gewoon ff 200kg-300kg drukken
mja skatermarvin is ook 6 jaar ouder als jou he,
Maar daar gaat het niet om..begrijp precies wat MHL bedoelt die legpress duwt iets schuin omhoogf geloof ik..dus de gewichtsverdeling over de bewegingsbaan is niet overal gelijk..MHL is langer als ik dus heeft een grotere groei potentieel..Maar daar gaat het niet om..begrijp precies wat MHL bedoelt die legpress duwt iets schuin omhoogf geloof ik..dus de gewichtsverdeling over de bewegingsbaan is niet overal gelijk..
en met name onderin erg zwaar...
Ok, ik ben wel 6 jaar ouder, met een te kort aan massa

Iemand even de eerste laten spotten..'duwtje in de rug' zeg maartekort aan massa? Ik pas zo'n 3x in jou ofzo?
En idd, leg press gaat beetje omhoog + als ik eenmaal aan het reppen ben gaat 't wel. Alleen die 1ste keer is al de helft van me energie weg![]()
Ja hier zat ik zelf ook al aan te denken vandaag.Iemand even de eerste laten spotten..'duwtje in de rug' zeg maar
)
)