XXL Nutrition

Michael Jackson ernstig ziek

ik las michael jackson ziek, d'uh :D

Ben jij voor Feyenoord toevallig?

Zul jij ooit een positieve reactie plaatsen op dit forum mr. Sunshine?

Iets meer respect mag ook wel, deze man heeft veel betekend voor de muziekwereld. Naast dat heeft hij genoeg gedaan voor goede doelen en dergelijke.
+1
Ga jij mij vertellen wat ik van hem moet vinden? Nee.

Ik vind het een vreselijke man met nog vreselijkere muziek die altijd op een verkeerde manier aandacht heeft gevraagd en nooit heeft willen toegeven dat ie mental ill is met zn kiddo's.

Kortom: dag Michael!
Jij bent niets minder dan een Pavlov hondje.
Hij is vrijgesproken. Was je erbij ofzo? Ben jij door hem betast als kind?

Grow up...
+1

Ik ken iemand die hem kent (ja echt) en het is echt waar. Hij zat al heel vroeg aan kinderen, ook voordat het in de media kwam.
Goede reactie.
En het is waar, we kunnen alleen uitgaan van datgene dat we zeker weten.
hoe wacko hij nu ook is, zo geniaal was hij vroeger.. hoe je het ook draait of keert, michael jackson heeft een grote impact gehad op de muziek en staat niet voor niets in de top 5 van best verkopende artiesten ooit
+1

Deze blijft ook echt geweldig!!

Die moves vanaf 7.03;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik de meeste liedjes van hem leuk vind :o

Hij is natuurlijk altijd al een sick **** geweest, maar ik vind het wel zielig dat ie er nu zo bij ligt. Dat wens je (bijna) niemand toe toch :)

Ik moet eerlijk toegeven dat ik de meeste liedjes van hem leuk vind :o

Hij is natuurlijk altijd al een sick **** geweest, maar ik vind het wel zielig dat ie er nu zo bij ligt. Dat wens je (bijna) niemand toe toch :)

:o die emoticon is nergens voor nodig hoor. Hij is een briljant artiest.

Sick ****, tsja.. het is maar net wat je gelooft.

Vanbuiten én vanbinnen ro.. nee we gaan niet grof doen rond kerst :D
Ik zou het jammer vinden en een verlies voor de wereld maar het is wel allemaal zijn eigen schuld.

Grappig hoe sommige fans hier hem proberen te verdedigen. Als ik aan fans denk zie ik altijd hysterischhuilende meisjes voor me bij een backstreetboys concert.

Zal best een bijdrage hebben geleverd aan de muziekwereld maar dan wel aan muziek die niet om aan te horen is. Ook al is zijn eigen muziek uit de tijd van Thriller lang zo slecht nog niet.

Zal best een bijdrage hebben geleverd aan de muziekwereld maar dan wel aan muziek die niet om aan te horen is. Ook al is zijn eigen muziek uit de tijd van Thriller lang zo slecht nog niet.

Feit is dat zijn muziek geniaal is, het zit geniaal in elkaar.

Wat jij nu post is je eigen mening, en geen feit.

Feit is dat zijn muziek geniaal is, het zit geniaal in elkaar.

Wat jij nu post is je eigen mening, en geen feit.

Nee wat jij post is ook gewoon een mening en dat is wel een feit. Maar het ligt waarschijnlijk gevoelig als een sicko als Jackson niet meer serieus wordt genomen.

Nee wat jij post is ook gewoon een mening en dat is wel een feit. Maar het ligt waarschijnlijk gevoelig als een sicko als Jackson niet meer serieus wordt genomen.

Jij mag het best slechte muziek vinden hoor, maar feit blijft dat het dat niet is. De muziek zit gewoon goed in elkaar, goede stem, goede teksten, en de clips waren ook leuk. Naast dat zit het instrumentaal ook erg goed in elkaar.
Hiermee heeft hij een grote impact gemaakt op de muziekwereld, en dat is blijvend. Kortzichtigheid ofniet EricR?

Je bent gewoon jaloers op zn moonwalk:o

Schijnt dus niet waar te zijn, gelukkig.

Als hij die wereldtournee gaat maken, dan wil ik absoluut naar een concert van hem.

Opluchting. ik ga ook als hij in de buurt van België komt, denk dat het de laatste keer is dat ik een kans ga krijgen hem te zien. Ik verwacht wel geen deftig optreden meer, sinds History was het één geplayback en op madison square had hij geen fut.

Ik heb muzikanten gekend die feitenlijk aan het uitleggen waren dat zijn muziek technisch ziekelijk moeilijk in elkaar steekt. Wil niet zeggen dat het mooi is, dat is een mening, maar het zegt wel iets over zijn inzicht in het medium.

Terug
Naar boven