- Waardering
- 30
Nee wat jij post is ook gewoon een mening en dat is wel een feit.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee wat jij post is ook gewoon een mening en dat is wel een feit.

'Michael Jackson is niet ziek'
Een woordvoerder van popster Michael Jackson heeft ontkend dat de zanger lijdt aan een zeldzame longziekte. Hij zou geen longtransplantatie nodig hebben.
Maandag zei Jackson's biograaf, Ian Halperin, in een interview met het Amerikaanse blad Rolling Stone dat de zanger lijdt aan een longziekte die hem wel eens fataal zou kunnen worden. De woordvoerder van Jackson doet die uitspraken af als verzinsels.
De roddel zou alleen verspreid zijn om het boek van Halperin te promoten. Volgens de biograaf zou de 50-jarige zanger nog amper kunnen spreken en voor 95 procent blind zijn aan het linkeroog. "De uitspraken over de gezondheid van Michael Jackson zijn totaal uit de lucht gegrepen", zei de woordvoerder.
De man voegde er ook nog aan toe dat Jackson in de laatste fase zit van de onderhandelingen met een evenementenbureau en een televisiestation over een wereldtournee.
Feit is dat zijn muziek geniaal is, het zit geniaal in elkaar.
Wat jij nu post is je eigen mening, en geen feit.
Hij heeft toch niks geschreven of gecomponeerd? Volgens mij zong en danste ie alleen.
Nee,hij is één van de weinige grote sterren die tijdens zijn solo carriere 80-90% alles zelf heeft geschreven en gecomponeerd.
Nee,hij is één van de weinige grote sterren die tijdens zijn solo carriere 80-90% alles zelf heeft geschreven en gecomponeerd.
. Een artiest in hart en nieren maakt toch op z'n minst om de 2 jaar een nieuw album uit, zelfs al heeft ie mss geen grote succesen meer. 3 a 4 topalbums vind ik maar zwakjes, al heeft ie idd wel goede muziek.Ik denk eerder 50-60%, volgens allmusic toch. Hij had beter wat meer topalbums gemaakt ipv zijn tijd zo te verdoen , wat heeft hij bv gedaan tussen 1991-2000 en 2001 - nu. Een artiest in hart en nieren maakt toch op z'n minst om de 2 jaar een nieuw album uit, zelfs al heeft ie mss geen grote succesen meer. 3 a 4 topalbums vind ik maar zwakjes, al heeft ie idd wel goede muziek.

Hij verdient nog steeds genoeg geld. Hij heeft veel licenties waarvan het geld binnen blijft stromen. Bijvoorbeeld The Beatles.
Ik denk eerder 50-60%, volgens allmusic toch. Hij had beter wat meer topalbums gemaakt ipv zijn tijd zo te verdoen , wat heeft hij bv gedaan tussen 1991-2000 en 2001 - nu. Een artiest in hart en nieren maakt toch op z'n minst om de 2 jaar een nieuw album uit, zelfs al heeft ie mss geen grote succesen meer. 3 a 4 topalbums vind ik maar zwakjes, al heeft ie idd wel goede muziek.
Janet Jackson, Justin Timberlake, Britney Spears, Usher, Mariah Carey, Jennifer Lopez. Yep echt geniale artiesten allemaal. De wereld ziet er een stuk beter uit sinds Jackson zijn invloed liet gelden op de muziekwereld.Michael has influenced so many artists, some of whom are picking up on the grandeur and showmanship of his live performances. You can see his influence in his sister Janet, in Justin Timberlake, Usher, Britney Spears, and in Jennifer Lopez and Mariah Carey. You can see his influence in the dance moves -- the syncopated choreography -- that a lot of young artists use. And a lot of them have picked up his work ethic. When you look at a Britney Spears production or a Justin Timberlake production, or if you look at an Usher production, you really see that they took a page out of Michael's book; they went to rehearsal, and they must've worked eight hours a day, because their shows are flawless, as Michael's shows were flawless.
Nu wordt Jackson als geniaal voorgesteld en als van grote invloed op de hedendaagse muziek. Maar welke eveneens briljante muzikanten heeft Jackson nou eigenlijk beinvloed.
Volgens Rolling Stone :
Janet Jackson, Justin Timberlake, Britney Spears, Usher, Mariah Carey, Jennifer Lopez. Yep echt geniale artiesten allemaal. De wereld ziet er een stuk beter uit sinds Jackson zijn invloed liet gelden op de muziekwereld.
Vind overigens Thriller een topalbum maar de rest er na is gewoon van een stuk mindere kwaliteit. Beetje genie houdt zijn niveau toch wel iets langer vast dan 1 album.