XXL Nutrition

Review Micellar Casein Superior - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Micellar Casein Superior
    De hoogst mogelijke kwaliteit Micellar Casein!

Het beste van het beste - exclusief bij Bodyenfitshop.nl
    Micellar Casein Superior bevat alleen de hoogst mogelijke kwaliteit Micellar Caseine met 90% eiwit en vrij van vet en koolhydraten. Direct oplosbaar in overheerlijke vernieuwde smaken.

...en je betaalt er niets meer voor

Wij garanderen u; dit is 100% de beste koop in Micellar Caseine! De beste en meest spieropbouwende shake om te nemen voor het slapen gaan.

Micellar Casein Superior zorgt ervoor dat je spieren 7 uur lang aminozuren kunnen opnemen!

Wil je meer spieren?
    Micellar Casein is de eiwitbron die je spieren het meest langdurig voorziet van spieropbouwende aminozuren.

Elke shake Micellar Casein Superior zorgt 7 uur lang voor aminozuur opname in de spieren.
    Waar alle andere proteines afhaken, blijft Micellar Casein Superior je spieren voeden, dag en nacht.
    Je spieren blijven groeien!

Micellar Casein Superior bevat de meest zuivere Micellar Caseine en is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, 24 uur per dag!
    Met elke shake Micellar Casein Superior pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.

Dit was tot voor kort onmogelijk, neem nu Micellar Casein Superior en het kan echt!
    Je spieren blijven de hele dag groeien door de constante aanvoer van aminozuren.

Hoe groot zal het verschil in spieropbouw zijn dankzij Micellar Casein Superior?
    Gigantisch, dat is een ding wat zeker is, Micellar Casein Superior is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, voor iedereen!

Micellar Casein Superior is het meest pure Micellar Casein product op de markt (100% gegarandeerd!) met een eiwitgehalte van 90% en een extreem laag gehalte aan vet en koolhydraten. Compleet vrij van andere soorten eiwit.

De voordelen van Micellar Casein Superior:
    -100% Pure Micellar Casein
    -Hoogst mogelijke eiwitgehalte van 90%
    -7 uur afgifte van aminozuren
    -68% verbetering van de eiwitsynthese in de spieren
    -34% minder spierafbraak
    -Klinisch bewezen
    -de beste shake om te nemen voor het slapen
    -Constant gegarandeerde spieropbouw
    -Zeer arm aan vet- en koolhydraten
    -Vrij van aspartaam en cyclamaat
    -Instant oplosbaar en heerlijk van smaak

Voor wie is Micellar Casein Superior bedoelt?

Bodybuilders en voor iedereen die meer spiermassa wil opbouwen;

Een shake 's ochtends, tussen de maaltijden en 's avonds geeft bodybuilders de hele dag en nacht door de garantie voor spieropbouw.
    De constante opname van aminozuren in de spieren helpt je veel sneller spiermassa op te bouwen.

Micellar Casein Superior beschermt daarnaast je spieren de hele dag door tegen spierafbraak, ook 's nachts en tijdens zware trainingen.
    Spierafbraak (de rem op je spiergroei) is verleden tijd!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? kleine week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? banana rage = perfect, niet overdreven zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? voor slapen gaan
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis snelle levering + goede service + samples + t-shirt
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zie verder

Mijn review:
Ik doe mijn best om nogmaals een goede review te maken.
Ik apprecieer het zelf dat andere reviews maken, daarom probeer ik nu ook mijn bedrage te leveren. Na mijn vorige bestelling bij B&F was het ijs gebroken en heb ik al direct terug een potje miscellar casein superior besteld :D hopelijk wordt dit geen gewoonte anders zal mijn rekening snel leeg zijn :rolleyes:

pot krijg ik al snel aan, als ik de pot opendoe zie ik een haarfijn wit poedertje :rolleyes: zelfs een beetje statisch :D oplosbaarheid perfecto
de smaak vind ik goed, sommige zijn overzoet en is het precies of je suikerlimonade drinkt maar deze is perfect van smaak vind ik :)
voor de rest zegt de beschrijving 'pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.' dit is na beetje onderzoeken gelezen te hebben, inderdaad waar en is dus perfect voor voor het slapen gaan :D én het komt goedkoper uit dan kwark eigenlijk (niet dat ik dit uit mijn voedingsschema ga schrappen)
Hoogst mogelijke eiwitgehalte van 90%

