Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah, ik heb hier nog een polo liggen met het verschil.
(Ik heb het houd je muil gedeelte weggehaalt uit de post.. ik wil niet meedoen met de rage hype.)
Is niet tussen jou en mij dus ik hoef dat niet aan te wakkeren.
De Witte polo van GW heeft het verschil.
Zojuist ook een zwarte GW T-shirt weggegooid, die kostte 50 euro maar die had het ook..
Nieuwe GW Shirt in de winkel, rood shirt was best tof, ik vouw em dubbel had precies hetzelfde..
Go look it up
DIt is een plaatje van Google, de mouwen zijn iets gevouwen maar je kan met blote oog zien dat ze ongelijk zijn bij de oksels en de schouders.
http://www.rumblestore.nl/media/cat...8d6e5fb8d27136e95/8/2/82_tee_black_back_1.jpg
)
S'ochtends een update, s'avonds een thread vol met kinderachtige teringzooi.
Wat voor nut hebben al die praatjes, moment dat ze het podium op stappen is het eenigste moment dat telt.
Er zijn genoeg goeie atleten in nl, verdienen 1 voor 1 respect.
Wow die whey van extreme fit moet ik ook maar eens gaan kopen!
Die transformatie is super zit veel werk dieet en zware uren training in. Binnenkort train ik weer samen met hem.
Wat? Dat is maar 6 maand verschil ja?
Monster genen

kerel dat snappen wij ook wel en wat leuk joh dat jij weer samen met hem traint binnenkort!!
de enige die dit topic volspamt ben jij met je licht ontvlambare karakter en grootspraak. Jij weet het serieus altijd beter... bah
Ongelijke mouwen, 2/10 would not bang.
Toen ik hem ongeveer 2 jaar geleden heb leren kennen was hij vrijwel net zo groot en massief als hij op het rechter plaatje is... Geeft maar weer aan hoe mensen worden misleid om supplementen te kopen.Nou dit is geen 6 maanden tranformatie. Eerder een 2 jarige transformatie, maar dat neem niet weg dat Muzo nog steeds een super transformatie heeft ondergaan.