XXL Nutrition

Michael Jackson ernstig ziek

Dat met die kinderen is nooit bewezen.
Er zullen vast meer mensen hem lief hebben dan jou of mij, dus het boeit nog minder of 1 van ons 2 dood zou gaan?

Ow? En die foto dan dat hij zijn eigen kinderen overboord hangt op een balkon? Lijkt me toch aardig onveilig :D

En als hij dood is wordt hij ineens weer als held beschouwd en denkt iedereen terug aan wat een geweldige man het was, rare wereld ook.

Ik heb een hoop respect voor deze man voor wat hij allemaal heeft gedaan en gepresteerd, het is jammer wat er van hem geworden is, en ik wens hem het beste.

Dat met die kinderen is nooit bewezen.
Er zullen vast meer mensen hem lief hebben dan jou of mij, dus het boeit nog minder of 1 van ons 2 dood zou gaan?

Ik ken iemand die hem kent (ja echt) en het is echt waar. Hij zat al heel vroeg aan kinderen, ook voordat het in de media kwam.

Maybe he can ''beat it''

Zul jij ooit een positieve reactie plaatsen op dit forum mr. Sunshine?

Iets meer respect mag ook wel, deze man heeft veel betekend voor de muziekwereld. Naast dat heeft hij genoeg gedaan voor goede doelen en dergelijke.

idd jonkomans !!

hoe wacko hij nu ook is, zo geniaal was hij vroeger.. hoe je het ook draait of keert, michael jackson heeft een grote impact gehad op de muziek en staat niet voor niets in de top 5 van best verkopende artiesten ooit

Zonde, was/is een top-artiest. No more, no less...

Jammer dat hij zo ze einde nadert, tjaah elke legende sterft op een speciale manier is het niet ?

Om eerlijk te zijn luister ik nog wel eens naar een paar nummers van hem.
Goede artiest. goede muziek. enorm ziek persoon.
En niet ziek in de zin dat hij nu ziek is maar op de andere manier ;)

Jacko' plant nieuwe wereldtournee
'Michael Jackson is niet doodziek'

'Totale verzinsels', zo noemt een woordvoerder van Michael Jackson het gerucht dat 'The King of Pop' doodziek zou zijn.
Longtransplantatie

Jackson heeft niet de ziekte A1AD en hoeft geen longtransplantatie te ondergaan. Jacksons biograaf Ian Halperin had dat in een interview met muziekblad Rolling Stone gezegd. Bovendien zou 'Jacko' bijna blind zijn aan zijn linkeroog en last hebben van inwedige bloedingen.
Wereldtour

Maar Jacksons woordvoerder weerlegt de beweringen. "Meneer Jackson is in goede gezondheid en onderhandelt met een groot muziekbedrijf over een nieuwe wereldtour."

© RTLNieuws.nl

laatste wijziging: 23 december 2008 09:02
Schijnt dus niet waar te zijn, gelukkig.

Als hij die wereldtournee gaat maken, dan wil ik absoluut naar een concert van hem.

dit snap ik niet

eet dan gewoon die eiwit ???

Ooit er aan gedacht dat je lichaam diverse stoffen aanmaakt uit de voedingsstoffen die je inneemt? Als die stoffen in mindere of meerdere mate worden aangemaakt ontstaan meestal de problemen. In veel gevallen zijn het genetische afwijkingen en kan je nog zoveel eiwit innemen, de benodigde stof zal te weinig (of te veel) worden aangemaakt.

een van de grootste ooit hoe je het ook wendt of keert
mega fan van MJ :D:D:D

Terug
Naar boven