XXL Nutrition

Michael Jackson ernstig ziek

straf van de God

vanmorgen weer op het nieuws, hij is niet ziek hehe :o

yup :

'Michael Jackson is niet ziek'

Een woordvoerder van popster Michael Jackson heeft ontkend dat de zanger lijdt aan een zeldzame longziekte. Hij zou geen longtransplantatie nodig hebben.

Maandag zei Jackson's biograaf, Ian Halperin, in een interview met het Amerikaanse blad Rolling Stone dat de zanger lijdt aan een longziekte die hem wel eens fataal zou kunnen worden. De woordvoerder van Jackson doet die uitspraken af als verzinsels.

De roddel zou alleen verspreid zijn om het boek van Halperin te promoten. Volgens de biograaf zou de 50-jarige zanger nog amper kunnen spreken en voor 95 procent blind zijn aan het linkeroog. "De uitspraken over de gezondheid van Michael Jackson zijn totaal uit de lucht gegrepen", zei de woordvoerder.

De man voegde er ook nog aan toe dat Jackson in de laatste fase zit van de onderhandelingen met een evenementenbureau en een televisiestation over een wereldtournee.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
j58lu9.png

Nee,hij is één van de weinige grote sterren die tijdens zijn solo carriere 80-90% alles zelf heeft geschreven en gecomponeerd.

Ik denk eerder 50-60%, volgens allmusic toch. Hij had beter wat meer topalbums gemaakt ipv zijn tijd zo te verdoen , wat heeft hij bv gedaan tussen 1991-2000 en 2001 - nu:rolleyes:. Een artiest in hart en nieren maakt toch op z'n minst om de 2 jaar een nieuw album uit, zelfs al heeft ie mss geen grote succesen meer. 3 a 4 topalbums vind ik maar zwakjes, al heeft ie idd wel goede muziek.

Ik denk eerder 50-60%, volgens allmusic toch. Hij had beter wat meer topalbums gemaakt ipv zijn tijd zo te verdoen , wat heeft hij bv gedaan tussen 1991-2000 en 2001 - nu:rolleyes:. Een artiest in hart en nieren maakt toch op z'n minst om de 2 jaar een nieuw album uit, zelfs al heeft ie mss geen grote succesen meer. 3 a 4 topalbums vind ik maar zwakjes, al heeft ie idd wel goede muziek.

toch is hij een van de grootste ooit
hij heeft vindt ik dan na bob marley het meest invleod gehad op de hedendaags muziek :D

Hij verdient nog steeds genoeg geld. Hij heeft veel licenties waarvan het geld binnen blijft stromen. Bijvoorbeeld The Beatles.

Zag n tijd geleden n reportage waar hij zn persoonlijke spullen moest veilen om nog wat geld binnen te krijgen, en dan waren er maar 7 man op de veiling ofzo en werd er amper iets gekocht (als er iets werd gekocht was het té goedkoop)
Zn ex manager vertelde dan dat hij heel erg veel geld moest geven aan de vader waarvan hij rare dingen had gedaan met zn zoon, en nog wat andere gerechtskosten

Ja als je alle jackson 5 liedjes en alle soloalbums als kind gaat meetellen zal je maar aan 50% uitkomen. Als je pas vanaf off the wall telt, dan ligt het wsl wel rond 80-90%.

Tssn die jaren heeft hij Dangerous (super album), History (afgezien van de cd met het oude materiaal, vond ik de cd met het nieuwe materiaal superwerk), blood on the dancefloor (5 redelijk goede nieuwe liedjes, de rest remixes = teleurstelling) en Invincible (er staan heel goede liedjes op, maar ook heel slechte... niet echt consistent album) uitgebracht. Voor mij is History zijn laatste echt goed werk geweest.

Waar staat die norm eigenlijk geschreven dat een artiest om de 2jaar muziek moet uitbrengen? Als hij slechts met off the wall, thriller, bad, dangerous, history en invincible al bij de 5 meest verkochte artiesten aller tijden is, dan kun je ook al conclusies trekken. Hoeveel albums hebben de beatles niet nodig gehad om meer te kunnen verkopen dan Michael Jackson? Ik denk ook dat 3 van de 5 albums in de top 10 meest verkochte albums ooit staan. De enige plaat die geen record heeft gebroken was invincible (en die heeft het -zonder publiciteit- even goed gedaan als een plaat van de gemiddelde superster).

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The King of Pedo Pop

Nu wordt Jackson als geniaal voorgesteld en als van grote invloed op de hedendaagse muziek. Maar welke eveneens briljante muzikanten heeft Jackson nou eigenlijk beinvloed.

Volgens Rolling Stone :

Michael has influenced so many artists, some of whom are picking up on the grandeur and showmanship of his live performances. You can see his influence in his sister Janet, in Justin Timberlake, Usher, Britney Spears, and in Jennifer Lopez and Mariah Carey. You can see his influence in the dance moves -- the syncopated choreography -- that a lot of young artists use. And a lot of them have picked up his work ethic. When you look at a Britney Spears production or a Justin Timberlake production, or if you look at an Usher production, you really see that they took a page out of Michael's book; they went to rehearsal, and they must've worked eight hours a day, because their shows are flawless, as Michael's shows were flawless.
Janet Jackson, Justin Timberlake, Britney Spears, Usher, Mariah Carey, Jennifer Lopez. Yep echt geniale artiesten allemaal. De wereld ziet er een stuk beter uit sinds Jackson zijn invloed liet gelden op de muziekwereld.

Vind overigens Thriller een topalbum maar de rest er na is gewoon van een stuk mindere kwaliteit. Beetje genie houdt zijn niveau toch wel iets langer vast dan 1 album.

Nu wordt Jackson als geniaal voorgesteld en als van grote invloed op de hedendaagse muziek. Maar welke eveneens briljante muzikanten heeft Jackson nou eigenlijk beinvloed.

Volgens Rolling Stone :

Janet Jackson, Justin Timberlake, Britney Spears, Usher, Mariah Carey, Jennifer Lopez. Yep echt geniale artiesten allemaal. De wereld ziet er een stuk beter uit sinds Jackson zijn invloed liet gelden op de muziekwereld.

Vind overigens Thriller een topalbum maar de rest er na is gewoon van een stuk mindere kwaliteit. Beetje genie houdt zijn niveau toch wel iets langer vast dan 1 album.

:roflol:

Terug
Naar boven