Fitness Seller

Michael Jackson ernstig ziek

spijtige zaak ! zen muziek is echt wel prachtig !

Doei doei Michael.

Ach ja hij was toch al een lopend lijk, veel erger kan het toch niet worden.

Yesss

ziek in zijn hoofd jah :lol:
vieze kiddy fiddler

Ga jij mij vertellen wat ik van hem moet vinden? Nee.

Ik vind het een vreselijke man met nog vreselijkere muziek die altijd op een verkeerde manier aandacht heeft gevraagd en nooit heeft willen toegeven dat ie mental ill is met zn kiddo's.

Kortom: dag Michael!

Chance dat je de norm niet bent :) Maar je mag idd vinden van hem wat je wil.

Ik ben een gigantisch grote fan van hem. Ik loop elke dag rond met glitterhandschoen en bijpassende hoed en neus, die ik dan allen van kleur of vorm verander naarmate mijn mood van de dag. Moet zeggen dat ik wel een beetje triest ben bij het lezen van dit nieuws. Had nog graag een laatste album gehad waar hij zijn talent voor het componeren, zingen en dansen van liedjes nog eenmaal uit de verbanddoeken zou doen... maar ja, het is mooi geweest. Oscar Wilde is nu ook een groot auteur, destijds was hij een pervert. De geschiedenis zal zich herhalen.

Sneu..

Ach ja, vroeg of laat zijn we allemaal de pineut.

Zul jij ooit een positieve reactie plaatsen op dit forum mr. Sunshine?

Iets meer respect mag ook wel, deze man heeft veel betekend voor de muziekwereld. Naast dat heeft hij genoeg gedaan voor goede doelen en dergelijke.

:roflol: idd boeiend. Vertel mij eens wat wij gaan missen als hij het loodje legt? Behalve het feit dat er kinderen weer wat veilig zijn.

:roflol: idd boeiend. Vertel mij eens wat wij gaan missen als hij het loodje legt? Behalve het feit dat er kinderen weer wat veilig zijn.

Dat met die kinderen is nooit bewezen.
Er zullen vast meer mensen hem lief hebben dan jou of mij, dus het boeit nog minder of 1 van ons 2 dood zou gaan?

hm ja hij ziet er al n tijdje nie goe meer uit, het gaat ook al n hele tijd finnancieel bergaf
en zeggen dat hij vroeger miljardair was

Denk niet dat hij een sterke weerstand heeft.

• Topic Starter Topic Starter
hm ja hij ziet er al n tijdje nie goe meer uit, het gaat ook al n hele tijd finnancieel bergaf
en zeggen dat hij vroeger miljardair was

Hij verdient nog steeds genoeg geld. Hij heeft veel licenties waarvan het geld binnen blijft stromen. Bijvoorbeeld The Beatles.

Hij verdient nog steeds genoeg geld. Hij heeft veel licenties waarvan het geld binnen blijft stromen. Bijvoorbeeld The Beatles.

Denk dat zijn vaste lasten ook aardig hoog zijn, en dat ie daar bovenop ook nog aardig wat uitgeeft. Was te zien in de docu van louis theroux.

jammer dat zeker ;alleen veel muziek maakte hij niet meer de laatste tijd en hij geeft zeker heel goede muziek gemaakt.

Terug
Naar boven