XXL Nutrition

Michael Muzo

Wat zei gw daarvan dan?

Yeah, ik heb hier nog een polo liggen met het verschil.
(Ik heb het houd je muil gedeelte weggehaalt uit de post.. ik wil niet meedoen met de rage hype.)

Is niet tussen jou en mij dus ik hoef dat niet aan te wakkeren.

De Witte polo van GW heeft het verschil.
Zojuist ook een zwarte GW T-shirt weggegooid, die kostte 50 euro maar die had het ook..

Nieuwe GW Shirt in de winkel, rood shirt was best tof, ik vouw em dubbel had precies hetzelfde..
Go look it up :)

DIt is een plaatje van Google, de mouwen zijn iets gevouwen maar je kan met blote oog zien dat ze ongelijk zijn bij de oksels en de schouders.
http://www.rumblestore.nl/media/cat...8d6e5fb8d27136e95/8/2/82_tee_black_back_1.jpg

Misschien dan even mailtje sturen naar GW met duidelijk de foto's erbij. Kan natuurlijk niet de bedoeling zijn en het is inderdaad duur geld om dan weg te moeten gooien

Ik had het op GW FB pagina gezet, ik was best teleurgesteld want ik had een polo in de winkel omgeruild voor een andere.
Ze vonden (En ook wel terecht) dat ik dit privé had moeten melden, maar ik kreeg de melding dat ik korting zou krijgen op de nieuwe serie shirts, kon ik de naam vermelden etc.

Dat gebaar was best oké maar die korting hoefde ik niet per se..
Dus ik ging laatst naar de winkel ivm nieuwe serie shirts, en die hebben het ook voor zover ik zag..

Ja kijk, fout toegeven is leuk, een korting krijgen is een super tof gebaar.. Maar om er dan achter te komen dat de nieuwe serie precies hetzelfde heeft.. Ja neem je dan je klanten serieus?

Vandaar dat ik er geen respect meer voor heb.. De ontwerpen zijn super tof en de prijzen zijn niet goedkoop maar terecht als het maar symmetrisch is.. T-shirt ontwerp lijkt me niet zo lastig (Om in ieder geval de mouwen even groot te maken :P)

Ik heb er niets meer mee gedaan ik heb me erbij neergelegd.

Even off topic:

Wat gebruiken jullie zoals aan roids? ik bedoel een Reus en Brantz?
Amerikaanse doseringen?

:haha:

S'ochtends een update, S'avonds een thread vol met kinderachtige teringzooi.

Wat voor nut hebben al die praatjes, moment dat ze het podium op stappen is het eenigste moment dat telt.
Er zijn genoeg goeie atleten in NL, verdienen 1 voor 1 respect.

Michael bij G-Wear vandaag

image.jpg

Wow die whey van extreme fit moet ik ook maar eens gaan kopen!

Die transformatie is super zit veel werk dieet en zware uren training in. Binnenkort train ik weer samen met hem.

kerel dat snappen wij ook wel en wat leuk joh dat jij weer samen met hem traint binnenkort!!
de enige die dit topic volspamt ben jij met je licht ontvlambare karakter en grootspraak. Jij weet het serieus altijd beter... bah

Wat? Dat is maar 6 maand verschil ja?

Monster genen

kerel dat snappen wij ook wel en wat leuk joh dat jij weer samen met hem traint binnenkort!!
de enige die dit topic volspamt ben jij met je licht ontvlambare karakter en grootspraak. Jij weet het serieus altijd beter... bah

Frustraties jongen ? Als je niks te melden hebt houd dan gewoon je klep

En zijn grote transformatie !!

Is zijn linkerzijde nou zo veel meer ontwikkelt dan rechts?

Goeie atleet, zag hem toen voor het eerst meedoen, duidelijk dat ie veel potentie had, massa is voor zo'n atleet geen punt, nu de kwaliteit nog, dan kan die heel ver komen.

Nou dit is geen 6 maanden tranformatie. Eerder een 2 jarige transformatie, maar dat neem niet weg dat Muzo nog steeds een super transformatie heeft ondergaan.

Nou dit is geen 6 maanden tranformatie. Eerder een 2 jarige transformatie, maar dat neem niet weg dat Muzo nog steeds een super transformatie heeft ondergaan.
Toen ik hem ongeveer 2 jaar geleden heb leren kennen was hij vrijwel net zo groot en massief als hij op het rechter plaatje is... Geeft maar weer aan hoe mensen worden misleid om supplementen te kopen.

Omfg wat een misselijke reclame zeg... Dat ze zo hun producten moeten verkopen echt huigelaars

Terug
Naar boven