kwaliteit/prijs is het een 9/10 vind ik! als het 100% eiwitgehalte was (wat onmogelijk is :D) zou het een 10/10 krijgen :p

image.php.jpg

Heb ik gedaan maar dan smaakte men kwark niet overheerlijk.. met whey perfection aardbei only savonds (neem er een halve schep van) en wat water dan eet ik precies een aardbei yoghurtje wat erg prettig is als je op een streng low carb dieet bent en eigenlijk alleen draait op eiwitten :D.. Standaard drink ik de whey perfection smorgens, na men training en savonds tussen men kwark. Maar dan zit ik hier met de miscellar casein hoe kan ik die dan het beste in nemen voor over nog meer eiwitten te beschikken? mss 2 uur na men kwark of gewoon overdag die 15 gram?

grtjes

je zou kunnen afwisselen tussen kwark en micellar casein (heeft zelfde werking; trage eiwitten) je zou ook de micellar s'ochtends kunnen pakken en de whey perfection naar smiddags verschuiven, ook wel handig dat je eiwitten dan verspreid over de namidag hebt? of als je bvb tussen middagmaal en avondmaal geen shake meer kan drinken, dan die micellar casein pakken ofzo?
je zou idd ook na je kwark die micellar kunnen pakken, geen idee aan welke hoeveelheid inname eiwitten je dan zit maar zeker op een trainingsdag zouden je spieren dit wel appreciëren aangezien je dan meer eiwit nodig hebt..

je zou kunnen afwisselen tussen kwark en micellar casein (heeft zelfde werking; trage eiwitten) je zou ook de micellar s'ochtends kunnen pakken en de whey perfection naar smiddags verschuiven, ook wel handig dat je eiwitten dan verspreid over de namidag hebt? of als je bvb tussen middagmaal en avondmaal geen shake meer kan drinken, dan die micellar casein pakken ofzo?
je zou idd ook na je kwark die micellar kunnen pakken, geen idee aan welke hoeveelheid inname eiwitten je dan zit maar zeker op een trainingsdag zouden je spieren dit wel appreciëren aangezien je dan meer eiwit nodig hebt..

Lijkt me beter dat ik die miscellar casein sochtends na men ochtendcardio pak, niet?. Ben beetje in de war want ik blijf zoiezo bij men kwark en halve schep whey perfection aardbei omdat ik het een fenomenale smaak combi vind waar en ik heb bijna nooit last krijg van cravings 'snachts hierdoor..

Lijkt me beter dat ik die miscellar casein sochtends na men ochtendcardio pak, niet?. Ben beetje in de war want ik blijf zoiezo bij men kwark en halve schep whey perfection aardbei omdat ik het een fenomenale smaak combi vind waar en ik heb bijna nooit last krijg van cravings 'snachts hierdoor..

hm ja je moet het zelf een beetje zien en doen waar je je het beste bij voelt :)
check gwn je voedingsschema, plan er de micellar casein bij en dan kan je rekening houden met het voordeel ervan nl. trage opname :) na je ochtendcardio zou dan idd een goeie zijn en dan s'avonds je combo kwark/whey perfection strawberry (klinkt trouwens echt lekker, ga ik ook eens doen!) en dan zit je al denk ik mits de voeding voor de rest in orde is, met een topeetschema op eiwittenniveau dan he wnt de rest weet ik niet :)

hm ja je moet het zelf een beetje zien en doen waar je je het beste bij voelt :)
check gwn je voedingsschema, plan er de micellar casein bij en dan kan je rekening houden met het voordeel ervan nl. trage opname :) na je ochtendcardio zou dan idd een goeie zijn en dan s'avonds je combo kwark/whey perfection strawberry (klinkt trouwens echt lekker, ga ik ook eens doen!) en dan zit je al denk ik mits de voeding voor de rest in orde is, met een topeetschema op eiwittenniveau dan he wnt de rest weet ik niet :)

Jep is ook heerlijk. Als je het doet vergeet dan niet wat water toe te voegen zodat het een soort van yoghurt word en veel makkelijker om binnen te spelen. Zal de miscellar casein dan gewoon sochtends na men cardio innemen ;)

Waarom dit en geen whey? wat is het verschil?

