XXL Nutrition

Micellar Casein Superior

Redmuscle

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
97kg
Ik volg momenteel een ketose dieet en ben op zoek naar een eiwitshake die ik voor het slapen gaan kan pakken.
Ik ben dus op zoek naar een langzaam eiwit en ik stuitte op het volgende product van bodyenfitshop:

http://bodyenfitshop.nl/eiwit-toppers/body-fit-sportsnutrition/micellar-casein-superior

Nu staat daar geen informatie bij over de hoeveelheid koolhydraten die erin zitten, deze zijn voor mij echter erg van belang tijdens het keto dieet.

Heeft iemand misschien informatie over hoeveel carbs hierin zitten en of ze dus geschikt zijn voor mij dieet.

Zo niet, heeft iemand dan misschien een goed alternatief?

BVD

tip: als je gevoelig ben met uitslag is dit wellicht een risico, ik kreeg opvallend meer acne / uitslag rondom me schouders, en heb hier ffe mee geexpirimenteerd en aan andere factoren lag het niet. ( andere voeding, huidverzorging etc)

ff potje voor je gepakt

per 100 gram kcals 374 eiwit 90.00 kh 0.40 vet 1.10

per schep van 25 gram kcals 93.50 eiwit 22.50 kh 0.10 vet 0.27

• Topic Starter Topic Starter
tip: als je gevoelig ben met uitslag is dit wellicht een risico, ik kreeg opvallend meer acne / uitslag rondom me schouders, en heb hier ffe mee geexpirimenteerd en aan andere factoren lag het niet. ( andere voeding, huidverzorging etc)

Dan is dit denk ik een risico, want ik krijg vrij snel last van acne op schouders en bovenarmen..

Bedankt voor de waarschuwing, maar heb je misschien advies voor wat ik dat zou moeten pakken voor het slapen gaan? Want ik neem aan dat het aan het caseine eiwit ligt, niet aan het specifieke product of wel?

ff potje voor je gepakt

per 100 gram kcals 374 eiwit 90.00 kh 0.40 vet 1.10

per schep van 25 gram kcals 93.50 eiwit 22.50 kh 0.10 vet 0.27

Dankjewel! Dat betekend dat het product wel geschikt is voor mijn dieet. Maarja, dan zit ik toch met die uitslag.. Even een afweging maken dan;)

Bedankt voor jullie snelle reactie!

Dankjewel! Dat betekend dat het product wel geschikt is voor mijn dieet. Maarja, dan zit ik toch met die uitslag.. Even een afweging maken dan;)

Bedankt voor jullie snelle reactie!

Je kan altijd voor die acne biergisttabletten nemen. Pot van 250 tabs kost maar een paar euro in het kruidvat. En helpt echt zeer goed.

Je kan altijd voor die acne biergisttabletten nemen. Pot van 250 tabs kost maar een paar euro in het kruidvat. En helpt echt zeer goed.

Is dat zo? Dan denk ik dat ik vandaag nog een bestelling ga plaatsen bij bodyenfitshop en even langs de kruidvat ga om mezelf zo'n potje te halen!

Bedankt voor de tip;)

heb het ook werkt nog niet , schijnt dat het ook pas echt werkt na een aantal weken/maanden, laten we het hopen..

Is dat zo? Dan denk ik dat ik vandaag nog een bestelling ga plaatsen bij bodyenfitshop en even langs de kruidvat ga om mezelf zo'n potje te halen!

Bedankt voor de tip;)

heb het ook werkt nog niet , schijnt dat het ook pas echt werkt na een aantal weken/maanden, laten we het hopen..

Weet natuurlijk niet welke dosering je gebruikt. Weet ook niet vanbuiten hoeveel de aanbevolen dosis is maar ik geloof toch dat ik wel op een 12 pilletjes zat van die van het kruidvat (per dag)

Een pot micellar caseine superior te koop voor 20 euro...
Banaansmaak en slechts 1 shake uit gedronken.
PM voor meer info.

Caseïne bevat bijna geen koolhydraten en geeft geen insulinepiek. Een goed product dus tijdens je keto-dieet. Acne heb ik trouwens nog nooit gehad van caseïne. Ook niet tijdens een verhoogde inname

Terug
Naar boven