Omdat ik vroeger altijd een grote liefhebber ben geweest van drinkyoghurts (aardbei). Ik heb veel whey's geprobeerd maar tot nu toe vind ik whey perfection strawberry de ideale topper. Is echt een whey waarvan je staat te poppelen na een intensieve workout om het op te drinken.. vroeger ging ik altijd voor no taste whey's maargoed.. veel bodybuilders geven niet over smaak maar ik jammer genoeg wel :D

Waarom dit en geen whey? wat is het verschil?

het 'speciale' aan micellar casein is dat het tragere eiwitten zijn, dus bvb voor de nacht, wnr je lichaam lang zonder eiwitten zit, kan je best een shake micellar casein nemen zodat je een groot deel van de nacht je lichaam nog voorziet van eiwitten ;)

het 'speciale' aan micellar casein is dat het tragere eiwitten zijn, dus bvb voor de nacht, wnr je lichaam lang zonder eiwitten zit, kan je best een shake micellar casein nemen zodat je een groot deel van de nacht je lichaam nog voorziet van eiwitten ;)

Ok thanks :)

Bestel ik een pot whey een pot Casein en een pot TMS 84 euro in totaal, krijg ik 1 zakje whey sample erbij.....................................................................................................................

Bestel ik een pot whey een pot Casein en een pot TMS 84 euro in totaal, krijg ik 1 zakje whey sample erbij.....................................................................................................................

de puntjes erachter deden het ;)

volgende keer Ilco gwn ff een PM sturen en dan zal hij er wel wat extra lekkers ingooien.. ik bestel er supervaak en had pas ook datr zelfs geen enkele sample in zat.. keer erna ineens weer 3sticks superpump en nog van de nieuwe whey smaken..

Vind de smaak aarbeien echt goor zowel met melk als water

en het lost ook verschrikkelijk slecht op

iemand tips om oplossing te verbeteren?

ik heb banana rage, die is wel lekker
eum oplosbaarheid: eerst veel melk in shaker doen (400ml) en dan pas schepje micellar erbovenop doen en hard schudden :eyebrow:
smaak: je kanr een schepje whey perfection bij doen (zelfs van een andere smaak), pak dan wel 600ml melk fzo ;)
dat oplosbaarheid probleem is, is bij alle micellare caseines wel het geval.. en tov andere is deze echt nog goed oplosbaar hoor :)

naja heb verkeerde smaken besteld hem casine aarbei en whey choco

echt goor xD

Ik mix m'n caseïne vanille met cookies & cream whey op 400ml water. Lost dan prima op en is goed te drinken. Alleen de micellar caseïne mixt idd niet goed en is ook niet zo lekker vind ik (de vanille).

Weet iemand toevallig of het uitmaakt dat je je shake reeds een uurtje of 2 maakt voor je hem werkelijk opdrinkt? Heeft het enig effect op de opneembaarheid/beschikbaarheid van de caseine? En wat kan je het beste doen met deze micellar casein superior: blenden of gwn schudden?
Ik ga hem nu gebruiken na de training denk ik en dan doe ik er in één keer nog een schepje creatine ethyl ester bij in, of zou ik deze beter apart opdrinke?

naja heb verkeerde smaken besteld hem casine aarbei en whey choco

echt goor xD

gooi er wat verse aarbeien bij :D
en whey choco vond ik wel lekker, is toch een beetje zoals chocomelk? ok ja nu het zo warm buiten is, is chocomelk minder aantrekkelijk dan bvb berry blast maar ja hou deze pot dan tot de winter :D

Ik mix m'n caseïne vanille met cookies & cream whey op 400ml water. Lost dan prima op en is goed te drinken. Alleen de micellar caseïne mixt idd niet goed en is ook niet zo lekker vind ik (de vanille).

mm klinkt lekker :) wou dat ik hier gwn alle smaken had staan en dan maar samen kappen en proeven :D

Naja hele rare chocolade smaak

ik had graag iets fruitigs gewild maarja ik trap bijna 6 shakes per dag naar binnen whey tms en casein dus moet wel beetje lekker blijven

6 shakes? :eek: Waarom geen vlees?

ik zeg toch niet dat ik 6 shakes neem en geen vlees ?:P

ik neem

ochtend Whey shake met halve schep casein

middag casein shake

voor training TMS Shake

+ whey shake

na training

tms shake

whey shake

voor slapen casein shake..

meer dan 6 nog

hoe doe jij het dan

Niet zo huilen :roflol: smaken verschillen en als je het in de blender gooit lost het perfect op. Ik ben erg tevreden over de smaak + oplosbaardheid en substantie in het algemeen (niet zo dik).

Terug
Naar boven